Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 29 mei 2024, 13:47   #441
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten Bekijk bericht
Dat is ook niet nodig. De Wever wil zelf ook dat Rousseau terugkomt. Dat zegt Bartje vol overtuiging zo te lezen. Moest Rousseau een nitwit zijn, of onbekwaam, dan denk ik niet dat Bartje zou opteren voor de terugkomst van CR.

Misschien zijn mensen die anderen gratuit als een nitwit bestempelen, zelf een nitwit. Wie zal het zeggen.
Als je kunt kiezen tussen ene die een begroting niet snapt en je dus kunt bespelen of je moet ene aan boord nemen die het wel snapt en je dus niet kunt bespelen, ... wie ga jij dan nemen ?
Herr Flick is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 mei 2024, 13:52   #442
Het Oosten
Secretaris-Generaal VN

Het Oosten's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Herr Flick Bekijk bericht
Als je kunt kiezen tussen ene die een begroting niet snapt en je dus kunt bespelen of je moet ene aan boord nemen die het wel snapt en je dus niet kunt bespelen, ... wie ga jij dan nemen ?
Zo kunnen we bezig blijven natuurlijk. U onderschat nog steeds Conner Rousseau volgens mij.

Laatst gewijzigd door Het Oosten : 29 mei 2024 om 13:53.
Het Oosten is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 mei 2024, 13:59   #443
Zipper
Secretaris-Generaal VN

Zipper's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Zo kunnen we bezig blijven natuurlijk. U onderschat nog steeds Conner Rousseau volgens mij.
Kan moeilijk anders van iemand die in 2020 openlijk toegaf weinig te begrijpen van het bereikte regeer-akkoord.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Voor mijn part wordt Brussel en omstreken voor 90% islamitisch!
Zipper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 mei 2024, 14:24   #444
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
ik probeer echt mijn best te doen het niet te doen, vandaar dat ik zeg dat ze hem gaan verkiezen.

Maar als ik zie wat voor een brokkenparcours die mens gereden heeft het afgelopen jaar. Als "communicatie expert" de ene blunder na de andere begaan... op een gegeven moment de put zelf echt dieper gravend... Zelf moeke laten opdraven in de zeverende dag om hem uit de wind te zetten.

er zal wel wat gespeelde dwaasheid bij zitten ook maar zijn grootste probleem is dat zijn ego toch wel enorme proporties heeft. Hij is overigens nog altijd niet geleerd.
Herr Flick is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 mei 2024, 14:24   #445
Xenophon
Secretaris-Generaal VN

Xenophon's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Dat is ook niet nodig. De Wever wil zelf ook dat Rousseau terugkomt. Dat zegt Bartje vol overtuiging zo te lezen. Moest Rousseau een nitwit zijn, of onbekwaam, dan denk ik niet dat Bartje zou opteren voor de terugkomst van CR.

Misschien zijn mensen die anderen gratuit als een nitwit bestempelen, zelf een nitwit. Wie zal het zeggen.
Wacht, u bestempeld die mensen als nitwit?
Oud 29 mei 2024, 14:26   #446
Xenophon
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Herr Flick Bekijk bericht
ik probeer echt mijn best te doen het niet te doen, vandaar dat ik zeg dat ze hem gaan verkiezen.

Maar als ik zie wat voor een brokkenparcours die mens gereden heeft het afgelopen jaar. Als "communicatie expert" de ene blunder na de andere begaan... op een gegeven moment de put zelf echt dieper gravend... Zelf moeke laten opdraven in de zeverende dag om hem uit de wind te zetten.

er zal wel wat gespeelde dwaasheid bij zitten ook maar zijn grootste probleem is dat zijn ego toch wel enorme proporties heeft. Hij is overigens nog altijd niet geleerd.
Hij kan ook niet meer leren, zijn verstand is qua ontwikkeling blijven steken in de puberale fase.
Oud 29 mei 2024, 14:30   #447
Het Oosten
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon Bekijk bericht
Wacht, u bestempeld die mensen als nitwit?
‘Wie zal het zeggen?’, zei ik. Inhoudelijk lezen is voor sommigen een behoorlijke zware opgave blijkbaar. Het zij zo.
Oud 29 mei 2024, 14:45   #448
fox
Secretaris-Generaal VN

fox's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Volgens dat ik zie haalde Rousseau een goede 17.000 voorkeurstemmen . Dat zijn 5000 stemmen minder dan wat u oreerde en vooropstelde.
Ik stelde dat hij er 20K haalde. Als u het op afronding wil spelen doe gerust, inhoudelijk ben je echter weer eens tegen de muur geknald.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen!
fox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 mei 2024, 14:47   #449
fox
Secretaris-Generaal VN

fox's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Rousseau wordt helemaal niet gratuit als nitwit bestempeld. Zijn gedrag ondersteunt dat gewoon.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen!
Oud 29 mei 2024, 14:49   #450
fox
Secretaris-Generaal VN

fox's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Inhoudelijk is Rousseau een grote nul. Het probleem dat je als maatschappij evenwel hebt is dat inhoud irrelevant geworden is. Jij bent daar een mooi voorbeeld van. Schone schijn en uiterlijk vertoon, daarmee wordt je minister. En dan krijg je natuurlijk idioot beleid. Idioot beleid dat daarna met alle macht verdedigd wordt door de cheerleaders en dan krijg je hallucinante beweren als "Vivaldi heeft het goed gedaan"
Oud 29 mei 2024, 14:58   #451
Het Oosten
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fox Bekijk bericht
Ik stelde dat hij er 20K haalde. Als u het op afronding wil spelen doe gerust, inhoudelijk ben je echter weer eens tegen de muur geknald.
Zelfs dan zit u er bijna 3000 stemmen naast. Hij haalde een goede 17.000 stemmen. Waar haalt u het toch maar allemaal vandaan? Alleen de goede God zal het weten.

Laatst gewijzigd door Het Oosten : 29 mei 2024 om 15:04.
Oud 29 mei 2024, 15:27   #452
fox
Secretaris-Generaal VN

fox's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Zelfs dan zit u er bijna 3000 stemmen naast. Hij haalde een goede 17.000 stemmen. Waar haalt u het toch maar allemaal vandaan? Alleen de goede God zal het weten.
Beginnen zeveren over afrondingen is een teken van inhoudelijke leegte. Doe dus gerust verder he jongen. De feiten zij wat ze zijn. Conner haalde als onbekende al bijna genoeg stemmen. Uw riedeltje over dat het niet makkelijk zal zijn kan dus de vuilbak in.

U houdt dat riedeltje ook alleen maar aan om hem daarna te kunnen ophemelen. Terwijl iedereen met een beetje verstand begrijpt dat er genoeg mensen zijn zoals u die enkel afgaan op uiterlijk vertoon . Hij haalt dus met gemak 40k stemmen en dat is doodnormaal
Oud 29 mei 2024, 15:35   #453
De gemuilkorfde
Perm. Vertegenwoordiger VN

De gemuilkorfde's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Mocht ik De Wever zijn, ik zou met plezier een incompetente als tegenstrever zien terugkeren.
Lijkt mij de logica zelve.
Die leiden hun partij naar de vernieling.
Dat je dat niet snapt...
Oud 29 mei 2024, 15:36   #454
Xenophon
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
‘Wie zal het zeggen?’, zei ik. Inhoudelijk lezen is voor sommigen een behoorlijke zware opgave blijkbaar. Het zij zo.
U zei ook dit:

Citaat:
Misschien zijn mensen die anderen gratuit als een nitwit bestempelen, zelf een nitwit.
U vraagt het u dus weldegelijk af.
Oud 29 mei 2024, 15:52   #455
E. Gidius
Secretaris-Generaal VN

E. Gidius's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
De Wever vraagt natuurlijk niet liever dan dat zijn tegenstrevers nitwits zijn. Vaneigens.
Oud 29 mei 2024, 17:10   #456
Het Oosten
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon Bekijk bericht
U zei ook dit:

U vraagt het u dus weldegelijk af.
Ik vraag het me zeker af. Daarom stel ik deze vraag natuurlijk.
Oud 29 mei 2024, 17:13   #457
Het Oosten
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Beginnen zeveren over afrondingen is een teken van inhoudelijke leegte. Doe dus gerust verder he jongen. De feiten zij wat ze zijn. Conner haalde als onbekende al bijna genoeg stemmen. Uw riedeltje over dat het niet makkelijk zal zijn kan dus de vuilbak in.

U houdt dat riedeltje ook alleen maar aan om hem daarna te kunnen ophemelen. Terwijl iedereen met een beetje verstand begrijpt dat er genoeg mensen zijn zoals u die enkel afgaan op uiterlijk vertoon . Hij haalt dus met gemak 40k stemmen en dat is doodnormaal
Een ‘bijna’ van meer dan 2000 stemmen minder dan hetgeen u debiteerde. Dat kan al tellen. Bent u altijd zo slordig met cijfers?

Laatst gewijzigd door Het Oosten : 29 mei 2024 om 17:13.
Oud 29 mei 2024, 17:20   #458
fox
Secretaris-Generaal VN

fox's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Een ‘bijna’ van meer dan 2000 stemmen minder dan hetgeen u debiteerde. Dat kan al tellen. Bent u altijd zo slordig met cijfers?

Hou u gerust verder bezig met het afdwalen. Het ondersteunt alleen maar verder mijn punt. Dank daarvoor. In mijn rol ben ik overigens vaak bezig met cijfers. Ik ben dan ook in staat om relevante zaken te onderscheiden. Het verschil tussen 17.5 en 20 is in deze situatie niet relevant. De grootteorde des te meer. Ik zat dicht bij met mijn schatting van zijn stemmen in 2019

Maar zoals gezegd. U mag mijn punt omtrent uw vermogen om in discussie te treden verder ondersteunen. Of u kan natuurlijk ook eens proberen ingaan op de fond van de zaak

Laatst gewijzigd door fox : 29 mei 2024 om 17:21.
Oud 29 mei 2024, 17:35   #459
Het Oosten
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Inhoudelijk is Rousseau een grote nul. Het probleem dat je als maatschappij evenwel hebt is dat inhoud irrelevant geworden is. Jij bent daar een mooi voorbeeld van. Schone schijn en uiterlijk vertoon, daarmee wordt je minister. En dan krijg je natuurlijk idioot beleid. Idioot beleid dat daarna met alle macht verdedigd wordt door de cheerleaders en dan krijg je hallucinante beweren als "Vivaldi heeft het goed gedaan"
Tja, volgens het Nieuwsblad is deze regering alvast niet gebuisd. Let wel, ik zeg dit dus niet alleen.

Eindscore regering Vivaldi: 6/10
Score voor realisaties 3,5/5
Score voor visie 1/3
Score voor communicatie 1,5/2

Laatst gewijzigd door Het Oosten : 29 mei 2024 om 17:51.
Oud 29 mei 2024, 17:47   #460
reservespeler
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Tja, volgens het Nieuwsblad is deze regering alvast niet gebuisd. Let wel, ik zeg dit niet alleen.

Eindscore regering Vivaldi: 6/10
Score voor realisaties 3,5/5
Score voor visie 1/3
Score voor communicatie 1,5/2
De kranten herinneren mij er steeds aan waarom ik geen abo meer heb.
reservespeler is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:48.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be