![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1421 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Uw alu-hoedje spant te hard Oma
Those who would give up essential Liberty, to purchase a little temporary Safety, deserve neither Liberty nor Safety. - Ben Franklin “Climate change will manifest as a series of disasters viewed through phones with footage that gets closer and closer to where you live until you're the one filming it.” |
![]() |
![]() |
![]() |
#1422 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1423 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#1424 |
|
![]() Vroeger was het anders. Als je met covid door een bus werd overreden, was je een covid-dode.
Maar soit. "mortality rates increased with additional vaccine doses and increased post-vaccination time." 0,2% van de gehospitaliseerde patienten lag daar door vax-beschadiging en 1% van alle doden waren vax-doden. Hoe ver je dat kan extrapoleren naar het aantal doden wereldwijd kan ik niet inschatten. https://ourworldindata.org/births-and-deaths 1% betekent dan 610.000 vax doden in 2023. Maar sterft iedereen in een hospitaal? Neen, uiteraard niet. Nemen we de helft dan van het bestudeerde %tage, dan komen we op 305.000 vax-doden per jaar. Of het dubbel? 1.220.000 vax-doden per jaar. meh. Verwaarloosbaar. De vax doodt bijlange na niet snel genoeg. Dus méér en straffere vax aub. Dat we ons eindelijk kunnen debarasseren van die smerige kut-communisten. Mambo overdreef met zijn "miljarden vax-doden." Dat geef ik toe. Maar het waren niet mijn woorden. Ik geef ook toe dat ik had gewenst dat het "er-zijn-teveel-van-die-smerige-kut-communisten-dus-we-vaxxen-die-in-de-kist" plan wat efficiënter had verlopen. Ach, we wachten gewoon op de volgende "pandemie" hé.
Niemand is mijn koning en niemand is mijn slaaf Laatst gewijzigd door gunter5148 : 6 juni 2024 om 19:28. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1425 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dus ja, 1,5 jaar te leven. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1426 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Kirk gaf toe dat vuurwapengeweld onvermijdelijk zou zijn onder een bewapende bevolking, maar hij vond dat een noodzakelijk kwaad. “Ik denk dat het het waard is om elk jaar een aantal vuurwapendoden als prijs te betalen voor ons door God gegeven recht om onze vrijheden te beschermen”, zei hij in 2023. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1427 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#1428 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het grootste probleem is dat ze die mRNA vaccins nu willen gebruiken voor alles behalve de wastafel, daarom is het belangrijk dat ze de huidige schade in kaart brengen al lijkt me dat zeer lastig. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1429 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar dat maakt de manier waarop die mensen werden behandeld tijdens covid nog misdadiger, ze hebben maar een paar jaar te leven en dan sluit je ze op en hou je familie weg voor een jaar. Een misdaad tegen de menselijkheid. . Laatst gewijzigd door Hoofdstraat : 6 juni 2024 om 22:50. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1430 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Kirk gaf toe dat vuurwapengeweld onvermijdelijk zou zijn onder een bewapende bevolking, maar hij vond dat een noodzakelijk kwaad. “Ik denk dat het het waard is om elk jaar een aantal vuurwapendoden als prijs te betalen voor ons door God gegeven recht om onze vrijheden te beschermen”, zei hij in 2023. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1431 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat is daar onzin aan?
https://www.amnesty-international.be...a-de-dode-hoek Van maart tot oktober 2020, tijdens de eerste periode van de Covid-19-uitbraak, hebben de Belgische autoriteiten de mensenrechten geschonden van bewoners van woonzorgcentra. Onder meer het recht op leven, het recht op gezondheid en het verbod op discriminatie werd met voeten getreden. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1432 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat vind ik niet. Door de heel strenge maatregelen werden de oudjes in de vereenzaming geduwd.
Ik geef een onverdachte bron: Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1433 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Straks hebben we opnieuw een mutatie in een virus, en behandelen ze ons opnieuw als het virus en denken ze dat het ze het maar via den TV af te roepen hebben. Als het ooit eens echt is, hebben mensen geen vertrouwen in deze overheid en haar virologen natuurlijk. Het is levensgevaarlijk wanneer mensen bij gevaar geen vertrouwen meer hebben. Daarom moeten er dus ontslagen volgen, excuses en schuldbekentenissen om berouw te tonen.
![]() |
![]() |
#1434 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat klopt niet. Mensen als Van Damme, Van Ranst, Vlieghe etc. kwamen steevast vertellen dat de vaccinaties compleet ongevaarlijk hadden. Over gevaren werd in die tijd dat iedereen gepusht werd niet gesproken.
![]() |
#1435 | ||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#1436 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Die info hadden ze perfect na een jaar corona zonder vaccins en eigenlijk al veel vroeger met de Chinese cijfers en van dat cruise ship. . Laatst gewijzigd door Hoofdstraat : 7 juni 2024 om 09:30. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1437 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Van Ranst heeft wellicht enkele eredoctoraten gekregen voor zijn aandeel.
Citaat:
De vuile waarheid over ICE (vanaf 1 min 35") https://www.youtube.com/watch?v=mk-LnUYEXuM Nederlandse versie: https://www.youtube.com/watch?v=kekJgcSdN38 Laatst gewijzigd door Micele : 7 juni 2024 om 10:47. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1438 |
|
![]() Van Ranst, en al die andere wetenschappers die zich voor de politieke kar hebben laten spannen tijdens de pandemie, waren net niet wetenschappelijk bezig wanneer ze de beleidsdaden kwamen verdedigen op tv
Those who would give up essential Liberty, to purchase a little temporary Safety, deserve neither Liberty nor Safety. - Ben Franklin “Climate change will manifest as a series of disasters viewed through phones with footage that gets closer and closer to where you live until you're the one filming it.” |
![]() |
![]() |
![]() |
#1439 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De nazi's hebben die intussen geklasseerd als "Nieuwe Normaal", dus eenzelfde sterftecijfer is daarmee geen oversterfte meer. 2023 (?) was een spiljaar van de oversterfte indexaanpassingen. ![]() "onvermoeibaar duiding aan de actualiteit" Zou die ook dat tv spotje dat op alle zenders onderbrak tijdens zomer 2020 hebben ineengeflanst? Met die "Nooit meer zoals het was" en "de wereld na corona"? Ik vind daar weinig over, eigenlijk. Nochtans is dat geregisseerd geweest, compleet met figuranten die wilden meedoen. Weet er iemand dat?
SECRET SERVICE TEAM HERCULES ![]() 20yo THOMAS MATTHEW CROOKS ![]() Het Westbloks bedrog en verraad tegenover Gorbachev en het volk van het Vrije Westen: https://forum.politics.be/showthread.php?t=269743 Overheid: de bende deserteurs uit de economie. Lees dit en besef: http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf Atlas Shrugged, by Ayn Rand Laatst gewijzigd door Erw : 7 juni 2024 om 20:15. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1440 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
15 juni 2024: https://p-magazine.com/nl/articles/d...rsc-anderlecht Doelman Matija arki? (26) plots overleden - jeugdopleiding bij RSC Anderlecht
![]() |