![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hij heeft echt wel niets van borsten, mannelijk gezicht, veel testosteron en de chromosomen van een man. Dit lijkt me nog lang niet voorbij.
https://www.hln.be/olympische-spelen...atie~a8682d64/ |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
|
![]() Citaat:
Bij een competitie "wie is de witste zwarte" winnen albino's ook altijd. Bloed trekken, en ophouden met zeveren. En wat lees ik, hij geraakte eerder al niet door een "geslachtstest." ("die eerder niet door een geslachtstest kwamen..." https://www.hln.be/olympische-spelen...politics.be%2F
Niemand is mijn koning en niemand is mijn slaaf Laatst gewijzigd door gunter5148 : 2 augustus 2024 om 11:02. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Minister-President
|
![]() Kom kom, Imane Khelif haat als Algerijnse transgenders waarschijnlijk net zo hard als jullie ...
't wordt wel moeilijk hé als cis-vrouwen nu ook al niet meer mogen meedoen als ze niet genoeg vrouw zijn. Binnenkort moeten we een heel lijstje afvinken voor iemand nog mag meedoen met de vrouwencompetitie. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Da's wat tegenstrijdig denk ik.
![]() |
![]() |
#28 | |
|
![]() Citaat:
Het is niet omdat ge van bij de geboorte een erg klein pietje hebt, en dat uw ballen niet ingedaald zijn, dat ge een vrouw bent. Ge hebt dan afwijkende geslachtskenmerken. Punt. Ik zou ook liever ne volle kop haar hebben, moet ik mij daarom "identificeren" als iemand met veel haar?
![]() |
![]() |
#29 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() zoals ik in een andere rubriek al schreef zijn er een massa sporters bij op de spelen waar je dik uw twijfels aan hebt in de zin van: is dat nu een man of een vrouw???????
een greep uit: turnen, basketbal…????
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 2 augustus 2024 om 13:31. |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Parlementslid
|
![]() De samenleving, de politiek en de media erkennen een transvrouw als vrouw, een transman als man. Dus: volgens de woke-theorie is het normaal dat transgenders meedoen aan sporten in hun nieuwe geslacht.
Wie zich zo dom weet te houden, dat de domme meent dat hij de verstandigste is, dat is de echte diplomaat." ![]() Fliegende Blätter - Duits humoristisch weekblad (1844-1944) In de Belgische democratie vertegenwoordigt een parlementslid immers alles behalve zijn kiezers. Hij is volkomen een produkt van de partij en haar ingebouwde drukkingsgroepen. Guy Verhofstadt, 1ste Burgermanifest 1991. |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In feite moet ze bij de special Olympics boksen bij de mannen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Minister
|
![]() Citaat:
En bij de Paralympics hoort zij ook niet, zij heeft geen lichamelijk handicap. Vreemd genoeg deed zij drie jaar geleden in Tokio ook mee aan de OS. Géén enkel haan die er zich toen over roerde. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Minister-President
|
![]() Maar toen waren we nog niet in oorlog met Rusland he
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Haar diskwalificatie op het WK 2023 zit daar natuurlijk voor iets tussen. Heeft geen zak met Rusland te maken.
![]() |
#35 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In Tokio verloor ze tegen een vrouw, blijkbaar is ze ondertussen sterker geworden. Als ze verliest is het boks-technisch en dus probeert ze nu volop te gaan voor een knock-out. Voorlopig zijn de tegenstanders nog redelijk gematigd in hun reacties, morgen zaterdag is de volgende match en dan gaan we zien. https://hosted.ap.org/thetimes-tribu...der-outcry-had “I'm not scared,” her next opponent, Anna Luca Hamori of Hungary, said Thursday. They will face off Saturday. “I don't care about the story or social media.” |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En er gaan daarover altijd meningsverschillen zijn. Ik zou ervoor pleiten om in de sport simpelweg de chromosomen te bekijken. Dat is een eenduidig gegeven. Het mag dan is sommige gevallen ‘unfair’ zijn maar het creëert geen valse verwachtingen. Voor mij is het ook unfair dat ik maar 1m80 ben. Ik had nooit de kans om een beroemde NBA basketter te worden. ![]() In ieder geval het moet voor haar ook geen pretje zijn al dat gedoe. Zij beschouwt zichzelf als een vrouw en heeft daar alle recht toe. Alleen zit je in de sport met criteria voor ‘vrouw zijn’. Als die er niet zijn dan moet je de man/vrouw opdeling ook maar afschaffen.
![]() |
![]() |
#38 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ze zat eerst in het voetbal maar daar maakte ze het verschil niet om een hoog niveau te halen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
https://novonordiskfonden.dk/en/news...netically-men/ Citaat:
Het laatste wat we dus moeten doen is Imane Khelif van fraude of erger beschuldigen. Zij is opgegroeid als meisje/vrouw en voelt zich ook zo. Het is gewoon een gril van de natuur.
https://forum.politics.be/showpost.p...&postcount=322 ‘…De blauwe Minister van Justitie plaste tegen een politiecombi…’ Laatst gewijzigd door Dadeemelee : 2 augustus 2024 om 19:18. |
||
![]() |
![]() |