Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Oekraïense oorlog
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Oekraïense oorlog De Russische invasie in Oekraïne en aanverwante onderwerpen

Antwoord

Discussietools
Oud 14 juni 2024, 09:07   #121
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN

Jan van den Berghe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CUFI Bekijk bericht
Hitler zou Hamas ook gesteund hebben zoals ze het hier eerder deden. Wat natuurlijk geen toeval is, derde rijkers, globalisten, tomata tomato.
Compleet naast de kwestie, nu uw discours volledig ontkracht is als zou men in het Westen over ander onrecht zwijgen. Dat is nu net niet het geval.
Jan van den Berghe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 juni 2024, 09:08   #122
CUFI
Secretaris-Generaal VN

CUFI's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe Bekijk bericht
U hebt het nog steeds niet over uw lippen gekregen om met naam en toenaam Rusland en Poetin te veroordelen. Daarnaast is uw narratief van die aard dat Rusland ergens een recht heeft op Oekraïne en keurt u het af dat Oekraïne wordt geholpen in de strijd tegen de Russische agressor.

U bent als iemand die op straat ziet hoe een vrouw wordt aangevallen, snel uit die straat loopt, dan aan anderen vertelt: "Ik ben tegen geweld op straat, hoor", maar er uiteindelijk net voor zorgt dat het geweld op straat door uw eigen omissie gelegitimeerd wordt.

Dus neen, heel uw narratief komt zo ongeloofwaardig over als maar zijn kan. Het is een lege doos.
Ge zijt gelijk Piers Morgan die aan al zijn gasten vraagt of ze Hamas wel veroordelen tot een terroristische organisatie
CUFI is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 juni 2024, 09:08   #123
dalibor
Secretaris-Generaal VN

dalibor's schermafbeelding

Standaard

CUFI, die oorlog is in 2014 begonnen.

Toch gek dat je daar toen niet tegen opkwam.
but something I can be.
Something I wait for.
Something I'm made for.
dalibor is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 juni 2024, 09:09   #124
CUFI
Secretaris-Generaal VN

CUFI's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Wat is "als ge monetair overneemt"? Wacht, u gaat afkomen met dat complotpraatje over gouden Dinars... U ziet: ik ken alle klassiekers uit de wereld met de alu-hoedjes!
Ge hebt wereldbanken en waar ze geen invloed hebben zijn de dictators die aan regime change toe zijn.
Oud 14 juni 2024, 09:12   #125
CUFI
Secretaris-Generaal VN

CUFI's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dalibor Bekijk bericht
CUFI, die oorlog is in 2014 begonnen.

Toch gek dat je daar toen niet tegen opkwam.
Als ik over alles verontwaardigd moet doen waar den TV mij verontwaardigd over wil laten doen...

Maar als mensen zich geroepen voelen tegen Rusland te vechten, dat ze gaan he. Wie houdt u tegen?
Oud 14 juni 2024, 09:30   #126
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Ge hebt wereldbanken en waar ze geen invloed hebben zijn de dictators die aan regime change toe zijn.
En hop, we zitten weer in de pruttelpot van het complotnarratief te draaien.
Oud 14 juni 2024, 09:32   #127
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Als ik over alles verontwaardigd moet doen waar den TV mij verontwaardigd over wil laten doen...
Schitterend hoe u zich in uw eigen uitspraken verslikt!

Uw woorden zijn nog niet koud...

Citaat:
Het is echt een typisch staaltje westerse hypocrisie alleen verontwaardigd te zijn met wat den tv toont, en wat ze niet toont als propaganda weg te zetten. Eigen propaganda eerst!
Oud 14 juni 2024, 09:34   #128
CUFI
Secretaris-Generaal VN

CUFI's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
En hop, we zitten weer in de pruttelpot van het complotnarratief te draaien.
Een ander resultaat verwachten zou krankzinnig zijn he.

Vaccinazi, globalisten en genderidioten om eugenetica te lanceren kunnen onmogelijk de goeie zijn. Hun versie van de feiten is ook propaganda.

In Nazi Duitsland dachten ze ook dat ze de goeie in het verhaal waren.
Oud 14 juni 2024, 09:36   #129
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Een ander resultaat verwachten zou krankzinnig zijn he.

Vaccinazi, globalisten en genderidioten om eugenetica te lanceren kunnen onmogelijk de goeie zijn. Hun versie van de feiten is ook propaganda.

In Nazi Duitsland dachten ze ook dat ze de goeie in het verhaal waren.
En nog een beetje dieper in die pruttelpot roeren. Het blijft wel grappig dat "alles op een hoop gooien". Natuurlijk mocht een reductio ad Hitlerlum niet ontbreken!
Oud 14 juni 2024, 09:39   #130
CUFI
Secretaris-Generaal VN

CUFI's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
En nog een beetje dieper in die pruttelpot roeren. Het blijft wel grappig dat "alles op een hoop gooien". Natuurlijk mocht een reductio ad Hitlerlum niet ontbreken!
Ja het is beter geen compromis te maken met eugenetische zotten die via sociaal darwinisme beleid aan de man brengen en enkel via cancel culture hun versie van de feiten weten te verkopen.
Waarna ze dan onafhankelijke onderzoeken negeren om verder eugenetica op de meest beïnvloedbaren en kwetsbaren te handhaven.

Daar is geen compromis in te maken, al zou ze het alternatief tegen mijn ergste vijand bieden. We overkomen het kwade niet met meer kwaad Jan.
Oud 14 juni 2024, 09:52   #131
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Ja het is beter geen compromis te maken met eugenetische zotten die via sociaal darwinisme beleid aan de man brengen en enkel via cancel culture hun versie van de feiten weten te verkopen.
Waarna ze dan onafhankelijke onderzoeken negeren om verder eugenetica op de meest beïnvloedbaren en kwetsbaren te handhaven.

Daar is geen compromis in te maken, al zou ze het alternatief tegen mijn ergste vijand bieden. We overkomen het kwade niet met meer kwaad Jan.
In CUFI-modus: "En daarom moeten we Oekraïne niet helpen."

Allemaal heel "logisch"... Kuch. Eigenlijk is het zelfs ronduit lachwekkend.
Oud 14 juni 2024, 09:55   #132
CUFI
Secretaris-Generaal VN

CUFI's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
In CUFI-modus: "En daarom moeten we Oekraïne niet helpen."

Allemaal heel "logisch"... Kuch. Eigenlijk is het zelfs ronduit lachwekkend.
Ik denk dat onderhandelen en een staak het vuren de mensen meer helpt dan niet.
Blijven aansturen is enkel goed voor wapenhandelaars en zij die er hun gezicht aan kunnen verliezen.

Gij pleit er duizend meer de dood in te jagen, ik pleit enkel grond op te offeren.
Oud 14 juni 2024, 09:59   #133
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Blijven aansturen is enkel goed voor wapenhandelaars en zij die er hun gezicht aan kunnen verliezen.

Gij pleit er duizend meer de dood in te jagen, ik pleit enkel grond op te offeren.
Onderhandelen? Waarover? En met wie dan eigenlijk? Onderhandelt u ook met een dief om hem dan zijn zin te geven?

Ik pleit voor het bestraffen van militaire agressie, want wanneer dat niet gebeurt, herhaalt het zich weer. Dat is zoals bij de maffia: wie ingaat op de eisen van de maffia, is gedoemd om er blijvend slachtoffer van te worden. De strijd tegen de maffia is noodzakelijk, ook al is de strijd moeizaam en vallen er ook slachtoffers bij wie de strijd ertegen strijdt.

Gelukkig dat ze in Italië niet zoals u dachten en denken in hun strijd tegen de maffia! "Ik pleit enkel geld op te offeren..."

Laatst gewijzigd door Jan van den Berghe : 14 juni 2024 om 10:00.
Oud 14 juni 2024, 10:12   #134
CUFI
Secretaris-Generaal VN

CUFI's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Onderhandelen? Waarover? En met wie dan eigenlijk? Onderhandelt u ook met een dief om hem dan zijn zin te geven?

Ik pleit voor het bestraffen van militaire agressie, want wanneer dat niet gebeurt, herhaalt het zich weer. Dat is zoals bij de maffia: wie ingaat op de eisen van de maffia, is gedoemd om er blijvend slachtoffer van te worden. De strijd tegen de maffia is noodzakelijk, ook al is de strijd moeizaam en vallen er ook slachtoffers bij wie de strijd ertegen strijdt.

Gelukkig dat ze in Italië niet zoals u dachten en denken in hun strijd tegen de maffia! "Ik pleit enkel geld op te offeren..."
Onderhandelen over vrede. Als die seperatisten dan bij Rusland gaan is dat een klein verlies dat ge beter incasseert dan verder mensen de dood in te jagen.

Niemand houdt u tegen naar de fontlinie te trekken en te sterven voor uw geloof he.
Oud 14 juni 2024, 10:15   #135
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Onderhandelen over vrede. Als die seperatisten dan bij Rusland gaan is dat een klein verlies dat ge beter incasseert dan verder mensen de dood in te jagen.

Niemand houdt u tegen naar de fontlinie te trekken en te sterven voor uw geloof he.
Niemand houdt u tegen om die onzin over onderhandelen te verkopen aan de Oekraïners. Ik zal u trouwens een adres geven waar u het eens op voorhand kunt proberen: nu zaterdag om elf uur is er een dienst in de Sint-Salvatorskerk te Gent. In die kerk zijn er wekelijks diensten van de Grieks-katholieke Kerk van Oekraïne. Ga er gerust naar toe en leg uw standpunt eens na de dienst. Dat wordt leuk...
Oud 14 juni 2024, 10:21   #136
CUFI
Secretaris-Generaal VN

CUFI's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Niemand houdt u tegen om die onzin over onderhandelen te verkopen aan de Oekraïners. Ik zal u trouwens een adres geven waar u het eens op voorhand kunt proberen: nu zaterdag om elf uur is er een dienst in de Sint-Salvatorskerk te Gent. In die kerk zijn er wekelijks diensten van de Grieks-katholieke Kerk van Oekraïne. Ga er gerust naar toe en leg uw standpunt eens na de dienst. Dat wordt leuk...
Ja ik ga zeker naar een kerk gaan dat een lgbqt vlag of een vlag van Oekraïne uithangt...
"Sing a little louder" zal tijdens deze oorlog een heel andere betekenis krijgen dunkt mij.

Het komt er finaal op neer dat ik vrede wil en gij oorlog.
Ge wilt wel naar het zwaard leven, maar een ander moet het opnemen voor u.

Laatst gewijzigd door CUFI : 14 juni 2024 om 10:22.
Oud 14 juni 2024, 10:23   #137
dalibor
Secretaris-Generaal VN

dalibor's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Je kunt altijd op de grote markt van Charkiv gaan staan en uw vredesboodschap verkondigen.
but something I can be.
Something I wait for.
Something I'm made for.
dalibor is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 juni 2024, 10:23   #138
CUFI
Secretaris-Generaal VN

CUFI's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dalibor Bekijk bericht
Je kunt altijd op de grote markt van Charkiv gaan staan en uw vredesboodschap verkondigen.
Er zijn al plannen voor onderhandelingen. Maar ze sturen liever verder aan op oorlog?
Oud 14 juni 2024, 10:26   #139
Boduo
Secretaris-Generaal VN

Talking

Citaat:
Ja ik ga zeker naar een kerk gaan dat een lgbqt vlag of een vlag van Oekraïne uithangt...
"Sing a little louder" zal tijdens deze oorlog een heel andere betekenis krijgen dunkt mij.

Het komt er finaal op neer dat ik vrede wil en gij oorlog.
Ge wilt wel naar het zwaard leven, maar een ander moet het opnemen voor u.
"Het Westen maakt hulp aan Oekraïne Trump-bestendig"
De Standaard.
De G7 geven een lening ven 50 miljard $ aan Oekr.

Zo moet het gaan !

Boduo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 juni 2024, 10:56   #140
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Boduo Bekijk bericht
"Het Westen maakt hulp aan Oekraïne Trump-bestendig"
De Standaard.
De G7 geven een lening ven 50 miljard $ aan Oekr.

Zo moet het gaan !

Maar bij Trump begint het stilaan ook te dagen:

Citaat:
Ukraine war briefing: Donald Trump says survival of Ukraine important to the US
Fri 19 Apr 2024 03.55 CEST
Former president’s comments are being described as a shift in tone days before Republicans vote on a multibillion-dollar aid package.
Citaat:
Donald Trump has said the survival of Ukraine is important to the US, in what Reuters describes as a shift in tone days before Republicans are due to vote on a $61bn aid package in the US House of Representatives. “As everyone agrees, Ukrainian Survival and Strength should be much more important to Europe than to us, but it is also important to us! GET MOVING EUROPE!” Trump said on his social media platform Truth Social Thursday.
Citaat:
The former president did not endorse the aid package directly, but instead dedicated most of his post to America’s European allies not spending enough to support Ukraine. The post is arguably one of Trump’s first acknowledgments that Ukraine’s survival is an important US security interest, according to Reuters. Some hard-right Republicans nevertheless interpreted the post as a signal that he opposes the current aid package, though Trump did not say that explicitly.
https://www.theguardian.com/world/20...tant-to-the-us
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:12.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be