![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
Bekijk resultaten enquête: Moeten gay pride en andere carnavalstoeten afgeschaft worden? | |||
Ja, stoeten zoals Gay Pride en Carnaval zijn vervelend en degoutant. |
![]() ![]() ![]() |
3 | 21,43% |
Nee, deze stoeten zijn belangrijk om politieke en sociale pijnpunten aan te kaarten. |
![]() ![]() ![]() |
8 | 57,14% |
Ik ben een hypocriet. |
![]() ![]() ![]() |
3 | 21,43% |
Aantal stemmers: 14. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als iemand wil genieten van welk soort pride dan ook, dan moeten ze dat maar privé doen.
Genoeg clubs en afgesloten natuurgebieden genoeg. En dat kan ik dan ook zeggen, processies en dergelijke reli-kwietische historische overblijfselen mogen ook op die fiets bekeken worden.
![]() |
#102 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ik geef u 100% gelijk!
Als je zegt "ik ben niet akkoord met het uitroeien van een heel volk" dan ben je antisemiet. Als je zegt "ik ben niet akkoord met tereuraanslagen in Europa" dan ben je een racist. Als je slechts met 1 van beide stellingen akkoord bent, ben je hypocriet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#103 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() dansen rond het gouden kalf
![]() |
#104 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#105 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Tomorrowland is heel leuk, behalve dat het onmogelijk is om aan kaartjes te komen...... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#106 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waarom zouden we feesten als elders mensen sterven?
Waarom gedenken we onze gevallenen niet meer maar pronken we trots met vrijheden die ze zelf nooit zouden eren? Beseffen we nog wel wat we aan het doen zijn? Ik zou zeggen "wake up!" Maar het lijkt me evidenter zelf te gaan slapen en alles terug door een roze bril te leren zien. Grijs is geen optie omdat het zwart niet te verenigen is met wit. Dan is het nooit meer wit. |
![]() |
![]() |
![]() |
#107 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#108 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ... én alle 'wielerwedstrijden' die op de openbare weg plaats vinden! ![]()
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#109 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Niet akkoord.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#110 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#111 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Maar natuurlijk, het was al duizenden jaren aanwezig en die woke slimmerikken ontdekten het pas vandaag. En iets dat geen construct is moet natuurlijk vurig verdedigd worden met laster en cancel culture van de ander om te blijven staan in "waarheid". Natuurlijk datte!
Waar een bende al zo ver heen is dat ze het normaal vinden om kinderen over geslachtsoperaties te leren. Maar wie daar niet mee akkoord is, is dan de fundamentalist. ![]()
![]() |
#112 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Er sterft altijd wel iemand. En dan?
Ik lig er niet van wakker, tenzij die stervende/dode een persoon van "mijn groep" is, dan heb ik wel verdriet, en geen zin om feesten. Ik krijg steeds wel meer zin om te jubelen als er eentje, of een massa doodvallen die tot een groep behoren die ik zie als een plaag. Maar voorlopig hou ik het bij een glimlach, en misschien een toast op de verbetering van de mensheid.
![]() |
#113 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#114 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() De fundamentalisten in genderideologie willen er zelfs al kleuters bij betrekken.... en als die ouders dat als ongewenst zien ze van hun rechten beroven. Zo erg zijn zelfs de moslims niet.
![]() |
![]() |
#115 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Relidioterie mag even op de achtergrond geschoven worden. We waren bijna van het gristene af, maar moeten wel het muzelmaniakisme slikken als zoete broodjes. Langs de andere kant, als ik moet kiezen tussen tapijtkoppen en een Gay Pride negeren, dan lijkt me een Gay Pride de minder slechte keuze.
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen. Laatst gewijzigd door maddox : 30 juli 2024 om 15:52. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#116 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Onze voorouders waren christelijk en gaven hun leven niet voor vrijheden voor een bende eugenetische psychopaten die de norm bepalen. Wij zijn perfect legitiem dat de kop af te hakken.
Wat voor plebs ben je als je hier in meeloopt om solidair te zijn? Hoe ver ben je heen als je een ideologie wil opdringen waar ze ongewenst is? Waar je triggered als men weigert en tot labels plakken overgaat? Als karaktermoord de manier is om uw gelijk op te dringen, weet ik wel hoe laat het is. Sociaal darwinisme at its best. Echt een bende idioten. Schaken met duiven levert meer plezier op.
Job 13:5 Laatst gewijzigd door CUFI : 30 juli 2024 om 19:38. |
![]() |
![]() |
![]() |
#117 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Natuurlijk
Dat mag enkel nog voor gesloten stadion tenzij de clubs de volledige kost van de beveiliging op zich willen nemen. Als ge niet vreedzaam kunt gaan kijken en altijd de beest moet uithangen dan moet dat maar afgeschaft worden. Wij als maatschappij moeten voor die zever niet opdraaien. |
![]() |
![]() |
![]() |
#118 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ja, en als ge eventueel gebeurlijk graag zoudt willen weten waar die ELKAAR zo allemaal de kop in voor sloegen (stukken béter dan ochgottekes ochhere een beetje 'karaktermoord'), kunt ge misschien met het volgende beginnen: - https://nl.wikipedia.org/wiki/Pausdom_van_Avignon - https://nl.wikipedia.org/wiki/Europe...dienstoorlogen Van ganser harte héél véél leesplezier toegewenst, "djimi"
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#119 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Er moet strijd gevoerd worden tegen het wokisme. Een hevige strijd zelfs.
Maar dat enkele uitzonderlijke extreme christelijke religioten van die strijd willen misbruik maken om hun middeleeuwse ideeën te promoten, dat hangt vet mijn kloten uit.
![]() |
![]() |
![]() |
#120 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Christenen voeren de strijd terwijl gij wat losse kreten brult en vaker niet dan wel de klepel weet hangen.