![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als er nu 1 politieker is waar ik t schijt aan heb is het toch wel diependaele. ![]()
![]() |
![]() |
#142 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ben er ook niet zo enthousiast over. De mensen moeten ze niet pogen te dirigeren in een bepaalde richting.
![]() |
#143 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Verder is het zo dat die test hier geen enkele ruimte laat voor nuance en soms wordt je dan ook volledig een het verkeerde hoekje geduwd. Als je bijvoorbeeld antwoord dat er aan een overheidsloket geen hoofddoek gedragen mag worden steken ze je in een conservatief hoekje, terwijl het net andersom is. Dat is progressief. Mensen met grote vermogens moeten meer belastingen betalen? Welke belastingen zijn dat dan? Over welke vermogens gaat het dan? Etc etc... Vraagstelling slaat nergens op en is enorm tendentieus De politie mag cameras met gezichtsherkenning gebruiken? Hoe kan je daar nu in godsnaam op antwoorden? Ja dat mag en nee dat mag niet. Situatieafhankelijk uiteraard En ga zo maar door. Je kan daar helemaal niets mee. Zo simpel is dat
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#144 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zal men hem dan de titel clowneske figuur toeschrijven? ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#145 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Of zoals Michel het zei, nooit met de nazi's van de N-VA.
![]() |
![]() |
![]() |
#146 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#147 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#148 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
* we denken uiteraard niet of met de ene hersenhelft of met de andere maar uit wetenschappelijk onderzoek (veeleer met de linker hersenhelft ja ![]()
Ga maar na. De regering De Wever is een voortzetting van de regering Di Rupo (besparingen op de knelpuntberoepers - itt tot de werkgevers- en rijkensubsidieregering Michel). We zijn gestrikt. In de meltingpot gaat alles kapot. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#149 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Mijn andere oog heeft zich afzijdig gehouden. ![]() Of de vragen/zinnen op die tests allemaal kloppen???? ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#150 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Ga maar na. De regering De Wever is een voortzetting van de regering Di Rupo (besparingen op de knelpuntberoepers - itt tot de werkgevers- en rijkensubsidieregering Michel). We zijn gestrikt. In de meltingpot gaat alles kapot. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#151 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#152 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ah neen, ik ook niet. En ik vraag me af of die 60% die beweren van wel dat ook echt doen. Het zou me verwonderen.
![]() |
![]() |
![]() |
#153 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een moeilijkheid is wel niet elk thema voor iemand even belangrijk is. Maar daar wordt rekening mee gehouden doordat je een gewicht kan geven aan de vragen. Een nadeel is wel dat iets waar geen enkele vraag over gaat buiten beeld blijft. En je kan geen gewicht geven aan zaken als stijl en strategie. Maar dat is eigenlijk niet meetbaar is zo een test die ook maar is wat hij is. Ik vind niks mis met zo een test. Het is tekenend voor de paranoïde tijd waarin we leven dat daar ook al manipulatie in wordt gezien.
![]() |
![]() |
#154 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik ben voor een shift naar belasting op consumptie. Ik ben helemaal niet voor een shift naar belasting op kapitaal. En ja er is een stemtest die je indeelt op een assenkruis. Tegen de invloed van de Islam zijn is daar blijkbaar conservatief. Voor zijn is progressief. Ik zeg overigens nergens dat er manipulatie is, ik zeg alleen dat er geen enkele vorm van nuance mogelijk is. Maar goed, ik begrijp dat het voor vele mensen behapbaar moet blijven. Dat zie je hier ook op het forum.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! Laatst gewijzigd door fox : 15 april 2024 om 09:56. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#155 | |
|
![]() Citaat:
En dat is ook zo, vermits ik bij elke stemtest elders terechtkom.
![]() |
![]() |
#156 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ga maar na. De regering De Wever is een voortzetting van de regering Di Rupo (besparingen op de knelpuntberoepers - itt tot de werkgevers- en rijkensubsidieregering Michel). We zijn gestrikt. In de meltingpot gaat alles kapot. Laatst gewijzigd door Vlad : 15 april 2024 om 10:10. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#157 | |
|
![]() Citaat:
Maar als je eerst je loon krijgt, daarop meer dan de helft aan belastingen betaalt, en dan langzaam wat spaart, en dan komt men later af van "we gaan verschuiven naar kapitaal of vermogen", dan ben je 2 keer gezien. Ik vind de houding van de pers ook zeer dubieus als het over islam gaat. We worden iedere keer geïnformeerd als het suikerfeest is, de ramadan begint, enz. Doet men dat ook voor andere religies? Neen. Men spreekt wel over respect voor alle religies, inclusief het atheïsme, maar in de praktijk dient dat alleen om islam te eren.
![]() |
![]() |
#158 |
|
![]() Wel, probleem is dat quasi alle partijen doen alsof ze die heel belangrijk vinden, in de praktijk blijkt dat echter een heel ander paar mouwen te zijn.
![]() |
#159 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
"Je kan niet zeggen dat de zwart-gele leeuw een symbool van de collaboratie is. (klik)" (Bruno De Wever - historicus) ![]() Laatst gewijzigd door Zipper : 15 april 2024 om 10:17. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#160 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Net in het journaal op VRT,
Een voorbeeld van hun stemtest. In hun voorbeeldresultaat: Je komt het meest overeen met Melissa de praetere Vooruit is de partij die u het best past Vlaams Belang past bij u het minst… Hoe toevallig….. ![]() ![]() ![]()