![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
![]() |
#50141 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De enige mogelijkheid tot oorlog met NAVO is als NAVO rechtstreeks Rusland of Russische troepen aanvalt. En zo n oorlog zal bijna onvermijdelijk escaleren tot een nucleaire oorlog daar zijn de meeste experts het over eens. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50142 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Rusland zal deze troepen uiteraard aanvallen, en dan? NAVO zal hun troepen en vliegtuigen moeten beschermen door artillerie en luchtafweer in Rusland aan te vallen, waarop Rusland militaire basissen in NAVO landen zal bestoken. Waarop NAVO Russische steden zal beginnen bombarderen en de Russen westerse steden. (Deze raketten hebben ze nog niet ingezet tegen Oekraine, wat betekent dat ze terdege rekening houden met een oorlog tegen NAVO). Je bent niet dom genoeg om niet in te zien tot welke catastrofe dit zou leiden. Overigens een beslissing waar NAVO eenstemmig over moet beslissen, anders staat dat land (bvb. Polen) alleen tegenover Rusland. De kans dat Turkije en Hongarije akkoord zouden gaan met een aanval op Russische troepen is nihil. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50143 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ah de disinfo desinformatie voor dummies. Knollige poging tot propaganda met ons belastingsgeld. Laatst gewijzigd door tomm : 25 maart 2024 om 13:01. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50144 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik denk dat u in het omgekeerde geval een minder relaxt standpunt zou innemen.
![]() |
![]() |
#50145 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50146 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Stel dat de NAVO raketten vanuit bvb Estland op Belarus zou afschieten en ze daarbij door het Russisch luchtruim zou doen gaan, zou dat voor de Poetinvrienden en Poetin zelf geen oorlogsverklaring zijn?
![]() |
#50147 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Oekraine en de NAVO niet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50148 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dus zolang Oekraïne een Russisch gezinde president heeft, is oorlog niet nodig. Maar als er een niet-Russisch gezinde president aan de macht komt, dan is oorlog "noodzakelijk". Zo kennen we de Russische imperialisten wel.
Bart De Wever: * "In dit land word je als Vlaming staatsman door je eigen overtuiging in de frigo te stoppen zolang de carrière dat vereist. Een staatsman is een man op wie geen staat te maken valt." (2007) * "Je kunt in dit land geen federale regering meer maken die onze welvaart kan redden. Ik doe daar niet meer aan mee." (30.11.23) * "Wie lokaal een bestuur maakt met PVDA sluit zichzelf uit voor een coalitie met N-VA. Daar ga ik na de verkiezingen zeer principieel in zijn." (2.11.23) |
![]() |
![]() |
![]() |
#50149 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat lijkt me een onweerlegbaar bewijs dat zij de daders zijn. Ik heb van u nog geen enkel argument gelezen waarom dat geen bewijs zijn. Begrijpelijk, er is gewoon geen verhaal tegen mogelijk. Dan maar wat zwanzen over "haat" en "lidkaarten van IS", maar dat verhult niet dat u met uw Oekraïne-theorie met de billen bloot staat. ![]()
Bart De Wever: * "In dit land word je als Vlaming staatsman door je eigen overtuiging in de frigo te stoppen zolang de carrière dat vereist. Een staatsman is een man op wie geen staat te maken valt." (2007) * "Je kunt in dit land geen federale regering meer maken die onze welvaart kan redden. Ik doe daar niet meer aan mee." (30.11.23) * "Wie lokaal een bestuur maakt met PVDA sluit zichzelf uit voor een coalitie met N-VA. Daar ga ik na de verkiezingen zeer principieel in zijn." (2.11.23) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50150 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het is de onconstitutionele en gewelddadige manier waarop de Russisch gezinde president afgezet werd met expliciete westerse steun. Oorlog was te vermijden als het nieuwe regime onderhandeld zou hebben met de opstandelingen in het oosten over grote autonomie. Uiteindelijk tekenden ze wel een akkoord dat ze echter nooit naleefden. Toen werd oorlog onvermijdelijk. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50151 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zeer gelijkaardige argumenten gebruikten de nazi's om hun aanval op Polen te verantwoorden. Ook daar was hét argument dat Duitse minderheden in Polen mishandeld werden.
![]() |
![]() |
![]() |
#50152 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat vaststaat is dat de daders uit Tajikistan komen. Tajikistan is een nauwe bondgenoot van Rusland, maar IS valt Tajikistan soms aan vanuit Afghanistan, waar ze ook tegen de Taliban vechten. Een erfenis ban 20 jaar NAVO wanbeleid in dat land. Echter Oekraine heeft de fundamentalistische "republiek Tsjetsjenie" erkend en geradicaliseerde islamisten zoals het "Turkestan legion" vechten mee aan de kant van Kiev. Laatst gewijzigd door tomm : 25 maart 2024 om 16:39. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50153 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Echter, dat was slechts het excuus om een heel ander, waanzinnig, plan uit te voeren: https://nl.wikipedia.org/wiki/Generalplan_Ost Laatst gewijzigd door tomm : 25 maart 2024 om 16:32. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50154 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat zou fijn zijn, als het waar is, maar hier niet van toepassing: volgens Nr. 10 waarop ik reageerde is Oekraïne vanzelfsprekend de schuldige.
![]() |
![]() |
![]() |
#50155 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#50156 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waarvoor dank!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50157 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Er zijn wel nog Ropucha's aanwezig in de Zwarte Zee, maar officieel zijn die van de Baltische en Noordelijke vloten. Begin februari 2022 kwamen die door de Dardannellen gevaren, voor een "oefening" luttele weken vóór de invasie van Oekraïne. Infografiek om op te klikken (bron). De Russische oorlogsschepen aanwezig in de Zwarte Zee (wateroppervlak, droogdok of zeebodem): ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50158 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Via uw IP-nummer kunnen ze uw identiteit achterhalen en eens lekker snuisteren in uw financien. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50159 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
je schiet gewoon de vliegtuigen neer, je installeert luchtsuprematie, je bombardeert de volledige legerbezetting met tapijtbombardement met een troepenverlies arato van 10.000tanks , 10.000 APV's, 100.000 soldaten trekt de russische legerleiding de juiste conclusie en NATO rolt dan binnen met het tankmateriaal zodat RU zich netjes kan terugtrekken |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50160 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |