![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Je ontkent het niet maar tegelijkertijd is het een 'dwaalleer'. Dus volgens jou bestaan er verschillende soorten sexualiteit maar als we erover spreken wordt dat plots een 'dwaalleer'? Het is vast mijn eigen domheid maar ik dacht dat een 'waarheid' nooit een 'dwaalleer' kon zijn. Ik dacht zelfs dat ze mekaars tegenpolen waren. En nu kom jij mij vertellen dat dat wel kan. Ik raak in de war Cufi. Citaat:
Ik ga er niet in trappen Cufi. Als het wat warm onder je voeten wordt, noem je het een waarheid. Maar als het gaat over wat we erover aan onze kinderen mogen vertellen is het plots een dwaallleer. Echt? Citaat:
It's just a ride. Laatst gewijzigd door BigF : 3 juni 2024 om 10:39. |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#122 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Discussieren doe je over dingen waar je verschillende meningen over hebt. ALs wij praten over het feit dat 1 plus 1 twee is, is dat geen discussie maar een gesprek. Daarnaast: moet ik misschien eerst aan u toestemming komen vragen als ik in een bepaalde draad mijn mening wil geven?
![]() |
![]() |
#123 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dit heeft geen zin. Ik wil onderwijs op basis van waarheden, op basis van feiten, op basis van dingen die onweerlegbaar gebeuren in de wereld. Jij wil onderwijs op basis van religie. Op basis van dingen als "God schiep man en vrouw" en "natuurlijke orde". Ieder zijn ding. Maar ik ga niet blijven discussieren met iemand die enerzijds pleit voor scheiding staat/religie maar anderzijds het onderwijs wel gebaseerd wil zien op dingen als "God schiep man en vrouw".
![]() |
![]() |
#124 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik gun u uw vrijheid, beperk dus niet andermans vrijheid omdat ge van mening zijt dat overheden zich boven het ouderlijk gezag kunnen stellen wegens "vloekend met "de" waarheid." De doctrine van ons geloof is al duizenden jaren onveranderlijk. Wij hebben het niet opgeschreven, maar zien vandaag wel kristalhelder waarom het opgeschreven is natuurlijk. Dank u minions van de duivel, u versterkte alleen maar ons geloof.
![]() |
![]() |
#125 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#126 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#127 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Geen idee trouwens in welke Vlaamse school er al "dragqueens" hebben opgetreden. U wel? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#128 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Genderidentiteiten en noem maar op. Het is een massa vorming van jewelste waar pan op zijn fluit de hele massa in hypnose heeft geleid. Ook u.... ook mij.
![]() |
![]() |
#129 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#130 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#131 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#132 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() U ontkent dus dat de Amerikaanse maatschappij heel verscheiden is? Dat er zoveel meer te vinden is in het onderwijslandschap dan scholen met dragqueens? Wat dacht u bijvoorbeeld van deze scholen?
https://sspx.org/en/about-our-schools-30174 |
![]() |
![]() |
![]() |
#133 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Er is een duivel Jan en het is finaal deze die de natuurlijke orde op haar kop draait. Als u als christen lauw wilt zijn en daar een compromis in wilt maken, het zij zo. Er is finaal maar 1 standpunt als christen: Death is better than compromise.
![]() |
![]() |
#134 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#135 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wie voor het moment van de waarheid al de mond vol heeft over de martelaarsdood, komt daar meestal niet toe. Ook nu heb ik veel voorbehoud bij uw hoogdravendheid. De vurigheid van het christen zijn uit zich niet door luid op de borst te kloppen. Integendeel, Jezus leert ons op dat vlak net bescheiden te zijn en in het verborgene de Vader te zoeken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#136 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ieder zijn geboden he Jan. Deed ik niet aan zelfverloochening, ge had wel een andere "demon"stratie.
![]() |
![]() |
#137 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
https://www.england.nhs.uk/long-read...-young-people/ En dan had ge als voorloper Finland of Zweden, waar een experte aan de alarmbel trok. Ik google die zaken liever niet uit omdat ik graag gewoon vanuit mijn ervaring spreek. Ik mag niet liegen van mijn geloof en dat weet u, dus als ik lieg, is het onbewust.
![]() |
![]() |
#138 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#139 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Lees dit eens: https://www.theguardian.com/society/...t-happens-next |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#140 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het gevolg is dat de meeste die daar aan blootgesteld worden een foute diagnose krijgen en in het ergste geval aan genitale mutilatie onderworpen worden waarvan ze later spijt hebben.
![]() |