![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#321 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Voor een VBer, verdedig jij het systeem nogal eens. Het systeem dat het vb op een compleet ondemocratische manier uitsluit. “Want de wetgeving zal ons beschermen”
Niemand is mijn koning en niemand is mijn slaaf Laatst gewijzigd door gunter5148 : 14 juni 2024 om 20:09. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#322 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#323 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat die mensen die hun tv nateuten niets gaan bijdragen aan de verandering is wel duidelijk ja.
![]() |
![]() |
#324 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik geloof inderdaad niet in een Belgische staatsveiligheid die alleen maar wat telefoons aftapte en voor de rest de dagen vulde met roken, drinken en kaarten. Naïviteit is immers niet aan mij besteed.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#325 | |
|
![]() Citaat:
Nu zijn ze quasi onbeperkt. Komaan Jan, doe eens wat beter je best.
![]() |
![]() |
#326 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
https://www.vlaamsbelangwinkel.org/p...gheid-digitaal |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#327 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En ze komen frieten met u eten...
![]() |
#328 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Net door de technologische toename een middelen zijn er ook de nodige omkaderende wetten gekomen, net om de burgers verder te beschermen tegen willekeur. Goed gezien! U gaat er op vooruit.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#329 | |
|
![]() Citaat:
Maar mobiliteit is even belangrijk. We hebben een beetje geluk, dat we nog niet meteen onze biezen moeten pakken, en buiten het gezever en gezaag op dit forum zit er toch geen activisme in mij in, en heeft een staatsapparaat weinig van mij te vrezen. Ik vertoef hier uit intellectuele armoede bij gesprekspartners in “het echte leven.” Voor de rest boeit de buitenwereld mij erg matig.
![]() |
![]() |
#330 | |
|
![]() Citaat:
Je moet het programma van het vb hier niet aanhalen, want ze zijn niet aan de macht. Ik zal Dries zeggen dat hij een smerige wetsovertreder is, als ik hem in Damme nog eens tegen kom, met jouw complimenten.
![]() |
![]() |
#331 | |
|
![]() Citaat:
Jij gebruikt nu net dezelfde argumenten dan de eerste de beste communist. De wet stelt dat het aan de overheid is om te bepalen of ik een recht op privacy heb, en wanneer niet. Mijn argument is, wegens het principe van lijfseigendom, dat geen wet ter wereld mijn recht op privacy kan afnemen.
Niemand is mijn koning en niemand is mijn slaaf Laatst gewijzigd door gunter5148 : 14 juni 2024 om 20:24. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#332 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hoewel ik mijzelf voorlieg dat wij (klein dat we zijn) enige invloed hebben en verbonden in Geest zijn. ![]() Fake it til you make it, of zoiets. In ieder geval moeten ze niet peinsen dat ze het maar via den TV af te roepen hebben. Ik kon wetenschappelijk bewijzen dat stad Gent een superverspreiding veroorzaakte tijdens de "pandemie". Maar ik heb het nooit mogen bewijzen. ![]()
![]() |
![]() |
#333 | |
|
![]() Citaat:
Zeker de huidige wokesters. De arrogantie van die mensen is onverdraaglijk.
![]() |
![]() |
#334 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar de weg daar naartoe is een smal padje, breder is de weg die naar verwoesting leidt.
![]() |
![]() |
#335 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De discussie over het meningsdelict is trouwens van een andere aard. Zoals al altijd gesteld moet er maximale vrijheid zijn voor iedere mening die geen oproep tot geweld of doodslag inhoudt. Dat laatste is de lijn die nooit overschreden mag worden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#336 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#337 | |
|
![]() Citaat:
Alleen ik, en met mij alle “ikken” heb het recht mijn peis en vree te bewaren. Het vb is zo collectivistisch als de pest, bewijst u hiermee. Tegen de collectivisten die voor andere collectivistische partaaien zijn, zei ik dat ook al, dat ze uit hetzelfde vaatje tappen, en dat ze enkel een andere doelkleur hebben. Ik zag nog geen argumenten contra.
Niemand is mijn koning en niemand is mijn slaaf Laatst gewijzigd door gunter5148 : 14 juni 2024 om 20:52. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#338 | |
|
![]() Citaat:
Waar moet ik nu naartoe Jan? Ik begrijp er ook uit dat een overheid alleen maar macht heeft over gebieden waar veel mensen samen zijn. Interpreteer ik dat correct? Daarnaast, ik las het partij-programma van pvda niet, van geen enkele partaai wat dat betreft, maar als zij tegen massa-surveillance zijn, dan is dat goed.
Niemand is mijn koning en niemand is mijn slaaf Laatst gewijzigd door gunter5148 : 14 juni 2024 om 20:45. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#339 | |
|
![]() Citaat:
En dat is genoeg voor mij. I lead by example, maar dat leiden mag je eraf laten. Of iemand volgt of niet, I don’t care Ik probeer gewoon zo weinig mogelijk last te verkopen, en wil voor de rest met rust gelaten te worden.
![]() |
![]() |
#340 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Natuurlijk heeft de overheid dat recht, net omdat we als individu deel zijn een groter geheel. Het is de taak en de roeping van de staat om net de waken over die veiligheid, want zonder die veiligheid en stabiliteit is er geen vrijheidsbeleving mogelijk.
|
![]() |
![]() |