![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() De eerlijkheid gebied te zeggen dat Melissa Depraetere ook een mooi snoetje heeft (al vind ik haar stem irriterend). ![]()
![]() |
![]() |
#102 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Jij en zijn mamie
![]()
![]() |
#103 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Een Vlaamse Chirotrien met een bazige stem. Verder niets tegen haar, maar ik vind het evenmin charmant. Iedere lettergreep is een geseling wanneer ze haar stem verheft en snel praat. Liever dan het gelal van Liesbeth Van Impe of Mieke Vogels, die praten alsof ze aan de drank zitten, dat wel.
Laatst gewijzigd door Weyland : 12 juni 2024 om 15:33. |
![]() |
![]() |
![]() |
#104 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Klopt, zolang ze zwijgt vind ik haar ook aantrekkelijk.
"Je kan niet zeggen dat de zwart-gele leeuw een symbool van de collaboratie is. (klik)" (Bruno De Wever - historicus) ![]() Laatst gewijzigd door Zipper : 12 juni 2024 om 15:32. |
![]() |
![]() |
![]() |
#105 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ze zou beter haar tetten eens laten zien.
![]() |
![]() |
![]() |
#106 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En het heeft geloond. Want moest ze afgegaan zijn als een gieter, dan had Vooruit niet de stemmen bekomen die deze partij nu heeft. Natuurlijk is Rousseau het stemmenkanon, maar Melissa Depraetere heeft zeker ook bijgedragen tot het succes van Vooruit. Laatst gewijzigd door Het Oosten : 12 juni 2024 om 15:54. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#107 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#108 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#109 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Maar nu even niet....
![]() |
![]() |
#110 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#111 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#112 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Natuurlijk is dat C attestertje minder bekwaam dan Depraetere. Alleen kan jij dat niet zijn omdat je alleen naar de verpakking kijkt en niet naar de inhoud. Depraetere heeft een verhaal, Rousseau alleen maar praatjes. Maar die praatjes vallen goed bij zijn fans. En die fans zijn talrijk aangezien er heel wat leeghoofden rondlopen in Vlaanderen.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#113 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat weet ik niet, dat moet je aan die "blokkers" vragen. VB verloor de laatste weken stemmen door hun warrig genderverhaaltje. Hun houding tov Desutter viel niet goed en op die manier haalde NVA wat stemmen terug. Meer is dat niet.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#114 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Het Oosten : 12 juni 2024 om 16:48. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#115 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Dit is zoals trump: als je veel domme en haatvolle dingen zegt voor je achterban moet je daarna niet klagen als die in de media komen.
"Voice or no voice, the people can always be brought to the bidding of the leaders. That is easy. All you have to do is tell them they are being attacked, and denounce the pacifists for lack of patriotism and exposing the country to greater danger. It works the same in any country." -Hermann Goering (1893 - 1946) Commander-in-Chief of the Luftwaffe, President of the Reichstag, Prime Minister of Prussia and Hitler's designated successor The second in command of the Third Reich |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#116 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
< King Connah, den tony blair van den aldi van sint-niklaas, komt over als een halve speelvogel en is een héle dwaas. > ![]()
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#117 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
"Een gedicht uit politieke plicht en lukt niet licht." Laatst gewijzigd door Het Oosten : 12 juni 2024 om 17:30. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#118 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het is gewoon een appreciatie van de (politieke) persoon die ze is. Niet van haar politiek denken, dat vind ik treurig en onverantwoord.
Ik zeg het zoals het is hé.
![]() |
#119 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#120 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Schreef ik dat niet al lang voor dat de verkiezingen een feit waren dat die Rousseau een truc was en zie nu???
Zijn er nog andere die terug ten tonele verschenen zijn en die eigenlijk met wat zij uitgestoken hebben totaal geen Politieke status zouden mogen hebben maar... ![]() Probeer dat zelf eens op één of ander werk, je zal snel uw C-4 kunnen gaan halen denk ik. ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 12 juni 2024 om 19:42. |
![]() |
![]() |