![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#102 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#103 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik wil wel mijn persoonlijke mening geven: 1. In het normale leven: iedereen dient dezelfde rechten te hebben ongeacht hun gender, geslacht, kleur, whatever… 2. In clubjes/spelletje zoals ‘sport’ Als men beslist om in het clubje/spelletje een onderscheid te maken tussen mannen en vrouwen, dan is mijn mening: dat is niet eenvoudig. Ik heb mij onlangs nogal cru uitgelaten over die Algerijnse, iets waarover ik nu spijt heb. Maar kortom: transgenders zou ik gewoon niet toelaten. Duidelijk? ![]()
Kirk gaf toe dat vuurwapengeweld onvermijdelijk zou zijn onder een bewapende bevolking, maar hij vond dat een noodzakelijk kwaad. “Ik denk dat het het waard is om elk jaar een aantal vuurwapendoden als prijs te betalen voor ons door God gegeven recht om onze vrijheden te beschermen”, zei hij in 2023. Laatst gewijzigd door Dadeemelee : 3 augustus 2024 om 23:20. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#104 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#105 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Kirk gaf toe dat vuurwapengeweld onvermijdelijk zou zijn onder een bewapende bevolking, maar hij vond dat een noodzakelijk kwaad. “Ik denk dat het het waard is om elk jaar een aantal vuurwapendoden als prijs te betalen voor ons door God gegeven recht om onze vrijheden te beschermen”, zei hij in 2023. Laatst gewijzigd door Dadeemelee : 3 augustus 2024 om 23:42. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#106 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
a life
Think I forgot how to be happy. Something I'm not but something I can be. Something I wait for. Something I'm made for. Laatst gewijzigd door dalibor : 4 augustus 2024 om 00:20. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#107 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ze heeft gisteren gewonnen tegen de Hongaarse Hamori in de kwart finales, ze is dus zeker van een bronzen medaille. Ze won alle 3 de rondes en kreeg 5-0 van de jury.
https://youtu.be/_cr_GLwzZMI?si=7_a8UHtQfIc8CwjA https://edition.cnn.com/2024/08/03/s...ntl/index.html |
![]() |
![]() |
![]() |
#108 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#109 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#110 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
a) Xi Jinping b) Tik Tok c) ... (zeg nu zelf) ... ![]()
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#111 |
|
![]() Ik begrijp het niet meer. Ik kreeg de afgelopen jaren langs alle kanten te horen dat het geslacht bepaald bij de geboorte onveranderd is, ongeacht hoe ge u voelt, of uitziet, en nu hebben we een boxer, gestuurd naar de OS door opperwokeland Algerije, die van bij haar geboorte vrouw is, en nu moeten we haar hem noemen?
Those who would give up essential Liberty, to purchase a little temporary Safety, deserve neither Liberty nor Safety. - Ben Franklin “Climate change will manifest as a series of disasters viewed through phones with footage that gets closer and closer to where you live until you're the one filming it.” |
![]() |
![]() |
![]() |
#112 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#113 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Maar is dat relevant? Moet een vrouw kinderen kunnen krijgen om een vrouw te zijn? Zijn onvruchtbare vrouwen dan mannen?…
![]() |
![]() |
#114 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Maar gaan we dan ook alle mannen met XX-crhomosoom (de la Chapelle-syndroom, 1 op 20000) nu dan consequent vrouwen beginnen noemen? Ik trek de onnozele logica van sommigen nu maar door he. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#115 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Met misschien is er geen antwoord.
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Als een XX vrouw niet zwanger kan worden is er een duidelijk oorzaak te vinden.
![]() |
![]() |
#116 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Mijn vraag was dus bedoeld om een regel te geven kwa "uitzonderingen". ne vent die uit ellende zich laat ombouwen tot vrouw om in zijn favoriete sport toch eens een gouden medaille te winnen, da's gewoon pathetisch. Een vrouw die uit koppigheid zich laat ombouwen naar man, en dan hoopt- voornamelijk in kracht gerelateerde sporten- ver te geraken, da's ook zo'n geniale zet. Maar het zijn die genetische "variantes" die een meer afgelijnde methodiek vergen om duidelijkheid te scheppen. Syndromen A tot met Z++³, tof en aardig, maar als moeder natuur niet de mogelijkheid gegeven heeft om op een redelijke manier de essentie van vrouw te verwezelijken (mogelijkheid, geen verplichting), namelijk moeder worden, dan is die genetische variante geen vrouw naar mijn mening. En zoals ik eerder al schreef in deze topic. Een goed omgebouwde man kan best eruitzien als een kwijlwaardige vrouw, en mits de juiste ingesteldheid kan die trans best gelukkig zijn, en op alle vlakken voldoen als vrouw. Maar hoeveel mannen gaan er gelukkiger mee worden als ze pas later leren dat hun partner een chirurgisch meesterstuk is?
![]() |
![]() |
#117 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
< Een dag niet gekankerd is een dag niet geleefd! > ![]()
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#118 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Elke mens die een kind kan krijgen is een vrouw. Niet elke vrouw kan kinderen krijgen => vs <=> Kent ge dat nog, van’t middelbaar? ![]()
![]() |
![]() |
#119 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Had Einstein geëxcommuniceerd moeten worden omdat em “de regeltjes” niet volgde. “We doen het zo en niet anders!” Veel verschil is er niet…
![]() |
![]() |
#120 |
Minister-President
|
![]() Veel opgestoken van dit artikel:
https://quillette.com/2024/08/03/xy-...helif-yu-ting/ Goeie en complete samenvatting met goede aanbeveling hoe met gevallen als deze om te gaan.