Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 20 juli 2024, 22:34   #921
Dadeemelee
Secretaris-Generaal VN

Dadeemelee's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dalibor Bekijk bericht
Dat ontbrak er nog aan.

Nog wat covidnutterij in een thema over de aanslag op Trump.
Oud 20 juli 2024, 22:34   #922
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN

Jan van den Berghe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dalibor Bekijk bericht
Dat ontbrak er nog aan.

Nog wat covidnutterij in een thema over de aanslag op Trump.
Niet echt verwonderlijk, als je weet dat dezelfde elementen rond bepaalde namen samenkomen. Het is een soort hellend vlak. Wacht, binnenkort komen nog de zogezegde biolabo's in Oekraïne ter sprake. Of de cabal. Enzovoort.
Jan van den Berghe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 juli 2024, 23:26   #923
vanderzapig
Europees Commissaris

vanderzapig's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe Bekijk bericht
Wacht, binnenkort komen nog de zogezegde biolabo's in Oekraïne ter sprake.
Aha. Weet jij het beter dan Victoria Nuland?

https://www.youtube.com/watch?v=SWAgSBfU3xk&t=217s

Citaat:
Rubio: Let me ask you: does Ukraine have chemical or biological weapons?

Nuland: Ukraine has, uh, biological research facilities which in fact we are now quite concerned Russian troops, Russian forces may be seeking to, uh, gain control of. So we are working with the Ukrainians on how they can prevent any of those research materials from falling into the hands of, uh, Russian forces, should they approach.
vanderzapig is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 juli 2024, 23:33   #924
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN

Jan van den Berghe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vanderzapig Bekijk bericht
U vertelt niets nieuws. Allang bekend. Al vele jaren. Alleen is er een verschil tussen de feiten en de fantasie waarvan u hier getuigt. Of beter gezegd: de propaganda uit Moskou die u napraat.

https://ua.usembassy.gov/embassy/kyi...ction-program/
Jan van den Berghe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 juli 2024, 23:43   #925
vanderzapig
Europees Commissaris

vanderzapig's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
U vertelt niets nieuws.
Ik vertel juist niets. Ik laat Victoria Nuland aan het woord.

Citaat:
Allang bekend. Al vele jaren. Alleen is er een verschil tussen de feiten en de fantasie waarvan u hier getuigt.
Welke fantasie?

Citaat:
Of beter gezegd: de propaganda uit Moskou die u napraat.

Ik kwoot gewoon Victoria Nuland en volgens jou is dat "propaganda uit Moskou"?
vanderzapig is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 juli 2024, 02:26   #926
Hoofdstraat
Secretaris-Generaal VN

Hoofdstraat's schermafbeelding

Standaard

A gift that keeps on giving

De snipers die de schutter meldden en fotografeerden als verdachte hadden dit 58 minuten voor de aanslag doorgegeven aan de leiding, 3 keer hebben ze dit dus gedaan. Quasi een fucking uur vooraf.

35 minuten voor de aanslag werd een foto genomen van zijn fiets met rugzakken, in die zak aan z’n stuur zit het wapen opgerold in een laken.

Dan ziet een sniper van de politie hem weeral met die afstandsmeter werken en na overleg werd het doorgegeven. 3 keer deed die dat.

Dan zien ze hem met de rugzak rondlopen naar het gebouw

6 minuten voor de aanslag kan een sniper het niet meer aanzien en verlaat zijn post om persoonlijk agenten te waarschuwen zodat ze op zoek kunnen naar die kerel.

Het lijkt er op dat niets van die informatie terechtkwam bij de secret service of dat ze er niets mee deden. Nochtans zien we de snipers wel veranderen van positie dus die moeten wel iets opgemerkt hebben, ik vermoed dat ze dit op zichzelf deden en niet in opdracht van de centrale leiding want anders hadden ze Trump niet op het podium laten komen.

https://youtu.be/lDT671pN7sA?si=MMHDnrxqEWyZJJLk

Laatst gewijzigd door Hoofdstraat : 21 juli 2024 om 02:29.
Hoofdstraat is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 juli 2024, 06:48   #927
E. Gidius
Secretaris-Generaal VN

E. Gidius's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

https://www.youtube.com/watch?v=SWAgSBfU3xk&t=217s
De Oekraïners hebben bij het memorandum van Boedapest (1994) hun kernwapens afgegeven. In ruil beloofden de Russen de territoriale integriteit van Oekraïne te respecteren.

Mij lijkt het dat Oekraïne bijgevolg de wapens mag ontwikkelen die het nodig acht.

De samenwerking waarover Nuland het heeft gaat evenwel over research om zich te verdedigen tegen biowapens. Wie daar iets anders van maakt, maakt gewoon reclame voor de vijand.

Hoeveel "biolabs" hebben de Russen trouwens al ontdekt in Oekraïne?
Oud 21 juli 2024, 06:49   #928
E. Gidius
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Het is propaganda uit Moskou omdat jij hier de uitspraak van Nuland post in een bericht dat over iets anders gaat. En hoopt dat lezers niet zullen merken dat je aan het foefelen bent.
Oud 21 juli 2024, 07:39   #929
djimi
Secretaris-Generaal VN

djimi's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door hamac Bekijk bericht
Dus als er meer achter zit dan een enkeling, dan moet er ergens gebrainstormed zijn geweest:

A. Als Trump gedood wordt -> burgeroorlog
B. Als Trump overleeft -> grote kans op overwinning

Ik zie een lose-lose voor de Democraten. Dus die lijken me al af te vallen.

In geval van A. Het zijn de MAGA milities die openlijk preppen voor een burgeroorlog.
Het zijn ook de MAGA cultisten die zijn vorige VP letterlijk wilden lynchen.
Een burgeroorlog zou ook een godsgeschenk zijn geweest voor Rusland en China.

In geval van B:

- Er zijn schoten afgevuurd en enkel de prompter is geraakt.
- Trump maakt een vuistgebaar boven de schouders van het levend schild.
- Hij draait zich nog even om nog eens een vuistje in de lucht te steken vooraleer hij in de limo afgevoerd wordt.
- De dag erna gaat hij wat golfen.

Het lijkt wel georchestreerd en wat een contrast met de schrikschijter die hij was wanneer hij in 2020 ging schuilen in de bunker van de WH omdat er protesteerders aan het hekwerk stonden.
Zou hij echt zo heldhaftig willen overkomen als de 'deep state' hem geliquideerd zou willen zien?

Te véél logica ineens, me dunkt.

Daar kunnen complot-theoretici doorgaans niet zo goed tegen.

YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!!
djimi is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 juli 2024, 07:43   #930
Frankenstein
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hoofdstraat Bekijk bericht
A gift that keeps on giving

De snipers die de schutter meldden en fotografeerden als verdachte hadden dit 58 minuten voor de aanslag doorgegeven aan de leiding, 3 keer hebben ze dit dus gedaan. Quasi een fucking uur vooraf.

35 minuten voor de aanslag werd een foto genomen van zijn fiets met rugzakken, in die zak aan z’n stuur zit het wapen opgerold in een laken.

Dan ziet een sniper van de politie hem weeral met die afstandsmeter werken en na overleg werd het doorgegeven. 3 keer deed die dat.

Dan zien ze hem met de rugzak rondlopen naar het gebouw

6 minuten voor de aanslag kan een sniper het niet meer aanzien en verlaat zijn post om persoonlijk agenten te waarschuwen zodat ze op zoek kunnen naar die kerel.

Het lijkt er op dat niets van die informatie terechtkwam bij de secret service of dat ze er niets mee deden. Nochtans zien we de snipers wel veranderen van positie dus die moeten wel iets opgemerkt hebben, ik vermoed dat ze dit op zichzelf deden en niet in opdracht van de centrale leiding want anders hadden ze Trump niet op het podium laten komen.

https://youtu.be/lDT671pN7sA?si=MMHDnrxqEWyZJJLk
In de tijd van de smartphone werkt niets meer zo blijkt. Individualisme is weggepoetst, niemand kan en wil meer het heft in handen nemen, 'waarom zou ik de opdracht uitvoeren als mijn collega's dat ook kunnen' lijkt wel de collectieve gedachte .. Echter wil je dingen wel laten werken en het systeem hiervoor gezond laten inrichten dan wordt dat de afgelopen 10 a 15 jaar fascisme genoemd.

Bovenstaande borrelde in mijn gedachten op. Overtuig mijn ongelijk mijn mede forummers.

Laatst gewijzigd door Frankenstein : 21 juli 2024 om 07:48.
Frankenstein is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 juli 2024, 07:58   #931
Erw
Secretaris-Generaal VN

Erw's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Hier moet ik Erw toch ergens gelijk geven. De snipers hebben hem 20 minuten eerder al op het dak gezien, ze waren hem aan het volgen met hun geweren. Er zou wel een boom in de weg hebben gezeten, een minuut na de beschieting konden ze hem blijkbaar wel raken.

Achter het gebouw was een groter gebouw met 2 verdiepingen, de andere snipers zaten in dat gebouw op de 2e verdieping. Die zouden hem ook moeten gezien hebben, het zijn deze snipers die hem 3 keer hebben gemeld en een foto genomen. Dat is het gebouw rechts op de foto.

Het komt erop neer dat het gebouw een compleet open gat was en dat er niemand op stond omdat er zogezegd een stijle helling op was, volgens madam de directeur dan toch.

Dus ofwel was het een setup waarbij de een vrije doorgang onderhielden voor de dader, ofwel waren ze debiel op zo vele manieren.

Met men meetlat op 't scherm en de invers tangens was de hoek die het dak van het gebouw...
... waar Security Service (of Homeland Security want daar schijnt sinds 2 dagen ook twijfel over te zijn) 3 man tellende countersniper team Hercules en hun pupil Thomas Crooks zat,
... 8 graden.
Het dak waar counterassault team Hawkeye zat, dat hun pupil Thomas Crooks zat, was 24 graden, 3 keer steiler. Da mocht da was Safe want die hadden moesten ze uitslieren beneden Trump nog als valbreker.
Dat Hawkeye team knalde hun pupil af nadat die zen geweer bij de nok had achtergelaten, halverwege zen rangefinder, en al aan de onderkant van het dak zat. Die was dus niet eens gewapend meer, en duidelijk zen biezen aan t pakken. Maar we gon die nie arresteren e, subiet doet ie ne klapke met de Menschen over zijn goeie maten bij de Secret Service van de Unaaaaited Staaaites of America.

Het gebouw van 3 man tellend team Hercules en hun pupil, die eerste moesten daar niet eens zijn want het gebouw lag buiten de perimeter die met de Secret Service was overeengekomen. Die had dus meer (3 versus 2) snipers waar die nie moesten zitten dan waar die wel moesten zitten.
Gewoon al dat losse gegeven, ne sniper op de plek waarvan geschoten zou kunnen worden, is al mank, nen Interior (want op een 8 graden schuin dak zouden ze uitslieren) Sniper Specialized in de Korte Afstand.

19 juli, 6 dagen na hun Dikke Pech dag was ook ne Grote Lol dag. De AntiTrump Diensten van de United States meldden aan de pers dat ze in de auto van Thomas Crooks een drone vonden. En ze zeiden dat ie daarmee eerder over de plek zou hebben gevlogen.
Tot dan hadden ze gemeld dat ze er 2 brico bommen en een receiver in hadden gevonden.
Die drone hadden ze dan eerder nie zien liggen.
Dat opent de piste dat ze de lege hulzen van hun pupil straks toch nog ontdekken op dat kaal wit dak. En dan nog 6 dagen tellen en vergaderen en we gaan weten wat ze willen dat we weten.
Overheid: de bende deserteurs uit de economie.
Lees dit en besef: http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf
Atlas Shrugged, by Ayn Rand
Erw is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 juli 2024, 08:00   #932
Frankenstein
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door djimi Bekijk bericht

Een project bewust onbewust de soep in laten lopen om dat je er niet achter staat is mens eigen. Ik heb dat zelf ook wel eens gedaan en ik zou dat zo weer doen bij iets waar ik faliekant tegen ben. Waarom zou dit denkspoor niet opgaan voor het beveiligen van een presidentskandidaat. Zet er genoeg onbekwame mensen op, liefst met een voorkeur voor de tegenkandidaat en je hebt kop in de roos lijkt mij .. Als dit plannetje niet lukt en de tegenkandidaat wordt daardoor sterker dan worden ook de anti democratische krachten groter, aldus de zgn democratische logica.. Dus moet er daarom nog meer gesaboteerd worden, namelijk als het saboteren niet meer mogelijk is dan en dan leven we in fascistische tijden ..

Laatst gewijzigd door Frankenstein : 21 juli 2024 om 08:23.
Oud 21 juli 2024, 08:01   #933
Erw
Secretaris-Generaal VN

Erw's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik vertel juist niets. Ik laat Victoria Nuland aan het woord.

Welke fantasie?

Monsieur J. Van Den Berghe heeft zo ne FOEI dictionaire, die ge bij discussies over eender wat kunt gebruiken.
Oud 21 juli 2024, 08:11   #934
Hoofdstraat
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door djimi Bekijk bericht

De kogel ging ergens tussen zijn oor en zijn hoofd, zoiets kun je onmogelijk opzettelijk doen. Hij heeft gewoon extreem veel geluk gehad.

Voor de rest ziet het er steeds meer een complot uit, minstens crimineel neglect maar zelfs dat wordt nog moeilijk te verdedigen, in feite is dit ronduit een complot. Moeilijk nog anders uit te leggen.

De enige die hun werk probeerden goed te doen was de locale politie, daar komen alle meldingen van, de foto’s en zoektochten naar de verdachte. Het is duidelijk dat zij de kink in de kabel waren.
Oud 21 juli 2024, 08:17   #935
Erw
Secretaris-Generaal VN

Erw's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Frankenstein Bekijk bericht
Een project bewust onbewust de soep in laten lopen om dat je er niet achter staat is mens eigen. Ik heb dat zelf ook wel eens gedaan en ik zou dat zo weer doen bij iets waar ik faliekant tegen ben. Waarom zou dit denkspoor niet opgaan voor het beveiligen van een presidentskandidaat. Zet er genoeg onbekwame mensen op, liefst met een voorkeur voir de tegenkandidaat en je hebt kop in de roos lijkt mij ..
Er was hier duidelijk een taakverdeling tussen de Anti Trump Diensten.
- CounterTrumpSniper team Hercules moest vanuit dezelfde plek als hun pupil Thomas Crooks Trump voorgoed uit de wereld knallen, zodat diens schot aan hun pupil kon worden toegedicht.
- Pupil Thomas Crooks moest met dat schot als signaal wat Trump fans in 't publiek afknallen, ter afschrikking van andere (wannabe) Trump fans in de wereld.
- CounterTrumpAssault team Hawkeye moest vanachterboven dode Trump dan pupil Thomas Crooks afknallen (da was NIE afgesproken, ge merkt dat aan den Thomas die direct na zen 3 schoten op de fans zen geweer had achtergelaten en al onderaan tdak zat - 10 of zo meter verder, om die het Zwijgen op te leggen. Gevangen nemen was natuurlijk geen optie, zie dattem begint te stoefen over zen maten bij de Security Service van de Unaaaited Staaites.
Oud 21 juli 2024, 08:17   #936
Frankenstein
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
De kogel ging ergens tussen zijn oor en zijn hoofd, zoiets kun je onmogelijk opzettelijk doen. Hij heeft gewoon extreem veel geluk gehad.

Voor de rest ziet het er steeds meer een complot uit, minstens crimineel neglect maar zelfs dat wordt nog moeilijk te verdedigen, in feite is dit ronduit een complot. Moeilijk nog anders uit te leggen.

De enige die hun werk probeerden goed te doen was de locale politie, daar komen alle meldingen van, de foto’s en zoektochten naar de verdachte. Het is duidelijk dat zij de kink in de kabel waren.
Opzettelijke nalatigheid is ook mijn gedachte. Het is als een stiefmoeder die een kind achterlaat op een parkeerplaats, in een auto, zonder schaduw, op een hete zomerse dag.

Doet ze dit expres ? NEE is het antwoord. Zou ze dit wel eens bij haar eigen kind doen. NEE namelijk kans 1 op de 1000.000.000.

Laatst gewijzigd door Frankenstein : 21 juli 2024 om 08:18.
Oud 21 juli 2024, 08:19   #937
Frankenstein
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Erw Bekijk bericht
- CounterTrumpSniper team Hercules moest vanuit dezelfde plek als hun pupil Thomas Crooks Trump voorgoed uit de wereld knallen, zodat diens schot aan hun pupil kon worden toegedicht.
- Pupil Thomas Crooks moest met dat schot als signaal wat Trump fans in 't publiek afknallen, ter afschrikking van andere (wannabe) Trump fans in de wereld.
- CounterTrumpAssault team Hawkeye moest vanachterboven dode Trump dan pupil Thomas Crooks afknallen (da was NIE afgesproken, ge merkt dat aan den Thomas die direct na zen 3 schoten op de fans zen geweer had achtergelaten en al onderaan tdak zat - 10 of zo meter verder, om die het Zwijgen op te leggen. Gevangen nemen was natuurlijk geen optie, zie dattem begint te stoefen over zen maten bij de Security Service van de Unaaaited Staaites.
Die gedachte valt bij mij in de categorie gelul

Laatst gewijzigd door Frankenstein : 21 juli 2024 om 08:20.
Oud 21 juli 2024, 08:21   #938
E. Gidius
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Met men meetlat op 't scherm
Al een geluk dat je wetenschappelijk betrouwbare technieken gebruikt hebt om je droomscenario op te bouwen.
Oud 21 juli 2024, 08:25   #939
E. Gidius
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Onze dagelijkse portie standup comedy. Wat zouden wij zonder onze Erw doen? Jammer dat het forum geen medailles uitdeelt, jij zou ze dubbel en dik verdiend hebben.
Oud 21 juli 2024, 08:26   #940
Hoofdstraat
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Frankenstein Bekijk bericht
Opzettelijke nalatigheid is ook mijn gedachte. Het is als een stiefmoeder die een kind achterlaat op een parkeerplaats, in een auto, zonder schaduw, op een hete zomerse dag.

Doet ze dit expres ? NEE is het antwoord. Zou ze dit wel eens bij haar eigen kind doen. NEE namelijk kans 1 op de 1000.000.000.
Zelfs opzettelijke nalatigheid wordt lastig, er werd echt tegengewerkt.

We hebben trouwens nog helemaal niets gehoord over de communicatie, wie wat zei tegen elkaar. De geheime dienst onderling en hun communicatie met de locale politie.

Gelukkig hebben we de locale politie die veel meer deed dan wat van hen gevraagd werd, ze hebben de aanslag niet kunnen voorkomen maar hierdoor krijgen we wel een beter beeld op de gebeurtenissen en vooral wat de geheime dienst allemaal NIET deed. Toen ze door hadden dat zij onder de bus gingen gegooid worden zijn ze naar buiten gekomen met hun verhaal, voordat alles in de doofpot kon verdwijnen. Het is ook een levensverzekering, nu alles naar buiten is kunnen ze niet meer onder druk gezet worden, slimme kerels.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:46.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be