![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wen er maar aan, stap voor stap nemen de aangespoelden het hier over.
![]() |
#22 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik heb trouwens weinig weet van politieke kopstukken die kritiek durven geven op de oprukkende islamisering in de steden. Indertijd was er bijvoorbeeld Luckas Vander Taelen, maar die werd door de eigen groene achterban bijna afgeslacht omwille van zijn vrij en vrank praten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Het probleem zit in de kleine hoop extremisten, en de grote hoop volgt hen, omdat ze weten wat het geloof eist, en als straf klaar heeft voor de ongelovigen. Net zoals dat hier was 300 jaar geleden. Het was pijnlijk, zelfs dodelijk een liberaal te zijn. Pas na de Franse revolutie en de tijdelijke Franse overheersing door Napoleon werd het mogelijk publiekelijk een afwijkende mening te hebben van meneer pastoor. Hetgeen we nu zien is het tegenovergestelde, dankzij de constante bijkweek/import van "gematigde gelovigen". Citaat:
![]() |
![]() |
#24 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat is helemaal iets anders en een stuk rationeler en evenwichtiger dan het woeste discours van VB.
![]() |
![]() |
#25 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat gaat dus om wat uiterlijkheden, zonder daarom de kern van het probleem te durven benoemen. Helemaal niet rationeler, wel integendeel. Op langere termijn zal de demografie wel zijn werk doen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Klopt, de veelkwekers winnen, tenzij we menselijkheid opzij zetten en technologie gebruiken.
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen. Laatst gewijzigd door maddox : 13 juni 2024 om 23:17. |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() QED
![]() |
#28 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dus u vind een toekomst als bekeerling of dhimmie in Belgistan aanvaardbaar?
Want da's het democratische ideaal, de meerderheid wint. Oftewel, het bewijs dat democratie een zelfvernietigend systeem is.
![]() |
#29 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
As for me, Ik discrimineer. Tussen goede en slechte mensen. Slechte mensen tolereer ik gewoon niet. Voor de rest kan het mij niet zo veel schelen of iemand nu naar Allah bidt, of God, of De heilige transgender, it's all the same to me. De onzin begint als die gelovigen de onweerstaanbare drang voelen om hun geloof op te dringen aan andere mensen. Die zotten moeten er tussenuit. Plain and simple.
Niemand is mijn koning en niemand is mijn slaaf Laatst gewijzigd door gunter5148 : 13 juni 2024 om 23:26. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ja, een communist op het Schoon Verdiep is echt wat Antwerpen nodig heeft. d'Haese, wiens moeder (Mie Branders) nog lovende kritiek schreef over het regime van Noord-Korea.
![]() |
![]() |
#31 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Maakt dat die minder waar?
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#32 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
En goed of slecht, tja, je zou een puur economisch of mechanisch motief kunnen hebben, zoals bekwaamheid (wat is de graadmeter overigens) waarop je iemand beoordeelt, maar het leven is te kort om u te omringen met slechte mensen die u net wat rijker of wat comfortabeler maken. Het libertarisme biedt een goei antwoord op wat ik zou doen; mezelf verdedigen tegen dwingelandij. Het probleem is dat de staat een groot gedeelte van ons recht op zelfverdediging heeft afgenomen, en we dus maar moeten hopen dat er in Brussel eens ene zegt, genoeg met die dwingelandij, we verbieden dat.
Niemand is mijn koning en niemand is mijn slaaf Laatst gewijzigd door gunter5148 : 14 juni 2024 om 00:11. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Goed gedefinieerde parameters waarbij "gewenst" of "ongewenst" bepaald worden.
Daarna de keuze tussen vrijwillige orgaandonatie of vrijwillig werken voor de maatschappij. En mijn garnalen mogen de restjes hebben. Citaat:
Citaat:
Citaat:
Boter moet gewoon zacht genoeg uit een doosje komen om op voorgesneden brood gegoten te kunnen worden. Vlees komt voorgebakken/gekookt en hapklaar gesneden, zodanig het enige een particulier nog nodig heeft is een bamboe spork. Stel u voor dat een massamoordenaar aan de slag kan met een chefs mes.
![]() |
![]() |
#34 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zo voelde dat ook voor ons ![]()
![]() |
![]() |
#35 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vooralsnog heeft niemand me daarvoor de keel overgesneden.
![]() |
![]() |
#36 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De debatfiches van Sam Van Rooy komen nazeggen is niet bepaald indrukwekkend.
![]() |
#37 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Daarvoor lijkt het zelfs al te laat, Antwerpen stevent af op een drama in october.
![]() |
#38 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() WTF is Sam Van Roy?
![]() |
#39 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het voorproefje van Borgerokko is gekend.
![]() |
#40 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ironisch. Uw Franse collega Samuel heeft het goeie voorbeeld al gegeven.