![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#441 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#442 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zo kunnen we bezig blijven natuurlijk. U onderschat nog steeds Conner Rousseau volgens mij.
Laatst gewijzigd door Het Oosten : 29 mei 2024 om 13:53. |
![]() |
![]() |
![]() |
#443 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Kan moeilijk anders van iemand die in 2020 openlijk toegaf weinig te begrijpen van het bereikte regeer-akkoord.
![]() |
#444 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar als ik zie wat voor een brokkenparcours die mens gereden heeft het afgelopen jaar. Als "communicatie expert" de ene blunder na de andere begaan... op een gegeven moment de put zelf echt dieper gravend... Zelf moeke laten opdraven in de zeverende dag om hem uit de wind te zetten. er zal wel wat gespeelde dwaasheid bij zitten ook maar zijn grootste probleem is dat zijn ego toch wel enorme proporties heeft. Hij is overigens nog altijd niet geleerd. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#445 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#446 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#447 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#448 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik stelde dat hij er 20K haalde. Als u het op afronding wil spelen doe gerust, inhoudelijk ben je echter weer eens tegen de muur geknald.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#449 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#450 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Inhoudelijk is Rousseau een grote nul. Het probleem dat je als maatschappij evenwel hebt is dat inhoud irrelevant geworden is. Jij bent daar een mooi voorbeeld van. Schone schijn en uiterlijk vertoon, daarmee wordt je minister. En dan krijg je natuurlijk idioot beleid. Idioot beleid dat daarna met alle macht verdedigd wordt door de cheerleaders en dan krijg je hallucinante beweren als "Vivaldi heeft het goed gedaan"
![]() |
![]() |
![]() |
#451 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zelfs dan zit u er bijna 3000 stemmen naast. Hij haalde een goede 17.000 stemmen. Waar haalt u het toch maar allemaal vandaan? Alleen de goede God zal het weten.
Laatst gewijzigd door Het Oosten : 29 mei 2024 om 15:04. |
![]() |
![]() |
![]() |
#452 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
U houdt dat riedeltje ook alleen maar aan om hem daarna te kunnen ophemelen. Terwijl iedereen met een beetje verstand begrijpt dat er genoeg mensen zijn zoals u die enkel afgaan op uiterlijk vertoon . Hij haalt dus met gemak 40k stemmen en dat is doodnormaal
|
![]() |
![]() |
![]() |
#453 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Lijkt mij de logica zelve. Die leiden hun partij naar de vernieling. Dat je dat niet snapt...
![]() |
![]() |
#454 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#455 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#456 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#457 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Het Oosten : 29 mei 2024 om 17:13. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#458 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hou u gerust verder bezig met het afdwalen. Het ondersteunt alleen maar verder mijn punt. Dank daarvoor. In mijn rol ben ik overigens vaak bezig met cijfers. Ik ben dan ook in staat om relevante zaken te onderscheiden. Het verschil tussen 17.5 en 20 is in deze situatie niet relevant. De grootteorde des te meer. Ik zat dicht bij met mijn schatting van zijn stemmen in 2019 Maar zoals gezegd. U mag mijn punt omtrent uw vermogen om in discussie te treden verder ondersteunen. Of u kan natuurlijk ook eens proberen ingaan op de fond van de zaak
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! Laatst gewijzigd door fox : 29 mei 2024 om 17:21. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#459 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Eindscore regering Vivaldi: 6/10 Score voor realisaties 3,5/5 Score voor visie 1/3 Score voor communicatie 1,5/2 Laatst gewijzigd door Het Oosten : 29 mei 2024 om 17:51. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#460 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De kranten herinneren mij er steeds aan waarom ik geen abo meer heb.
|
![]() |
![]() |