![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#181 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik scheld niet. Ik stel vast. Net zoals ik ook moet vaststellen dat u niet weet dat woorden meerdere betekenissen hebben. Ik kan evenwel geen verantwoordelijkheid opnemen voor uw onwetendheid.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#182 | ||
Minister
|
![]() Citaat:
Citaat:
Ze is nochtans niet zo moeilijk aan te tonen met statistieken.
Wat van mij is, is van mij! En wat van jou is, is van ons Laatst gewijzigd door Eurosceptic : 31 mei 2024 om 22:22. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#183 | |||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
https://www.bbc.com/news/uk-67506641 ![]() https://ukandeu.ac.uk/explainers/10348-2/ ![]() Citaat:
Citaat:
Merkel heeft in 2015 anderhalf miljoen derdewereld schooiers naar haar land gelokt door opzettelijk de grenzen open te zetten en opzettelijk opvang te beloven en te voorzien. Dat bracht een volksverhuizing van "oorlogsvluchtelingen" op gang die eerst een hele resem veilige landen doorkruisten vooraleer ze asiel vroegen bij Mutti. Zweden, Benelux en Frankrijk: idem ditto. Dat alles werd op EU niveau afgesproken en in de bevriende pravda's gloedvol de hemel in geprezen alsof een soort morele triomf was. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#184 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hou u niet van den domme en probeer niet het begrip ‘negationisme’ te trivialiseren.
![]() |
![]() |
#185 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wie zette de lijnen uit in Vivaldi voor 500 miljard schuld? En HIER voor? Citaat:
En hoeveel mensen kennen de naam van de premier van de Vivaldiregering, en de partijEN die verantwoordelijk zijn voor deze gang van zaken?
Het Oosten: De kiezer heeft niet altijd gelijk. De kiezer heeft alleen gelijk als hij stemt zoals Het Oosten het zou willen. Laatst gewijzigd door Knuppel : 31 mei 2024 om 22:36. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#186 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hoeveel Vlaams Belangers belandden in de cel wegens het ontkennen van de holocaust?
![]() |
![]() |
#187 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#188 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() U meent het.... in een land als België waar zoveel geduld wordt dat verboden is. Ja, goed, illegale migratie is niet toegelaten en toch gebeurt het massaal en wordt er door de Belgische overheden weinig tot niks tegen gedaan. Zo goed als iedereen die hier illegaal toekomt blijft.
![]() |
#189 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Overigens geldt uw opmerking evengoed voor het begrip racisme. Nochtans wordt daar kwistig mee gestrooid, ook op dit forum.
![]() |
![]() |
#190 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nog meer Hitlergroeten bij het Vlaams Belang. "Voormalig Vlaams Belanger Tanguy Veys bevestigt de authenticiteit van de foto. “Ik kan bevestigen dat ik die foto indertijd heb gemaakt”, zegt Veys aan Apache. Hij maakte de bezwarende foto begin jaren 90 op een fuif in de achterzaal van Vlaams Huis Roeland in Gent. “Er werd volop Duitse marsmuziek gedraaid”, herinnert Veys zich. "De foto werd indertijd nog opgevraagd door NSV. Ik zal niet zeggen dat Ortwin en anderen wekelijks de Hitlergroet brachten, maar het was zeker niet de enige keer.” Patrick Sessler, laatste opvolger voor de Kamer in de kieskring Brussel-Hoofdstad, werd dan weer meermaals gefotografeerd terwijl hij de Hitlergroet bracht. Een keer tijdens een bijeenkomst van neonazi's halverwege de jaren 80 in Spanje en een keer bij zijn beëdiging als gemeenteraadslid in Schaarbeek. (Apache) Toemaatje. Heel wat getrouwen van Vandendriessche uit de Gentse KVHV-stal, die ook betrokken was bij de neofascistische groepering Schild & Vrienden, vinden we terug op de kieslijsten voor 9 juni. Onder hen Jonas Naeyaert, Robin Gouwy en Tom Lamont. Het is maar dat men het weet. Laatst gewijzigd door Het Oosten : 1 juni 2024 om 07:41. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#191 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Daarenboven, als men jonge mensen iets verwijt dan gaan ze meestal als een geuzenteken in overdrijving mee aan de slag. Je bent voor Vlaamse onafhankelijkheid en dus een nazi of je bent tegen massamigratie en dus een nazi of je moet niet weten van de islam en bent dus een nazi ... wel dan zij het maar zo ... Heil Hitler ... je bent voor migratie en dus ben je een communist, je bent tegen grote ongelijkheid en dus een communist, ... wel het zij zo ... lang leve Che Guevera, Mao, Xi Ping, de PLO, Noord Korea en fuck de Navo ...
Ga maar na. De regering De Wever is een voortzetting van de regering Di Rupo. Er wordt op dezelfde plaatsen bespaard en gesmost. We zijn gestrikt. In de meltingpot gaat alles kapot. Fietsers en voetgangers zijn sterke weggebruikers. Autodebielisten zijn zwakke weggebruikers. Ze kunnen zichzelf niet voortbewegen. Laatst gewijzigd door Vlad : 1 juni 2024 om 08:06. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#192 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#193 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een vrouw is omringd door ontelbaar veel zaadcellen en snel voorzien.
![]() |
![]() |
#194 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Niet te verwonderen dat partijen niet al te veel zin hebben om aan te pappen met zulk VB. Laatst gewijzigd door Het Oosten : 1 juni 2024 om 09:27. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#195 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als de hetze tegen het Vlaams Belang gevoerd wordt op basis van enkele foto's van meer dan dertig jaar geleden, roddels uit de jaren tachtig en de woorden van een voormalig VB'er die uit de partij werd gezet omwille van heel onbetamelijk gedrag, weet ik dat... het Vlaams Belang het zeer goed doet. Blijkbaar is er geen munitie tegen het Vlaams Belang. En het toont vooral een grote bloedarmoede bij de tegenstander: ze ontwijken het inhoudelijk debat.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#196 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Moet de N-VA nu naar de gevangenis?
![]() |
![]() |
![]() |
#197 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ben je het eens met mij dat confederalisme een samenwerkingsverbond is van onafhankelijke staten?
![]() |
![]() |
![]() |
#198 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#199 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Daar heeft een niet biologische partner geen “recht” op hé.
![]() |
![]() |
#200 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Het gebeurt dan ook nooit. ![]() U zou met andere woorden dringend tegen al die illegale immigranten moeten gaan zeggen dat ze hier illegaal zijn. U bent, als u ontkent dat er heel veel illegale migranten zijn, een negationist der illegale migratie. Jan vdb heeft u schoon te kakken gezet.
Niemand is mijn koning en niemand is mijn slaaf Laatst gewijzigd door gunter5148 : 1 juni 2024 om 09:35. |
|
![]() |
![]() |