Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Over koetjes en kalfjes...
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé.

Antwoord

Discussietools
Oud 10 juli 2024, 20:38   #61
maddox
Secretaris-Generaal VN

maddox's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CUFI Bekijk bericht
Geld is de reden niet. Het is gewoon protest en vereenvoudiging.

Ik had me nooit kunnen voorstellen dat het zoveel en kort na elkaar zou veranderen voor het slechtere. Ik hoop dat ze allemaal failliet gaan met hun overdreven prijzen.
Koop proletarisch op't veld zelf. Kies een koe, en wandel ermee weg.
Oud 10 juli 2024, 20:43   #62
CUFI
Secretaris-Generaal VN

CUFI's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maddox Bekijk bericht
Koop proletarisch op't veld zelf. Kies een koe, en wandel ermee weg.
Nah ik eet wel wat meer rijst met sardientjes en bonen, beide uit blik.
Ge kunt dan tenminste zeker zijn dat ze dat niet absurd opslagen en ge nog over houdt aan het einde van de maand.
Daar kunde tenminste aan vasthouden en op bouwen
Oud 10 juli 2024, 20:45   #63
Vlad
Secretaris-Generaal VN

Vlad's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door E. Gidius Bekijk bericht
Ik heb nooit begrepen waarom groene partijen per definitie links tot extreemlinks moeten zijn. Een goeie rechtse ecologische partij zou imho veel stemmen kunnen halen.
Ik zou er op stemmen maar of een groenrechtse partij zoals ik ze me voorstel veel stemmen zou halen betwijfel ik toch gezien de haat die ik over me heen krijg als mensen door hebben dat wat ik voorstel niet om te lachen is. Het duurt meestal enkele dagen eer ze terug tegen me spreken. Kom niet aan de mensen hun auto, huisje tuintje zonder riolering, verpaarding of erfenis want het zit er dik tegen. Dat begin van een groen plan om iets aan de ruimtelijke ordening te doen in oost Vlaanderen dat bijlange niet ver genoeg ging en waarbij op zeer lange termijn een kleine tienduizend woningen zouden moeten verplaatst worden lag rap terug in de onderste schuif, vermoedelijk om nooit meer bovengehaald te worden.
Oud 10 juli 2024, 22:33   #64
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vlad Bekijk bericht
Ik zou er op stemmen maar of een groenrechtse partij zoals ik ze me voorstel veel stemmen zou halen betwijfel ik toch gezien de haat die ik over me heen krijg als mensen door hebben dat wat ik voorstel niet om te lachen is. Het duurt meestal enkele dagen eer ze terug tegen me spreken. Kom niet aan de mensen hun auto, huisje tuintje zonder riolering, verpaarding of erfenis want het zit er dik tegen. Dat begin van een groen plan om iets aan de ruimtelijke ordening te doen in oost Vlaanderen dat bijlange niet ver genoeg ging en waarbij op zeer lange termijn een kleine tienduizend woningen zouden moeten verplaatst worden lag rap terug in de onderste schuif, vermoedelijk om nooit meer bovengehaald te worden.
Dat ge tegen de verpaarding zijt dat kan ik nog verstaan. Ik zou ook voorstander zijn van vrijgekomen landbouw grond om te zetten in bossen of moerassen / braakliggend terrein / overstromingsgebied al naargelang.

Maar bezit afpakken waar je lang voor hebt moeten werken en dat u een zekere levenskwaliteit bezorgt (auto, huis, bouwgrond) dat is communistisch en daar ben ik geen voorstander van.

Dat er eventueel geruild kan worden of hertekend worden om wat van die lintbebouwing terug te dringen ok dat versta ik.

Maar ook daar is een uitdovingsbeleid eigenlijk georganiseerde diefstal door de overheid. Stel u hebt een woning geerfd , ge hebt daar erfenisbelasting op betaald, betaald daar kadastraal inkomen op etc.... en van vandaag op morgen komt er zo ne groene pipo zeggen dat je het niet meer mag verkopen want in een of ander door hen ingekleurd gebied, sorry maar dat is diefstal he, als ik daar niet voor de volle 100 % en kosten voor vergoed wordt dan gaat die slimme voor de rest van zijn leven ogen op zijn gat mogen hebben dat kan ik u wel verzekeren.
Herr Flick is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 juli 2024, 10:25   #65
IJsboer
Europees Commissaris

IJsboer's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee Bekijk bericht
(Omwille van the Hobbit denk ik er aan).

Als ik aan Nieuw-Zeeland denk dan plaats ik dat altijd ten Westen van Australië.
Voor de oorlog in Oekraïne dacht ik altijd in mijn hoofd dat Oekraïne ergens ten noord-oosten van Duitsland lag, eigenlijk waar Litouwen en Estland enzo liggen.
IJsboer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 juli 2024, 10:37   #66
Bach
Perm. Vertegenwoordiger VN

Bach's schermafbeelding

Standaard

Dat dit forum een open discussie plaats was en niet verworden tot een fascistisch bolwerk met zuiveringen voor andersdenkenden.

Of misschien vergis ik me net daarin die evolutie menen vast te stellen.

Laatst gewijzigd door Bach : 11 juli 2024 om 10:38.
Bach is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 juli 2024, 12:11   #67
maddox
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bach Bekijk bericht
Dat dit forum een open discussie plaats was en niet verworden tot een fascistisch bolwerk met zuiveringen voor andersdenkenden.

Of misschien vergis ik me net daarin die evolutie menen vast te stellen.
U werkt daar prima aan.
Oud 11 juli 2024, 12:16   #68
Knuts
Parlementslid

Knuts's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bach Bekijk bericht
parcifal, tavek, dpg, Elio Di Supo, Another Jack, Anna List, Eyjafjallajökull, enz
relative to you
Knuts is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 juli 2024, 13:30   #69
CUFI
Secretaris-Generaal VN

CUFI's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuts Bekijk bericht
parcifal, tavek, dpg, Elio Di Supo, Another Jack, Anna List, Eyjafjallajökull, enz
Als er richtlijnen zijn of een reglement, is helaas niet iedereen zo begaafd tussen de lijnen te gaan.

En wie meldde hen ook? Ik nooit. Als er mensen veel melden, zou ik daar zelfs strenger op modereren dan op anderen. Op die klikspanen dan he

Laatst gewijzigd door CUFI : 11 juli 2024 om 13:32.
CUFI is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 juli 2024, 16:19   #70
Universalia
Secretaris-Generaal VN

Universalia's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DIBO Bekijk bericht
Dat Oekraïne ver van mijn bed is.
Toch is men dagelijks aan het proberen het dichter en dichter bij ons bed te brengen of is het een kwade nachtmerrie???
Oud 11 juli 2024, 16:25   #71
maddox
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Anna List is vrijwillig in ballingschap gegaan.

Another Kack was gewoon een brute droltrol, maar waarom Tavek gebanned is, heb ik nooit begrepen.

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:01.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be