![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
| Bekijk resultaten enquête: Komt er een Arizona-coalitie? | |||
| Ja |
|
22 | 61,11% |
| Neen |
|
14 | 38,89% |
| Aantal stemmers: 36. Je mag niet stemmen in deze enquête | |||
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#1401 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Maar zijn miljoen kiezers lijken wél tevreden te zijn over de invloed die de partij heeft uitgeoefend.
|
|
|
|
#1402 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
#1403 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Zij zei dat Wilders enkel kon winnen door bepaalde standpunten af te zwakken/milderen en dat is kiezersbedrog zei ze. Ik ben benieuwd of ze rechtlijnig gaat zijn en dat nu ook gaat zeggen. Laatst gewijzigd door daiwa : 6 juli 2024 om 14:00. |
|
|
|
|
|
|
#1404 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
OK. Daar kan ik mee leven. De Blokkers die blij zijn met de nutteloosheid van hun partij en de illusie van invloed. En ik die blij ben met hetzelfde. Laat dat maar de roadmap zijn voor de volgende decennia. |
|
|
|
|
|
|
#1405 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Het is toch de schuld van het VB en de melanoom-kiezers.
|
|
|
|
|
#1406 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Nog duidelijker klonk het toen hij zei "Vlaanderen onafhankelijk hoeft voor mij niet." Gezien zijn nota die lekte van de week wil hij zelfs geen homeopathisch confederalisme. Daarom, geknecht blijven in Belgie, stem N-VA. Vlaanderen onafhankelijk, stem VB.
|
|
|
|
|
#1407 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Nutteloos ??? Nogmaals, geen enkel andere partij heeft zoveel invloed gehad op het beleid als het Vlaams Belang, de voorbije dertig jaar.
|
|
|
#1408 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Nochtans een stevige linkselaar
|
|
|
#1409 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#1410 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
#1411 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Citaat:
|
||
|
|
|
|
|
#1412 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Dan ga ik onder de indruk zijn. |
|
|
|
|
|
|
#1413 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Anderen doen het in hun plaats.
|
|
|
#1414 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Je argumenteert dus zelf voor de totale nutteloosheid van het Vlaams Blok. Fine by me.
|
|
|
|
|
|
#1415 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
"Je mag het ook proberen met de pvda hoor ..."
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
|
|
|
|
|
#1416 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
|
|
|
|
|
#1417 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Je kan het maar moeilijk verkroppen, maar een groot deel vh 70-punten programma is (weliswaar onder druk vh VB zelf) door anderen omgezet in beleid.
|
|
|
#1418 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
De enigen die we niet horen roepen, zijn de .... schijnliberalen van de vld.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) Laatst gewijzigd door De schoofzak : 6 juli 2024 om 19:06. |
|
|
|
|
|
|
#1419 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Ik laat Sinardet het nog eens herhalen: Citaat:
|
||
|
|
|
|
|
#1420 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Eerst eventjes mijn woorden: Citaat:
1) "Niet met wie een coalitie sluit met PvdA" https://forum.politics.be/showpost.p...1&postcount=75 2) "Confederalisme of niets" https://forum.politics.be/showpost.p...postcount=1349 |
||
|
|
|