![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
Bekijk resultaten enquête: Moeten gay pride en andere carnavalstoeten afgeschaft worden? | |||
Ja, stoeten zoals Gay Pride en Carnaval zijn vervelend en degoutant. |
![]() ![]() ![]() |
3 | 21,43% |
Nee, deze stoeten zijn belangrijk om politieke en sociale pijnpunten aan te kaarten. |
![]() ![]() ![]() |
8 | 57,14% |
Ik ben een hypocriet. |
![]() ![]() ![]() |
3 | 21,43% |
Aantal stemmers: 14. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#221 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zo'n tentoonstelling moet echter nooit verboden worden. Want ze veroorzaakt veel opstand.
![]() |
![]() |
#222 | ||||
Minister
|
![]() Citaat:
![]() De kerk is ondergeschikt aan de overheid. Dus als overheid beslist dat x en y en xx en xxxy onderwezen moet worden, dan heeft de kerk zich daar naar te schikken. Maar het geluk is, ge kunt op democratische wijze deel uitmaken van die overheid en met wat succes krijgt ge dan inspraak in 'dat wat onderwezen zal worden'. Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#223 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En iedereen is zondaar volgens de Bijbel. Waarom is spotten met lbgqt hate speech, maar spotten met christenen vrijheid van meningsuiting? Het eerste is zelfs al strafbaar in veel landen De dwang komt van uw zijde. Wokisten. Ik zeg het, begin bij de islam en als het daar lukt zullen we nog eens praten. ![]() En lees jij trouwens wel? Je verzint er zaken bij. Het gaat er vooral over dat je geen genderideologie moet onderwijzen waar dat ongewenst is. Lgbqt begint beter genderneutrale scholen in plaats van iedereen mee te betrekken in hun verhaal. Seksuele identiteiten horen niet thuis in christelijke scholen en geen enkele kleuterschool. De behandeling is niet omkeerbaar en die waarheden zeggen ze er niet bij. Ze liegen tegen kind en ouder om eugenetica te verkopen. Laatst gewijzigd door CUFI : 6 augustus 2024 om 06:31. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#224 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() https://youtu.be/w4ik1ECkH4Y
Nog zo'n detransitioner die vraagt om te stoppen met kinderen te misleiden. Genderideologie veroorzaakte wel degelijk een golf aan genderdysforie met nu duizenden spijtoptanten die op volwassen leeftijd spijt hebben; maar permanent beschadigd zijn. Luister ook naar hen. Als zij op volwassen leeftijd getuigen, en onafhankelijke onderzoeken dwongen andere landen tot meer voorzichtigheid; waarom zouden wij het dan hier verder inlepelen? Met welk doel? "Wij hebben gelijk, de nieuwe normaal moet nu overal domineren. Wij hebben nieuwe waarheden ontdekt en moeten anderen kunnen cancelen om ze te verkopen als de nieuwe gang van zaken" ???
SOLUS CHRISTUS Laatst gewijzigd door CUFI : 6 augustus 2024 om 07:35. |
![]() |
![]() |
![]() |
#225 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Het wil ook niet per se zeggen dat 9.955 op 10.000 géén spijt hebben, misschien zijn er ook die dat niet durven zeggen, hoewel ik de kans groter acht onder druk van familie en vrienden te zeggen dat je er juist wél spijt van hebt dan andersom, maar dat is louter een assumptie. Ik kan overigens niet bevestigen of deze cijfers betrouwbaar zijn. Ik weet niet of national Institutes of Health (.gov website) betrouwbaarder is dan het youtube kanaal "The Grassroots Army". Ik heb even gegoogled en ik vind alleszins wel een website met podcasts en leuke t-shirts. Iets om over na te denken?
Als je zegt "ik ben niet akkoord met het uitroeien van een heel volk" dan ben je antisemiet. Als je zegt "ik ben niet akkoord met tereuraanslagen in Europa" dan ben je een racist. Als je slechts met 1 van beide stellingen akkoord bent, ben je hypocriet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#226 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Want dat betekent dat onze predikant hierboven het met zijn filmpjes over minder dan 1% van de gevallen heeft... Tot daar de waarde van zijn betoog. En het gaat nog verder bergaf als je eens op hun website gaat kijken... Ik denk niet dat we kunnen stellen dat die filmpjes door onbevooroordeelde regisseurs zijn gemaakt. Soit, ik ga me er niet te hard meer mee moeien maar het is nu wel duidelijk dat we Cufi's "golf aan genderdysforie met nu duizenden spijtoptanten..." best met een flinke korrel zout nemen. En als het er inderdaad duizenden zijn staan er minstens honderdduizenden tegenover die wel tevreden zijn.
![]() |
![]() |
#227 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() Voorzichtigheid is geboden bij zulke behandelingen en er zijn altijd mensen die spijt hebben, er zullen ook mensen zijn die gedwongen worden of een verkeerde behandeling krijgen, maar dat is een marginale minderheid.. om dan ganse draden vol te spuien met verhalen over een golf van genderdysforie geleid door derderijkers die eugenetica gaan toepassen en erger zijn dan de nazi....... jah man. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#228 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Of van de aankoop van een huis. Een mens maakt keuzes in zijn leven en daarbij hoort dat ze zeker niet altijd goed uitdraaien.
![]() |
![]() |
#229 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een verkeerd huwelijk of huis is niet onomkeerbaar zoals een geslachtsoperatie.
![]() |
![]() |
#230 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ze zouden die cijfers eens van California (woke paradijs) eens alleen als maatstaf moeten nemen. Waar die genderpropaganda terrein wint op de kleuter en lagere scholen, daar wint genderdysforie voor meer terrein. Daar is dat ruim boven de 1% aan spijtoptanten. Bovendien waarschuwde een experte in gendercare dat 4 op 5 de fase van genderdysforie ontgroeien als je niet bevestigt. Dus waarom dan gaan bevestigen en onomkeerbare schade toebrengen en het nog eisen te verkopen waar het ongewenst is? Die wokisten zijn de nazi van deze tijd.
![]() |
#231 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Waarom mag je niet opkomen voor tradities? Begrijp me niet verkeerd, iedereen mag van mij zijn ding doen, mits de rest er niet te veel overlast van ondervindt. Als Brabantse Carnavaller kan ik wel leven met de gereguleerde overlast van een optocht. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#232 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De stad Amsterdam heeft de subsidies voor de pride-optocht dit jaar verdriedubbeld omdat het de weerstand tegen het hele woke-gedoe voelt stijgen ... dat gaat zeker helpen ... ik denk dat ik me toch maar ga aansluiten bij den duisteren.
Ga maar na. De regering De Wever is een voortzetting van de regering Di Rupo. Er wordt op dezelfde plaatsen bespaard en gesmost. We zijn gestrikt. In de meltingpot gaat alles kapot. Fietsers en voetgangers zijn sterke weggebruikers. Autodebielisten zijn zwakke weggebruikers. Ze kunnen zichzelf niet voortbewegen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#233 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Wie heeft het hier over 'bevestigen'? Wie heeft het hier over 'verkopen'? Jij ja, maar verder? Hier ging het over de vraag of we kinderen in het onderwijs op de hoogte mogen brengen van het bestaan van geslachtsoperaties. Ik denk niet dat hier ook maar 1 iemand gewonnen is voor het idee om kinderen in het onderwijs iets aan te gaan praten. Om kinderen een medische behandeling te laten starten zonder goedkeuring of medeweten van de ouders. En voor zover ik weet, gebeurt dat in ons land ook niet. Hou dus even op met je blik op Amerika. Wij wonen niet in Amerika. Het is niet omdat iets in Amerika gebeurt dat het hier ook van toepassing is. En tenslotte: als 4 van de 5 kinderen het idee dat ze in een verkeerd lichaam geboren zijn 'ontgroeit', wat doen we dan met die 1 op 5 die overblijft? Dat is 20% eh, als we dan toch met percentages gaan gooien. Ga je die zo maar 'vergeten'? Aan hun lot overlaten? Waar is jou zo vaak aangehaalde 'respect' voor iedereen dan naartoe?
It's just a ride. Laatst gewijzigd door BigF : 8 augustus 2024 om 09:01. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#234 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#235 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Wat er in California gebeurt (misschien, want ik sta wat wantrouwig tegenover uw cijfers) is hoogstens een waarschuwing voor elders. Nergens in Europa gebeuren de dingen zoals in California. En dat zal ook niet gebeuren. Ik geloof niets van die duizenden spijtoptanten. En als het toch zo zou zijn dat er in California misbruik gemaakt wordt van mensen hun twijfels op grote schaal en het daar een schandaal is zoals ge beweert, dan is dat hun probleem en moeten ze ginds maar rechtvaardigheid laten geschieden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#236 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Jou spijtoptanten blijken amper 1% van het totaal uit te maken maar toch blijf jij doordrammen over "duizenden spijtoptanten". Zonder hier enig bewijs voor aan te voeren. Daarnaast verwijt je mij dat ik niet wil luisteren naar zo'n enkeling uit die 1% spijtoptanten. Maar wat doe jij: jij negeert de 99% van de mensen die geen spijt hebben. Waarom moet ik rekening houden met jouw 1% maar moet jij dat niet met de overige 99%? Kunnen we serieus blijven of mag dat ook niet van de bijbel? En verder: wederom is blablabla geen antwoord. Ik leg je duidelijke simpele stellingen voor. Als jij dan niet verder geraakt dan blablabla is dat teken dat je gewoon geen antwoord weet. En dan ga je maar wat trollen. Tijd om maar weer eens te vertrekken. Ik dacht dat met een paar nieuwe deelnemers aan de discussie het niveau mss wat opgetrokken kon worden maar blijkbaar verval jij liefst van al in ordinair getrol. De groeten dan maar weer.
It's just a ride. Laatst gewijzigd door BigF : 8 augustus 2024 om 11:29. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#237 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja echt, de groeten.
![]() We gaan er nooit uitkomen en christendom zal zich nooit aanpassen aan de wereldgeest, want dan is het geen christendom meer. En maar 1 zaak bepaalt het christendom en dat is de Bijbel. Dat ge u daar superieur aan voelt is geen excuus een ideologie af te dwingen of andere zaken tot acceptatie te dwingen. Zijn Woord zal onveranderlijk blijven staan maar alles van deze samenleving zal vergaan. Ge hebt nog ni half door wat ge over uzelf hebt uitgeroepen als democratie. Als men polariseert dmv veralgemenen, bedenk dan dat de democratie dat ook met gelovigen en wappies deed.
![]() |
#238 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Allee binnenkort is het weer regenboog processie ik vraag me af of er een paar snoodaards als de 12 apostelen gaan gaan.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#239 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ze maken van Zijn gezonde leer "hate-speech". Terwijl we er net alles aan te danken hebben maar zij die het voor vanzelfsprekend namen en dachten het beter te weten, hebben de totale verwoesting over ons uitgeroepen. Dat is geen profetie maar causaliteit.
![]() |
![]() |
#240 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |