![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#201 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#202 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#203 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#204 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() In ieder geval, de NBB in 2022 spreekt u flagrant tegen. En zij kan het weten. U daarentegen...
Laatst gewijzigd door Het Oosten : 14 juni 2024 om 14:23. |
![]() |
![]() |
![]() |
#205 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#206 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar geeft gij China maar toegang tot uw camera, microfoon en andere gegevens. Mij niet gelaten ![]()
![]() |
![]() |
#207 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dag Bart ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#208 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Neen, hoor. Nergens stelt de NBB dat het elektronisch verkeer is gedaald ten gunste van cash. Dat is immers net het punt wat u beweerde: er wordt weer naar cash overschakelt omwille van die veronderstelde complotpraatjes. Ik vind het trouwens altijd grappig als men afkomt met "de overheid moet niet weten waaraan ik mijn geld besteed" alsof er geen privacywetten bestaan en alsof de overheid ook maar geïnteresseerd zou zijn in wat u in de Lidl, Delhaize, Colruypt... koopt. Of als u nu één kriekentaart dan wel twee koopt bij bakker Delice om de hoek.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#209 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het is ook niet zozeer de overheid waarvoor men bang moet hebben dat die misbruik maakt van data (al moeten sommige mensen vermoedelijk wel oppassen van de fiscus ![]()
Ga maar na. De regering De Wever is een voortzetting van de regering Di Rupo. Er wordt op dezelfde plaatsen bespaard en gesmost. We zijn gestrikt. In de meltingpot gaat alles kapot. Fietsers en voetgangers zijn sterke weggebruikers. Autodebielisten zijn zwakke weggebruikers. Ze kunnen zichzelf niet voortbewegen. Laatst gewijzigd door Vlad : 14 juni 2024 om 14:41. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#210 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Kort en bondig: omdat u geen concreet antwoord kunt geven. Daarom. Niet door wat u weer uit uw botten slaat. De aanbevelingen van de overheid gaan trouwens uit van een potentieel gevaar van TikTok. Daarom wordt ontraden dat mensen die hun smartphone gebruiken in hoog professioneel of staatkundige functies geen TikTok installeren. Het zal China voor het overige worst zijn wat u als burger nu doet. U bent maar een illustere onbekende. Anders wordt het wanneer het gaat om een topambtenaar, een topindustrieel, en dergelijke.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#211 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
anders nemen ze u bij de neus |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#212 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#213 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waaraan men moeilijk kan verzaken De prijs die men betaald Is het zitten aan de zijlijn meer dan waard |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#214 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nooit gezegd dat digitale betalingen zouden verdwijnen. Maar voor kleine dagdagelijkse aankopen zal men meer en meer cash gaan gebruiken in de toekomst. Dat is mijn inschatting. Cash is nog niet weg. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#215 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Niemand heeft hier trouwens gesteld dat cash verdwijnt of moet verdwijnen. Zelfs de overheid stuurt daar niet op aan, ook al beweren de complotdenkers anders. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#216 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#217 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Het Oosten : 14 juni 2024 om 14:57. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#218 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#219 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#220 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En het is niet enkel de jeugd die gebruik maakt van digitale betaalmiddelen. Ik zie elke dag hoe mensen van mijn leeftijd betalen met apps, zelfs aan elkaar. Ik ben met mijn cash en kaart een fossiel aan het worden. Laatst heeft iemand voor mij lidgeld betaald vermits dat cash niet meer ging. Het was met een barcode te doen. Je kan zelf makkelijk een barcode aanmaken indien je mensen wil laten betalen voor lidgeld van een vereniging of bvb een etentje na een wandeling in groepsverband. (De eerste bedelaar met een QR-code zal al wel ergens tegen een muur zitten.)
Ga maar na. De regering De Wever is een voortzetting van de regering Di Rupo. Er wordt op dezelfde plaatsen bespaard en gesmost. We zijn gestrikt. In de meltingpot gaat alles kapot. Fietsers en voetgangers zijn sterke weggebruikers. Autodebielisten zijn zwakke weggebruikers. Ze kunnen zichzelf niet voortbewegen. Laatst gewijzigd door Vlad : 14 juni 2024 om 15:19. |
|
![]() |
![]() |