![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Oekraïense oorlog De Russische invasie in Oekraïne en aanverwante onderwerpen |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#201 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En bovenal: op welke wijze zou dit alles een legitimatie kunnen zijn voor de Russische agressieoorlog tegen Oekraïne? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#202 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Rusland staat op plaats 144 van de democratie-index, Oekraïne op plaats 91. Rusland is dus nog veel minder een democratie dan Oekraïne. Eén van de meest ridicule en doorzichtige "argumenten" uit de Russische debatfiches dus. Boemerang!
Bart De Wever: * "In dit land word je als Vlaming staatsman door je eigen overtuiging in de frigo te stoppen zolang de carrière dat vereist. Een staatsman is een man op wie geen staat te maken valt." (2007) * "Je kunt in dit land geen federale regering meer maken die onze welvaart kan redden. Ik doe daar niet meer aan mee." (30.11.23) * "Wie lokaal een bestuur maakt met PVDA sluit zichzelf uit voor een coalitie met N-VA. Daar ga ik na de verkiezingen zeer principieel in zijn." (2.11.23) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#203 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Daarnaast vraag ik me echt af wat de relevantie ervan eigenlijk is. Het duikt steevast op in discussie over de oorlog in Oekraïne, maar wat heeft het ene met het andere te maken? Corruptie in Oekraïne is iets wat de Oekraïners aanbelangt en niet Moskou. Het is aan de Oekraïners om de nodige maatregelen te nemen om die plaag uit te bannen. En het gebeurt, stapje voor stapje. Dat het niet zomaar van de ene dag op de andere gaat, is vrij normaal. We weten toch ook allemaal hoe diep het hier in België zit: "Kan het in het zwart?" "Zonder BTW?" "Kunnen we dat niet 'regelen'?" |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#204 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() https://www.stripes.com/branches/arm...z-9719318.html
Citaat:
Eerder: https://www.academia.edu/108072823/B...ance_in_Poland https://www.jstor.org/stable/23256790 Ze noemden dat toen 'de bouw van lokale democratie assisteren". 2 decennia later bleek die "assistentie" vooral geinvesteerd geweest te zijn in vazal maken van Westblok. Later begonnen ze naast Democratie te assisteren, ook Veiligheid te assisteren, tot en met in de voortuin van Kameraad Putin, waarop die besloot dat het welletjes geweest was en zijn grasmaaier pakte om weer wat zicht op straat te krijgen. ![]()
SECRET SERVICE TEAM HERCULES ![]() 20yo THOMAS MATTHEW CROOKS ![]() Het Westbloks bedrog en verraad tegenover Gorbachev en het volk van het Vrije Westen: https://forum.politics.be/showthread.php?t=269743 Overheid: de bende deserteurs uit de economie. Lees dit en besef: http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf Atlas Shrugged, by Ayn Rand |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#205 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
SECRET SERVICE TEAM HERCULES ![]() 20yo THOMAS MATTHEW CROOKS ![]() Het Westbloks bedrog en verraad tegenover Gorbachev en het volk van het Vrije Westen: https://forum.politics.be/showthread.php?t=269743 Overheid: de bende deserteurs uit de economie. Lees dit en besef: http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf Atlas Shrugged, by Ayn Rand |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#206 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik wil ook wel een oude F-16 om in mijnen hof te zetten. Tenslotte heb ik die voor een stukje betaald en is die bijgevolg deels mijn eigendom.
![]() |
#207 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#208 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#209 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#210 |
Parlementslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#211 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#212 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Tussen uw "WIJ' en uw "ZiJ" is er niks hee! Neutraliteit, da mag nie he! Ofwel kwaak je mee met WIJ. Ofwel kwaak je mee met ZIJ. Dat was net zo tijdens de corona Staatsterreurperiode, diegenen die niet op "uitnodiging" tot vaccinatie kwamen opdagen, dat waren Staatsvyanden, volksvyanden, Gevaar voor de Brave burgers, tegenstanders van vaccins en vaccinaties, enzovoort. Net zo nu in Oekraine, waar het Zelensky Westblokvazalregime burgers ontvoert en forceert tot hun leven riskeren voor het regime, en diegenen die pogen te ontkomen daaraan, zwartmaakt. Diegenen die vinden dat dat is zoals het hoort, die hebben een vijs los, of, zijn op gesponsorde basis aanhangers van zulke regimes.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#213 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In het verleden deden ze dat, en de gevolgen ervan, voor hun eigen vege lijf, maakte ze wijzer dan dat. U ligt zelf aan een infuus, dat van de Westblok propaganda. Alles dat het Russisch regime doet, zwartmaken zoveel als kan zonder clownesk af te gaan, en alles wat Westblokse regimes doen is GOE, omdat het de GOEI zijn. Het VS regime leverde vorig jaar haar Oekrainse kompaan, voor haar Grooote LenteOffensief dan nog (rara de logica van clustermunitie bij aanvallen) clustermunitie, een nochtans wereldwijde en vooral, Westblokwijde, verguisde FOEI manier van oorlogsvoering. Maar het waren de Amerikanen, da zijn de GOEI, dan ist GOE! We Zwijgen Daarover! ![]() Net zo de geclaimde inzet van traangas door de Russen, dat ook Westblokwijd als FOEI manier van oorlogsvoering wordt gestempeld. Maar merkwaardig detail bij die FOEI brandmerking is dat de regime ordehandhavingsbrigades dat wèl tegen burgers mogen inzetten, dat gebruik is NIET FOEI. Dus wat deden de Westblok propagandisten: de chemische formule van traangas in hun zwartmakingscampagne gebruiken, alzo suggererende dat de Russen 1 of ander chemisch wapen / gifgas gebruikten. Ik heb dat toen hier ook gepost. Reactie van de Westblokkers: geen. Hun mantra / tactiek is die van OPZIJ OPZIJ OPZIJ! MAAK PLAATS MAAK PLAATS MAAK PLAATS! WE HEBBEN ONGELOOFLIJKE HAAST! WE MOETEN RENNEN SPRINGEN VLIEGEN DUIKEN VALLEN OPSTAAN EN WEER DOORGAAN MET DE RUSSEN ZWARTMAKEN! En dat laatste is wat jij hier doet. dit forumonderdeel is intusser meer dan 2 jaar oud, en je komt hier binnenduiken alsof de realiteit gisteren nog een blanco vel papier was.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#214 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Op dit ogenblik zijn de Amerikanen Europa in een oorlog met Rusland aan het duwen.
![]() |
#215 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#216 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het lijkt mij eerder omgekeerd. Verschillende Europese landen en de EU pleiten er al lang voor dat Oekraïne zijn raketten ook mag gebruiken op Russisch grondgebied en de Amerikanen hebben dat al die tijd tegengehouden. Er zijn zelfs Europese landen die pleiten ervoor NAVO-troepen te sturen om de Oekraïners te steunen. Dat zie ik de Amerikanen nog niet rap zeggen.
Bart De Wever: * "In dit land word je als Vlaming staatsman door je eigen overtuiging in de frigo te stoppen zolang de carrière dat vereist. Een staatsman is een man op wie geen staat te maken valt." (2007) * "Je kunt in dit land geen federale regering meer maken die onze welvaart kan redden. Ik doe daar niet meer aan mee." (30.11.23) * "Wie lokaal een bestuur maakt met PVDA sluit zichzelf uit voor een coalitie met N-VA. Daar ga ik na de verkiezingen zeer principieel in zijn." (2.11.23) |
![]() |
![]() |
![]() |
#217 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ook een oude, want de realiteit is al lang omgekeerd.
![]() |
![]() |
![]() |
#218 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
(fig.)
![]() |
![]() |
#219 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Onzin, het zijn de Europeanen die de oorlog willen, vooral de voormalige Sovjetsatellieten. De Amerikanen blijven weigerachtig staan.
![]() |
![]() |
![]() |
#220 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als het van de Balten afging, waren er inderdaad al lang "boots on the ground". Zij waren ook de landen die, nog voor 2022, het Westen zovele malen gewaarschuwd hebben. Maar ja, voor Parijs en Berlijn, Rome en Madrid... waren die Balen toch maar overspannen Ruslandvreters.
|
![]() |
![]() |