Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Israëlisch-Palestijns conflict
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Israëlisch-Palestijns conflict Oktober 2023 was het begin van een nieuw conflict. Hamas strijders vielen Israël binnen waarop het Israëlische leger reageerde met bombardementen. Alle discussies over dit conflict en het verdere verloop ervan, horen thuis in dit (sub)forum.

Antwoord

Discussietools
Oud 19 april 2024, 11:16   #41
Hoofdstraat
Secretaris-Generaal VN

Hoofdstraat's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ke Nan Bekijk bericht
Geeuw... Onderstaande heb ik al deels hogerop verteld. Zo een 3000 jaar geleden bezetten de Israëlieten inderdaad een eerste keer de regio ten nadele van de Kanaänieten en na duizend jaar raken ze het weer kwijt. Boehoe...
Het is dan tot 1948 het thuisland geweest van de afstammelingen van de Kanaänieten, de huidige Palestijnse Christenen, Palestijnse Moslims en Palestijnse Joden. Het is totaal van de pot gerukt dat men met een religieuze identiteit grondgebied kan claimen. De belofte van Jahweh is niet rechtsgeldig.
Kanaanieten waren eveneens geen moslims, wat nu rondloopt in Palestina heeft niets meer te maken met niets. Het zijn barbaarse veroveraars, heel het MO, plane and simple.
Hoofdstraat is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 april 2024, 11:32   #42
Jay-P.
Secretaris-Generaal VN

Jay-P.'s schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hoofdstraat Bekijk bericht
Kanaanieten waren eveneens geen moslims, wat nu rondloopt in Palestina heeft niets meer te maken met niets. Het zijn barbaarse veroveraars, heel het MO, plain and simple.
CAUTION:
In de regio van immigrant Mozes -vol met kooshere-halal shoezels- is het niet 'bon-ton' om ongemakkelijke waarheden te verkondigen.
Oud 19 april 2024, 12:33   #43
Ke Nan
Eur. Commissievoorzitter

Ke Nan's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hoofdstraat Bekijk bericht
Kanaanieten waren eveneens geen moslims, wat nu rondloopt in Palestina heeft niets meer te maken met niets. Het zijn barbaarse veroveraars, heel het MO, plane and simple.
Ja en? De Kanaänieten waren ook geen Joden of Christenen.

Uit mijn schrijfsels zou duidelijk moeten zijn dat ik geen fok geef om Christigheid, Moslimigheid of Joodigheid. Maar om de vrede te bewaren ben ik van mening dat iedereen die op dit ogenblik in de regio(huidig Israêl, de Palestijnse gebieden alsook de Palestijnen in de diaspora) leeft en wil blijven leven dat moet doen in een toekomstige seculiere staat Kanaän.

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:41.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be