![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#581 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#582 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Besluit: de splitsing der Nederlanden was de fout van de woeste calvinisten en van de usurpator Guillaume le Taciturne. Toemaatje. Nu let wel, de noordelijke Nederlanders ezijn een heel ander volkje dan ons zuiderlingen.Het zou toch nooit een (h)echte eenheid zijn geworden. Laatst gewijzigd door Het Oosten : 17 juni 2024 om 20:50. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#583 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Weyland : 17 juni 2024 om 20:58. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#584 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Daar heeft het volgens mij weinig tot niets te maken. Jaarlijks gaan we met het gezin naar Zwitserland en Oostenrijk op vakantie. In Wallis en in Tirol. Het katholicisme is er nog heel levendig. Alleen vind je daar geen ruimtelijke wanorde zoals hier in België. Het is ordelijk, bedacht, gepland, overdacht. Het heeft uiteindelijk weinig met godsdienst te maken. Je ziet ook mooi het verschil tussen Ticino en Lombardije. Als je de grensovergang neemt bij Como - Chiasso, zie je onmiddellijk aan de wanorde, de slechte wegen... waar Italië begint en eindigt. Nochtans spreken ze aan beide kanten Italiaans en zijn ze even katholiek.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#585 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Hij begrijp het niet goed. Een betere analogie zou zijn dat we lachen met zijn lelijke flaporen die hem er doen uitzien als een achterlijke vogelverschrikker. Iemand zou hem dat eens moeten zeggen, gewoon zodat hij het begrijpt. Tussen haakjes, ik vind zijn oren niet lelijk en ik vind niet dat hij eruitziet als een achterlijke vogelverschrikker. Dat was maar gewoon een mopje om eens te lachen.
vBulletin software 4.2.2 en 4.2.3 had een data breach in 2015. Er wordt aanbevolen een hogere versie te gebruiken om zo e-mails en wachtwoorden te beschermen. Dit forum draait versie 3.6.8 uit 2007, gebruik dus een uniek en veilig (lang) paswoord. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#586 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als je moppen mag vertellen over Nederlanders, waarom dan niet over transgenders? Zijn er soms verboden gebieden als het om humor gaat?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#587 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Daarnaast zie ik geen enkel concreet, tastbaar of steekhoudend bewijs dat het Vlaams Belang "volop dweept met fascisme". Ook niet over racisme of discriminatie, maar ik wil wel eens de eerste beschuldiging onderbouwd. Het honderdmaal herhalen van de dezelfde bewering maakt het nog niet tot waarheid. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#588 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als ik in de spiegel kijk naar mezelf dan zie ik ongeveer in het midden van mijn schedel een paar vierkante centimeter haar dat sterk aan het uitdunnen is, het zal geen tien jaar meer duren alvorens ik daar een kale plek heb. Lach daar maar smakelijk mee, dat houdt het leven plezant en mij maakt het niets uit.
![]() |
![]() |
![]() |
#589 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Zoals ik al zei : ALS ze die partij opkkuisen wil ik die gerust een nieuwe kans geven. Zolang ze dat niet doen is het duidelijk dat ze liever in de oppositie zitten en pen scheppen om niks te doen.
"Voice or no voice, the people can always be brought to the bidding of the leaders. That is easy. All you have to do is tell them they are being attacked, and denounce the pacifists for lack of patriotism and exposing the country to greater danger. It works the same in any country." -Hermann Goering (1893 - 1946) Commander-in-Chief of the Luftwaffe, President of the Reichstag, Prime Minister of Prussia and Hitler's designated successor The second in command of the Third Reich |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#590 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Weyland : 20 juni 2024 om 13:57. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#591 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Inderdaad.
![]() |
![]() |
![]() |
#592 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#593 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#594 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#595 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Van Grieken formuleerde het zo (ongeveer): ik ga uitlachen niet verbieden.
Onderversta: uitlachen moet niet in het strafwetboek komen. Maar opgelet: heel wat woke-aanhangers zijn daar wel degelijk voorstander van.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |