![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
![]() |
#53981 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het is soms hilarisch wat hij allemaal schrijft. Ik neem er maar eentje uit. Op blz. 96 omschrijft hij het Oekraïens als "een boerentaaltje" en zet hij dat tegenover het Russisch als "taal van de hogere cultuur". Hij zet ook een totaal verkeerde beschrijving van de taalsituatie neer alsof in het oosten van Oekraïne iedereen Russisch spreekt met dan in het westen ook wat Oekraïens (maar waar iedereen toch weer Russisch gebruikt "voor de hoge cultuuruitingen"). Beste 404, maak u dus gerust maar nog een beetje verder belachelijk. Iedere keer weer komt u af met regelrechte propagandakraaiers. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53982 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Er kwam extreme kritiek op omdat kritiek op het proxy-regime in het steeds meer totalitaire Westen (verbieden van Russiche media, vervolgen van journalisten, etc.) niet langer aanvaard wordt. Amnesty International kwam onder extreme druk te staan. Maar het feit dat het artikel nog online staat op hun website spreekt boekdelen. En werd ten andere ook ondersteund door het nochtans Amerikaanse Human Rights Watch. Stel dat deze organisaties even hypocriet en leugenachtig zouden worden als de westerse politieke elite (waarmee ze nochtans banden hebben) wordt hun credibiliteit nul comma nul in de rest van de wereld. Daarom hebben ze ook zeer harde kritiek op de genocide uitgevoerd door westerse proxy Israël met westerse wapens op het Palestijnse volk. Zo niet kunnen ze beter de boeken sluiten en gaan werken voor euronews of zo. Uiteraard zijn deze organisaties niet 100% onafhankelijkheid, de westerse overheden en elite probeert hen te recupereren. Dat ze ondanks dit alles toch harde kritiek hebben op westerse proxy's, toont aan dat ze toch gedeeltelijk hun onafhankelijkheid en deontologische geloofwaardigheid hebben kunnen behouden. In uw, Zelensky's en Netanyahu's denkwereld wil dit dus zeggen: "ze volgen onze orders niet, afschieten". |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53983 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een gigantisch kinderziekenhuis werd op klaarlichte dag bijna volledig verwoest, maar er vielen maar 2 doden. En dat terwijl Amnesty en veel andere organisaties die er niet van verdacht kunnen worden pro-Russisch te zijn al duidelijk gemaakt hebben dat het Kiev regime wapens verstopt in of wapenfabrieken en troepen herbergt in hospitalen. Denk nu zelf even na, waarom zouden de Russen erg dure raketten verspillen aan een aanval op een kinderziekenhuis? Dat, moest het echt een kinderziekenhuis zijn, geen enkele strategische waarde heeft. Er worden zelfs geen gewonde militairen verzorgd. Dat de Russen "de wil van het Oekraïense volk willen breken" is onzin, als je weet dat de Israëli in verhouding talloze keer meer burgerslachtoffers hebben gemaakt in Gaza op enkele maanden tijd. De Russen hebben de wapens om Kiev helemaal in puin te leggen, moesten ze dit willen. Dit is na meer dan 2 jaar nooit gebeurd. Ik denk dat U dit ook allemaal weet, maar het spelletje meespeelt in de hoop nog enkele naïeve geesten mee te krijgen met uw verhaal. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53984 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Echter, dit neemt niet weg wat Mélenchon, algemeen beschouwd als de belangrijkste leider van het NFP, en ook andere leiders, de huidige politiek bekritiseerd heeft en een verdere escalatie, als hij er iets over te zeggen zou hebben, absoluut wil vermijden. Hij heeft uitdrukkelijk uitgesloten dat Frankrijk troepen zou sturen naar Oekraïne, zoals Macron had voorgesteld, en ook in bovenstaande tekst geen enkele verwijzing daarnaar. In de tekst staat ook "oligarchen"dus niet de Russische staat, en dat er moet naar gestreefd worden om tot vrede te komen. "Casques bleus"veronderstelt toestemming van de VN Veiligheidsraad en DUS Rusland en China. Samengevat, er zal niet zoveel veranderen aan de Franse politiek (was sowieso meer blabla dan iets anders, zoals alles waar Macron voor staat) maar welke regering er ook komt, er zal zeker geen Franse militaire interventie komen. Eerder in tegendeel, degene die nu in de Franse regering zullen belanden hebben zich meermaals uitgesproken voor een compromis met Rusland. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53985 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Melanchon staat er alleen voor met zijn 76 zetels.
Bart De Wever: * "In dit land word je als Vlaming staatsman door je eigen overtuiging in de frigo te stoppen zolang de carrière dat vereist. Een staatsman is een man op wie geen staat te maken valt." (2007) * "Je kunt in dit land geen federale regering meer maken die onze welvaart kan redden. Ik doe daar niet meer aan mee." (30.11.23) * "Wie lokaal een bestuur maakt met PVDA sluit zichzelf uit voor een coalitie met N-VA. Daar ga ik na de verkiezingen zeer principieel in zijn." (2.11.23) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53986 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Mijn perspectief is, dat de westerse elite het onderspit delft tegen een groeiende internationale anti-koloniale coalitie. Belarus joins Shanghai Cooperation Organization as 10th member state Belarus has completed all the necessary procedures on the way to SCO membership in a short period of time, says Kazakh president Belarus on Thursday joined the Shanghai Cooperation Organization (SCO), becoming its 10th member state. “Belarus has completed all the necessary procedures on the way to SCO membership in a short period of time," Kazakh President Kassym-Jomart Tokayev said as he opened the second day of SCO sessions in Astana and proposed signing of the relevant protocols. Belarus became a dialogue partner in the SCO in 2010 and an observer state in 2015. ??????? The organization was founded in 2001 in Shanghai. Initially, it consisted of six countries -- Russia, Kazakhstan, Kyrgyzstan, China, Tajikistan, and Uzbekistan. In 2017, India and Pakistan joined the bloc, and Iran in 2023. ???????There are two other observer states, Afghanistan and Mongolia, and 14 dialogue partners including Türkiye. https://www.aa.com.tr/en/asia-pacifi...-state/3265708 Ook Lenin zei reeds dat communisten een coalitie moeten vormen met de "nationale bourgeoisie" in niet-westerse landen die door het Westen uitgebuit worden. Overigens Rusland wordt niet langer als een echt kapitalistisch land beschouwd, maar als "staatskapitalistisch", net als China. Alle grote bedrijven en banken zijn ofwel onderdeel van de staat, of er erg nauw mee verweven. De kmo's mogen privaat zijn en vrij, en winst maken, zolang ze maar de richtlijnen van de staat of de communistische partij (in China) volgen. Het is een succesvol verhaal in zowel Rusland als China, en overgenomen door steeds meer landen in het globale zuiden. Grote verliezers in heel dit verhaal zijn Wallstreet en co. Het Westen en de westerse elite verliest hun grip op de niet-westerse wereld. Laatst gewijzigd door tomm : 9 juli 2024 om 21:23. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53987 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zo'n verraad zou Mélenchon razend maken, en hem en zijn aanhang radicaliseren. Het gevolg zal zijn nieuwe verkiezingen, met dit keer wel een verpletterende meerderheid voor Le Pen. Het is duidelijk dat U lak hebt aan de stem van de kiezer, die TEGEN Macron en tegen de huidige politieke elite heeft gestemd. Natuurlijk kan U dat geen kloten schelen, "freedom and democracy" dat is slechts behangpapier voor de westerse elite en hun medestanders. Als het moet gebruiken ze ook terreur (gladio bvb. ) om aan de macht te blijven. Laatst gewijzigd door tomm : 9 juli 2024 om 21:29. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53988 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Was dat effe buiten de grondigheid van Knuts gerekend. ![]()
Bart De Wever: * "In dit land word je als Vlaming staatsman door je eigen overtuiging in de frigo te stoppen zolang de carrière dat vereist. Een staatsman is een man op wie geen staat te maken valt." (2007) * "Je kunt in dit land geen federale regering meer maken die onze welvaart kan redden. Ik doe daar niet meer aan mee." (30.11.23) * "Wie lokaal een bestuur maakt met PVDA sluit zichzelf uit voor een coalitie met N-VA. Daar ga ik na de verkiezingen zeer principieel in zijn." (2.11.23) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53989 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wel, beste tomm, dat zal de PS nu eens helemaal alleen beslissen, zie. Daar hebben ze niemand bij nodig en al zeker geen Poetin-aanhangers.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53990 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Conclusie: een grote meerderheid van de nieuwe Franse volksvertegenwoordigers is tegen meer hulp aan Oekraïne. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53991 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Daarom: Wat zou ik dan wel moeten weten? Wat is dan wel dat "spelletje voor naïeve geesten"? Of anders gezegd: hoe duidt u de verwoesting van dit kinderziekenhuis, welk doel zit er achter en wie wijst u als verantwoordelijke aan? Graag nu eventjes heldere duiding van u. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53992 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het zwartrode pakt is nu al te zien in de berichten van tomm en 404.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53993 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dan komen er binnenkort weer nieuwe verkiezingen, en de kans dat Mélenchon dan nog een coalitie zal willen sluiten met de Macronisten is dan nihil. Dit zou een onwaarschijnlijke opsteker zijn voor Le Pen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53994 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Military bases set up in residential areas including schools and hospitals Attacks launched from populated civilian areas Ukrainian forces have put civilians in harm’s way by establishing bases and operating weapons systems in populated residential areas, including in schools and hospitals, as they repelled the Russian invasion that began in February, Amnesty International said today. Such tactics violate international humanitarian law and endanger civilians, as they turn civilian objects into military targets. “We have documented a pattern of Ukrainian forces putting civilians at risk and violating the laws of war when they operate in populated areas,” said Agnès Callamard, Amnesty International’s Secretary General. “Being in a defensive position does not exempt the Ukrainian military from respecting international humanitarian law.” https://www.amnesty.org/en/latest/ne...ger-civilians/ Laatst gewijzigd door tomm : 9 juli 2024 om 21:50. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53995 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Lees eens een boek van Brzezinski en kom dan terug. [/mode 404]
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53996 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Mocht ik uw narratief aanhangen, er echt van overtuigd zijn dat het hier binnenkort recht naar beneden gaat, dan had ik mijn spaarcenten al afgeboekt, geïnvesteerd in de landen die binnenkort aan de winnende zijde staan en had ik vast en zeker al plannen gemaakt om te verhuizen. Wel, vertaalt uw georakel over de westerse ondergang zich in overeenkomstig handelen? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53997 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Grappig hoe u onder de vraagstelling probeert uit te komen. Geen enkele concrete onderbouw voor uw suggestief taalgebruik, waardoor er natuurlijk ook geen antwoord komt op mijn vragen rond uw "duiding" van het verwoeste ziekenhuis in Kyiv.
Niet dom doen, beste commietommie, u verwees zopas naar tekst van twee jaar geleden. U mag dan wel denken dat u hiermee weg geraakt, maar dat lukt niet. Ik herhaal dus: Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53998 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53999 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54000 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een regering waar het NFP deel van uitmaken zal Netanyahu dus uitleveren aan Den Haag als hij voet op Franse boden zet, net zoals Poetin. Men wil ook Blair en Bush laten vervolgen. |
|
![]() |
![]() |