![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
https://www.invitra.com/en/morris-syndrome/ |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het ‘incident’ met die Italiaanse komt blijkbaar van het feit dat ze haar neus brak, iets wat vrij courant is bij boksers maar ook veel pijn doet uiteraard. En ik blijf bij mijn stelling dat boksen zou moeten verboden worden. Mekaar in het gezicht en op andere plaatsen kloppen is altijd gevaarlijk.
https://forum.politics.be/showpost.p...&postcount=322 ‘…De blauwe Minister van Justitie plaste tegen een politiecombi…’ Laatst gewijzigd door Dadeemelee : 2 augustus 2024 om 19:39. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat wordt voornamelijk gedeclameerd door mannen die van hun sus draaien als hun vrouw begint te bevallen.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#45 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Mannen zijn mannen, en vrouwen zijn vrouwen. Alle andere zever is "doen alsof." We weten dat de aarde rond de zon draait, maar die extreemrechtse galeleo galilei is zo'ne klootzak, dat we maar doen alsof we nog in een geocentrisch heelal leven. In zo'n situatie leven we nu. De geschiedenis herhaalt zich, met dien verstande dat "transgenderisme" post-wetenschappelijk is. Er was een tijd dat de wetenschap niet kon verklaren hoe het heelal in mekaar zat, en dan komt daar ne zot met een blonde coiffe zeggen dat ons wereldbeeld fout was. Dus voor DIE idioten kan ik nog enigszins begrip opbrengen, maar de huidige idioten hebben het voordeel dat zij bibliotheken aan wetenschappelijke verklaringen kunnen lezen, hoe mannen en vrouwen gemiddeld in mekaar zitten, en wat er op de marge te beleven valt, en toch doen ze vrolijk alsof de wetenschap gewoon niet bestaat. Walgelijk idioot. Harde woorden, maar gewoon feit.
![]() |
![]() |
#46 | |
|
![]() Citaat:
Feitelijke waarheid. Dikke mic-drop. Maar; dubbel- of tweeslachtig? DNA-matig? Derde resultaat van een bloed-test? Is er een resultaat mogelijk binnen een dna test met als uitkomst dat je niet kan determineren welk geslacht iemand is?
Niemand is mijn koning en niemand is mijn slaaf Laatst gewijzigd door gunter5148 : 3 augustus 2024 om 00:16. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Samen met je genen krijg je bij verwekking ook je chromosomen mee, XX zijn vrouwelijk, XY mannelijk. Je start als vrouwelijk maar vanaf 6 weken worden je interne geslachtsorganen gevormd, die geven hormonen af waardoor je uitwendige geslachtsorganen worden gevormd. Als er met die hormonen iets verkeerd loopt blijf je soms vrouwelijk aan de buitenkant maar mannelijk betreft chromosomen. XXY chromosomen zijn ook een mogelijkheid, dan ben je wel nog steeds mannelijk maar veelal met verzwakte spieren en soms met hyper flexibele gewrichten. Dan heb je tweeslachtigheid, dat gelijkt op de bovenste vorm. Je bent dan altijd mannelijk (denk ik) maar hebt de uitwendige en inwendige kenmerken van de 2 geslachten die meestal niet volledig ontwikkeld zijn. Zoals een vagina hebben maar in het lichaam ook 2 teelballen die niet zijn ingezakt, dan is het een boeltje. Bij de geboorte wordt dan veelal een beslissing genomen en 1 van de geslachten verwijderd, wat volgens mij een grote fout is omdat pas later duidelijk wordt of die persoon zich vrouwelijk of mannelijk voelt. Gelukkig is zoiets wel zeer zeldzaam tenzij in inteelt culturen, daar komt dit uiteraard 10 keer meer voor, net zoals andere genetische aandoeningen. . Laatst gewijzigd door Hoofdstraat : 3 augustus 2024 om 06:42. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik denk dat ze de laatste 4 jaar heeft geconcentreerd op brute kracht, haar sterke punt. Bij de match die ze verloor 4 jaar geleden zag ze er minder gespierd uit. https://m.youtube.com/watch?v=ubFEVm...VuJ3MgV2VsdGVy Op 3:30 moet je eens kijken, daar krijgt de Ierse echt wel rake klappen. Ze incasseert ze goed maar haar reactie zegt wel veel. . Laatst gewijzigd door Hoofdstraat : 3 augustus 2024 om 07:05. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als je begrijpt wat ik bedoel.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hoe wordt je geslacht gevormd https://www.uzgent.be/sites/default/...twikkeling.pdf Intersekse https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Intersekse |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Minister-President
|
![]() Al een geluk dat Imane Khelif zichzelf niet identificeert als transman. Dat zou een serieuze brain-fuck zijn hé, want dan moeten we weer zeggen dat ze geboren is als vrouw en altijd een vrouw zal blijven. En dat ze maar bij de vrouwen moet sporten. Allez, we hebben een chromosoomtest, dus we kunnen nog een beetje schipperen om ons gelijk te halen
![]() ![]() Laatst gewijzigd door HOUZEE ! : 3 augustus 2024 om 08:47. |
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Die waren misschien wel geboren als pure XX. Maar met het nodige geknutsel..... En dan nu, met 8 000 000 000 mensen, kan je elke afwijking en variatie wel vinden.
![]() |
![]() |
#55 | ||
Minister
|
![]() Hier valt dan weer wat meer te lezen over haar.
Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
|
![]() Citaat:
Begrijp ik dat goed?
![]() |
![]() |
#57 | |
|
![]() Citaat:
Eenhoornhaters bestaan ook niet. Geocentrismehaters bestaan ook niet.
![]() |
![]() |
#58 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#59 | |
|
![]() Citaat:
Dat men "visueel" het geslacht soms niet kan determineren, op de uiterste rand van de curve, ok, maar daar gaat het niet over. Wat is het resultaat als we deze test bij de bokser in kwestie zouden doen? "we weten het niet?" Para-lympics dan hé, zoals jij opperde.
![]() |
![]() |
#60 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dus een XY met vrouwelijk uiterlijk blijft man?