![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
Bekijk resultaten enquête: Moeten gay pride en andere carnavalstoeten afgeschaft worden? | |||
Ja, stoeten zoals Gay Pride en Carnaval zijn vervelend en degoutant. |
![]() ![]() ![]() |
3 | 21,43% |
Nee, deze stoeten zijn belangrijk om politieke en sociale pijnpunten aan te kaarten. |
![]() ![]() ![]() |
8 | 57,14% |
Ik ben een hypocriet. |
![]() ![]() ![]() |
3 | 21,43% |
Aantal stemmers: 14. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
We hebben autoriteiten (burgemeester) om scheidsrechter te spelen over waar, wanneer, hoeveel keren enz. En procureurs om te oordelen dat ze vinden of er ene naar het gerecht moet wegens exhibitionisme.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat is waar! Er is een totalitaire bende die zodanig overdrijft dat men bijna zou moeten overwegen hen naar de psychiatrie te sturen.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Verder ben ik van mening dat geslachtsoperaties en dergelijke delicate materie zijn en ook zo behandeld moeten worden.. kinderen die zich niet goed in hun vel voelen direct begeleiden richting transitie is absurd.. die dingen gebeuren helaas met dramatische gevolgen. Dus men mag wel wat voorzichtig omgaan met dat hele transitie-gebeuren. Maar zoals ik eerder al eens schreef: als mensen zich gelukkiger voelen met zo een transitie, wie is een ander dan om dat te willen verbieden of in duisternis te willen houden..? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door jad°relen°ir : 24 juli 2024 om 20:31. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wees uw voorouders gehoorzaam in den HEERE.
![]() |
![]() |
#66 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Doe allemaal wat ge wilt, maar laat anderen ook vrij in hun standpunt te staan en breng uw dwaalleren niet naar onze kinderen. Doctrines of devils! En hang die vlaggen niet aan Zijn gebouwen. Wij zijn niet trots op onze zondes maar zijn tot bekering er van geroepen.
Job 13:5 Laatst gewijzigd door CUFI : 24 juli 2024 om 20:50. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Inconsequenties op dit forum. Mensen die het steeds hebben over schandelijke censuur die van de andere kant vinden dat het moet gedaan zijn met de privé optochten.
![]() |
#68 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb nooit gepleit die stoeten te verbieden, maar heb wel mijn weerzin er van voor geuit.
Staat allemaal heel lelijk als ge zelf constant beledigd wordt, die groep net aan massale discriminatie op vrouwenrechten doet, er mee provoceert, intimideert en iedereen beledigt die niet meeloopt. En waar is plaats voor mijn diversiteit als ik mij beter geaard in mijn identiteit voel met medicinale cannabis? Wie zijn hier de huichelaars?
![]() |
#69 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik herinner me nog een festival op de Dageraadplaats in Antwerpen van vzw Trek Uw Plant. Er zullen zeker mensen zijn geweest die dat ongehoord vonden. Maar dat is doorgegaan zonder de giftige en irrationele tegenkanting die tegenstanders van de prides systematisch betonen.
![]() |
![]() |
#70 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Job 13:5 Laatst gewijzigd door CUFI : 24 juli 2024 om 22:19. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Voila, dank u om te bewijzen dat als iemand bezwaren heeft ivm met de exhibitionistische show die men "XXX -Prides" noemt er per direct grof geschut bovengehaald wordt.
![]() |
#73 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het is een opbouw naar iets zeer kwaadaardig. Citaat:
En vraag u af: waar zal het de mensheid afleveren?
Job 13:5 Laatst gewijzigd door CUFI : 25 juli 2024 om 05:54. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In het algemeen heb ik een hogere indruk van onze artsen en paramedici.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En meer algemeen, wat ik bedoel, is dat ik totaal niet akkoord ga met jouw maatschappelijke visie.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 |
Europees Commissaris
|
![]() @Ijsboer carnaval aanvallen valt de inheemse cultuur van Noord Brabant, Limburg, Aalst en andere delenb van België en Nederland, heeft u dan totaal geen benul van de inheemse cultuur.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zoals er kort geleden nog kaloten waren die moord en brand schreeuwden omdat er al eens een blote tet op tv te zien was.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Katholieke mensen vormen op de wereld en missen vaak de essentie. Er is een wereldgeest in een tijdsgeest en de Bijbel beschrijft de build up er van. Als men te ver gaat, gaat men te ver. Genderideologie op school is fubar.
![]() |
![]() |
#79 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En de regenboog is 1 thema he, er lopen vele programma's met vele thema's om het klimaat er van te bepalen. Geef mij dan maar gewoon de simpele eenvoud. En dat willen houden kenmerkt aan mij dat ik van mijn vrijheid beroofd ben zodat anderen kunnen indulgen in het gelijk van die programma's. We moeten terug naar het oude Europa en stoppen met wat we bezig zijn. We kruisigen nog steeds de waarheid.
![]() |
![]() |
#80 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() https://www.ipco.be/scholen/onze-scholen
![]() |