![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#161 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#162 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#163 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#164 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Integendeel. Dergelijke begroting afleveren in moeilijke omstandigheden is zeer lovenswaardig en zorgt net voor de bescherming van de welvaart op lange termijn. Ware het natuurlijk niet dat het federale, Waalse en Brusselse niveau de boel om zeep helpen
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#165 |
Gouverneur
|
![]() VRT stemtest:
74% OVLD 59% Vooruit 54% Groen 54% CD&V 50% N-VA 39% PVDA 39% VB In de stemtest van HLN kwam ik uit op Hilde Crevits.
![]() |
#166 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() VRT test :
O-VLD 72% CD&V 55% VB 52% Groen en Vooruit 50% PVDA en N-VA 42% |
![]() |
![]() |
![]() |
#167 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() N-VA : 71%
VB : 52% CD&V : 52% VLD : 45% Vooruit : 35% Groen : 30% PVDA : 19%
![]() |
#168 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hahahahahahahahaahhahahaahahaaaa!
![]() |
#169 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Wat zitten jullie nu als idioten die stemtest(en) te doen?
Alsof wat er in die stemtesten van vragen staat ook maar 1 ding is dat overeenkomt met wat die partijen effectief voor staan, laat staan uitvoeren! ![]() Er is maar 1 stemtest die iets of wat effectief zin zou hebben en dat is er 1 die op een betrouwbaarheidspercentage zou moeten gebaseerd zijn. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#170 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Op wat fundeer je dat oordeel Skobe? Ik begrijp het niet.
![]() |
#171 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik had
Groen en VLD 50% Vooruit 45% Pvda 40% NVA 33% CD&V 30% VB 22% Ik heb nogal veel overgeslagen omdat er voor sommige vragen wel nuances nodig zijn. In ieder geval: ik weet op wie ik niet moet stemmen. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#172 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De woonbonus onder andere
![]() |
#173 |
Minister
|
![]() Feit is dat dringende veranderingen brood nodig zijn.
Federale staatsschuld neemt voor het eerst kaap van 500 miljard euro. Het gaat hier trouwens louter om de federale staatsschuld. De schulden van alle overheden van ons land samen hebben al de kaap van 600 miljard euro overschreden. Bovendien is er niets wat nog werkt van het sjoemel merk België. (Volgend schandalig frappant falen ![]() https://www.hln.be/binnenland/federa...euro~ae845f1b/
Al heb ik dyslexie, toch probeer ik mijn denken te beschrijven. Ik droom van een kanton systeem hier, met veilig vlot functioneel bindend referendum kiezen met GSM gecombineerd met itsme veiligheid. Minimale federale toestand zoals in het democratische goed politiek en economische functionerende Zwitserland. Waardoor ik tot nu toe geen enkele partij kan steunen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#174 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hoeveel kiezers zouden hun stem van zo'n test laten afhangen? Geen 5 pct, schat ik.
Bart De Wever: * "In dit land word je als Vlaming staatsman door je eigen overtuiging in de frigo te stoppen zolang de carrière dat vereist. Een staatsman is een man op wie geen staat te maken valt." (2007) * "Je kunt in dit land geen federale regering meer maken die onze welvaart kan redden. Ik doe daar niet meer aan mee." (30.11.23) * "Wie lokaal een bestuur maakt met PVDA sluit zichzelf uit voor een coalitie met N-VA. Daar ga ik na de verkiezingen zeer principieel in zijn." (2.11.23) |
![]() |
![]() |
![]() |
#175 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
(Bij de 0VLD kan je daar wel omgekeerd staat op maken: als de 0VLD iets in haar programma zet, dan weet je dat ze het omgekeerde gaan doen).
Bart De Wever: * "In dit land word je als Vlaming staatsman door je eigen overtuiging in de frigo te stoppen zolang de carrière dat vereist. Een staatsman is een man op wie geen staat te maken valt." (2007) * "Je kunt in dit land geen federale regering meer maken die onze welvaart kan redden. Ik doe daar niet meer aan mee." (30.11.23) * "Wie lokaal een bestuur maakt met PVDA sluit zichzelf uit voor een coalitie met N-VA. Daar ga ik na de verkiezingen zeer principieel in zijn." (2.11.23) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#176 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb het nu eens gedaan zonder te passen
Groen 70 VLD 64 Vooruit 60 CD&V 54 NVA 53 Pvda 53 VB 38 |
![]() |
![]() |
![]() |
#177 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Lijkt me niet direct inwisselbaar te zijn, maar het telt wel mee in die stemtest en boost ongewild je Blok-score... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#178 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |