Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Over koetjes en kalfjes...
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé.

Bekijk resultaten enquête: Moeten gay pride en andere carnavalstoeten afgeschaft worden?
Ja, stoeten zoals Gay Pride en Carnaval zijn vervelend en degoutant. 3 21,43%
Nee, deze stoeten zijn belangrijk om politieke en sociale pijnpunten aan te kaarten. 8 57,14%
Ik ben een hypocriet. 3 21,43%
Aantal stemmers: 14. Je mag niet stemmen in deze enquête

Antwoord

Discussietools
Oud 24 juli 2024, 09:39   #41
CUFI
Secretaris-Generaal VN

CUFI's schermafbeelding

Standaard

Als het nog uitgegelegd moet worden waarom....
You can't fix stupid.
Oud 24 juli 2024, 09:43   #42
BigF
Secretaris-Generaal VN

BigF's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CUFI Bekijk bericht
Als het nog uitgegelegd moet worden waarom....
You can't fix stupid.
BS

Uw woorden (20 dagen geleden):

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CUFI
Ja maar ik ben efkes bezig met andere zaken die meer nuancering vereisen. En dat is bijna afgerond en dan kom ik dat eens genuanceerd aan u duidelijk maken wat er ziek aan is.
Ik zal er dus maar vanuit gaan dat ge zelfs na 20 dagen nog steeds niet weet hoe er een draai aan te geven.

Laatst gewijzigd door BigF : 24 juli 2024 om 09:44.
BigF is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 juli 2024, 09:45   #43
CUFI
Secretaris-Generaal VN

CUFI's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BigF Bekijk bericht
BS

Uw woorden (20 dagen geleden):

Ik zal er dus maar vanuit gaan dat ge zelfs na 20 dagen nog steeds niet weet hoe er een draai aan te geven.
Maar jij wou niet meer, remember? Ik respecteerde maar uw wens: https://forum.politics.be/showthread...9#post10391349
Oud 24 juli 2024, 10:03   #44
IJsboer
Europees Commissaris

IJsboer's schermafbeelding

Standaard

Ik zei dat er nog veel verdediging is voor de stoeten waarin pedofielen in een zatte bui hun bloot gat laten zien op een praalwagen.
IJsboer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 juli 2024, 10:07   #45
jad°relen°ir
Minister

jad°relen°ir's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ja heteroseksualiteit is de normale gang van zaken. Andermans kinderen over geslachtsoperaties willen leren is pervers, ziek en totalitair.
Wat een perverse en zieke gedachte..
Er is niets verkeerd/ziek/pervers aan om kinderen de 'dingen des levens' aan te leren. Het is eerder verkeerd om kinderen kennis te ontzeggen.

Maar ge stond in uw vorige mensenleven waarschijnlijk ook te brullen dat kinderen niet mogen worden aangeleerd dat zwarte mensen evenwaardig zijn omdat ze al tig jaar als slaaf en minderwaardig werden behandeld.. Het is van zulke bekrompen gedachtengangen dat mijn maag keert.

Kinderen horen op de hoogte te zijn, van de voor- en van de nadelen, zodat ze op latere leeftijd weloverwogen hun keuze kunnen maken. Of dat nu kennis is over geslachten, geaaardheden, mentale stoornissen, drugs, voeding, geloof, .... hoe meer CORRECTE kennis, hoe beter. En homofilie is normaal, al duizenden jaren, bij mens en dier.. 't is niet omdat het al die tijd onderdrukt werd en het daglicht niet mocht zien dat het minder natuurlijk zou zijn als heterogedoe.

Laatst gewijzigd door jad°relen°ir : 24 juli 2024 om 10:12.
jad°relen°ir is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 juli 2024, 10:19   #46
CUFI
Secretaris-Generaal VN

CUFI's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jad°relen°ir Bekijk bericht
Er is niets verkeerd/ziek/pervers aan om kinderen de 'dingen des levens' aan te leren. Het is eerder verkeerd om kinderen kennis te ontzeggen.

Maar ge stond in uw vorige mensenleven waarschijnlijk ook te brullen dat kinderen niet mogen worden aangeleerd dat zwarte mensen evenwaardig zijn omdat ze al tig jaar als slaaf en minderwaardig werden behandeld.. Het is van zulke bekrompen gedachtengangen dat mijn maag keert.

Kinderen horen op de hoogte te zijn, van de voor- en van de nadelen, zodat ze op latere leeftijd weloverwogen hun keuze kunnen maken. Of dat nu kennis is over geslachten, geaaardheden, mentale stoornissen, drugs, voeding, geloof, .... hoe meer CORRECTE kennis, hoe beter. En homofilie is normaal, al duizenden jaren, bij mens en dier.. 't is niet omdat het al die tijd onderdrukt werd en het daglicht niet mocht zien dat het minder natuurlijk zou zijn als heterogedoe.
Lol gij se trol not biting haha
Oud 24 juli 2024, 11:42   #47
BigF
Secretaris-Generaal VN

BigF's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Maar jij wou niet meer, remember? Ik respecteerde maar uw wens: https://forum.politics.be/showthread...9#post10391349
BS

Jou bericht met de belofte van de uitleg was het laatste in de draad.

Dat ik er dan mee ging stoppen of niet speelt geen rol.
Jij maakte een belofte.

Als je die niet na wil komen omdat je mijn wens om er mee te stoppen wil respecteren had je die belofte niet moeten maken.
Je maakte ze NADAT ik aangaf er mee te stoppen.

Belofte maakt schuld eh.
Oud 24 juli 2024, 11:44   #48
BigF
Secretaris-Generaal VN

BigF's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Lol gij se trol not biting haha
Nee, CUFI, niet "not biting".

Het is dezelfde uitleg als ik die ik gaf en je hebt er gewoon geen weerwoord voor.

En dan is het wel heel makkelijk om met nietszeggende onzin als "nog biting" te komen eh?

Geef gewoon de uitleg en dan ben je van dat gezever vanaf.
Maar dat doe/kan je niet eh?
Oud 24 juli 2024, 14:15   #49
maddox
Secretaris-Generaal VN

maddox's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BigF Bekijk bericht
Bepaal jij wat normaal en abnormaal is?
Cufi? Die mag dat voor zichzelf bepalen, maar daar stopt het wel bij.
Edoch, die draait met de wind mee, het ene moment is het gezond, of minimalistisch leven, dan is het weer zedig en gelovig zijn, en heel af en toe, een vleugje hedonisme.
Oud 24 juli 2024, 14:18   #50
CUFI
Secretaris-Generaal VN

CUFI's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maddox Bekijk bericht
Cufi? Die mag dat voor zichzelf bepalen, maar daar stopt het wel bij.
Edoch, die draait met de wind mee, het ene moment is het gezond, of minimalistisch leven, dan is het weer zedig en gelovig zijn, en heel af en toe, een vleugje hedonisme.
En ik mag dat wegens godsdienstvrijheid ook zo onderwijzen en EISEN geen gendergedoe mee te geven zoals een ander even vrij is christendom te weren. Het werkt in 2 richtingen. Diversiteit betekent niet iedereen dezelfde "fantasie" wijsmaken maar ieder diens waarheid te laten beleven.
Oud 24 juli 2024, 14:50   #51
Onzijdig
Eur. Commissievoorzitter

Onzijdig's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
En ik mag dat wegens godsdienstvrijheid ook zo onderwijzen en EISEN geen gendergedoe mee te geven zoals een ander even vrij is christendom te weren. Het werkt in 2 richtingen. Diversiteit betekent niet iedereen dezelfde "fantasie" wijsmaken maar ieder diens waarheid te laten beleven.
Kijk, voor mijn part doet ieder wat ie wil. Wil je een geit neuken, mij niet gelaten.
Wilt ge in uw kont genomen worden, doe maar.
Doch, ik vind dat ge dit niet moet etaleren met een blote reten parade in de stad.
Onzijdig is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 juli 2024, 14:54   #52
CUFI
Secretaris-Generaal VN

CUFI's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Onzijdig Bekijk bericht
Kijk, voor mijn part doet ieder wat ie wil. Wil je een geit neuken, mij niet gelaten.
Doch, ik vind dat ge dit niet moet etaleren met een blote reten parade in de stad.
Goed zo.
Zelfs ongelovigen zijn die regenboogvlag beu. Het is een totalitaire bende die anderen uitschelden die niet accepteren. En veel lgbq'ers willen van dat gedrocht (de T) in hun alfabet af.
Oud 24 juli 2024, 14:57   #53
Skobelev
Secretaris-Generaal VN

Skobelev's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Onzijdig Bekijk bericht
enkel met toestemming van de geit
Oud 24 juli 2024, 15:02   #54
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Skobelev Bekijk bericht
enkel met toestemming van de geit
Volgens de ajatollah moet je gewoon het vlees in een ander dorp verkopen achteraf.
Herr Flick is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 juli 2024, 15:06   #55
Zucht
Secretaris-Generaal VN

Zucht's schermafbeelding

Standaard

Als je een geit uitkiest en niet een bok die zich identificeert als geit, ben je dan transfoob ?
Oud 24 juli 2024, 17:35   #56
IJsboer
Europees Commissaris

IJsboer's schermafbeelding

Standaard

Ik moet altijd lachen wanneer mensen beginnen te huilen en te schreeuwen wanneer ze een regenboogvlag zien.

Nog grappiger als ze aggressief worden en een rechtse van mij krijgen. Dan is het plots stil.

Laatst gewijzigd door IJsboer : 24 juli 2024 om 17:37.
IJsboer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 juli 2024, 17:48   #57
CUFI
Secretaris-Generaal VN

CUFI's schermafbeelding

Standaard

Dit zal erger als de swastika de geschiedenis in gaan. Duizenden slachtoffers gemaakt met medische schandalen.

Een middelvinger naar de mens, een mens die zichzelf verheerlijkt of symbolen die iets aangeven om herkenbaar te zijn is de zonde niet.
De "trots voor de zonde" zal je niet overleven bij God als men zich niet snel bekeert.
Zeker niet als men doelbewust provocreert om onze Heer te beledigen. 1 maand homo en trans gedoe maar nooit een dag herkenning voor zij die niet gekend zijn maar ware helden zijn.

Het oordeel zal erger dan dat van Sodom en Gomorra worden.

Laatst gewijzigd door CUFI : 24 juli 2024 om 17:49.
CUFI is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 juli 2024, 19:24   #58
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN

De schoofzak's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door IJsboer Bekijk bericht
Ik zei dat er nog veel verdediging is voor de stoeten waarin pedofielen in een zatte bui hun bloot gat laten zien op een praalwagen.
Ken jij het verschil tussen een pedefiel en een exhibitionist?

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 juli 2024, 19:30   #59
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jad°relen°ir Bekijk bericht

2
Er ontbreekt wel een nuancering over de leeftijd van de kinderen.
Als kleutertjes een tekeningetje maken voor vadertjesdag, dan moet de juf enige aandacht hebben, ten aanzien van alle kindjes, dat er een paar kindjes zijn die geen papa, maar wel twee mama's hebben, of slechts alleen maar een mama enz.
Tussen kleuter en pakweg 15 jaar zijn er ook nog nuances.
Eens voorbij die leeftijd, rest enkel nog de wetenschap van biologie en psychologie.

(noot: ik kende, van ver, en lang geleden, een collega ambtenaar wiens dochter zelfmoord pleegde toen ze haar eerste maandstonden kreeg. Daar waren wellicht nog heel wat andere 'omstandigheden' bij, maar toch ...)

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
Oud 24 juli 2024, 19:33   #60
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Godsdienst en wetenschap, vooral in onderwijs, kunnen botsen.
Hetgeen jij hierboven stelt, is voor mij één (01) van de redenen dat ik vind dat de grondvod moet gewijzigd worden. Wegens misbruik maken dus van die onderwijsvrijheid.
Godsdienstonderwijs mag perfect, maar niet met door de staat betaalde onderwijzenden, en niet in gebouwen die door de staat betaald worden en bla bla ...

Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:28.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be