![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#28701 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28702 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ineens 15 meter dieper die put.
![]() |
![]() |
#28703 | |||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#28704 |
Europees Commissaris
|
![]() Dank u.
Ik wil er nog aan toevoegen dat premier Starmer heeft beloofd dat de relschoppers bikkelhard zullen worden aangepakt. Over de kinderverkrachters en -moordenaars geen enkel woord. Als er een god bestaat, zou hij dit sujet ogenblikkelijk moeten doodbliksemen. Walgelijke linkse rat. Blanke kinderen zijn blijkbaar niets waard. Het Rwanda-plan heeft hij intussen ook al afgeblazen.
“De militante moslim is degene die de ongelovige onthoofdt, terwijl de gematigde moslim de voeten van het slachtoffer vasthoudt.” (Marco Polo) Laatst gewijzigd door Lukkas : 9 augustus 2024 om 22:11. |
![]() |
![]() |
![]() |
#28705 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Ik zit hier echt te smullen van dit draadje, het is echt een prachtig voorbeeld van hoe extreem-rechts mentaal functioneert. De gebruikelijke pareltjes zoals 'ik heb jou nog nooit weten protesteren tegen...' ontbreken -uiteraard- niet. Whataboutery en projectie samen, het levert leuke lectuur op. Wie niet mee op hun bandwagon springt, is verdacht. En moet zich verantwoorden ! ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28706 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Het straattribunaal heeft beslist dat je je status als 'verdachte' enkel kan kwijtspelen als je bekentenissen aflegt, berouw zult tonen door vanaf nu mee te fulmineren tegen de bruine bavianen. De witte bavianen dienen minstens tijdens je penitentie periode verder onbesproken te blijven. ![]()
Laatst gewijzigd door Pandareus : 10 augustus 2024 om 06:51. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#28707 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#28708 | |||||||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik krijg hier als enige een tiental figuren over me heen die blijkbaar geen graten zien in brandstichting en plundering en verdedig me daar tegen.
Is dat jammeren? Citaat:
Citaat:
Citaat:
Het ging hier voor zo ver ik weet over Engeland. Citaat:
Citaat:
Degene die hier al pagina's in mijn nek zit te hoesten omdat ik de vernielingen afkeur gaat nu plots overstag en stelt dat NIEMAND het vandalisme goedkeurt. Ik vraag me af waarom ik dan zo aangevallen wordt? Dit wordt te gek voor woorden. Citaat:
Ik begrijp die woede ook. Maar dat staat los van het eventuele begrip voor het vandalisme. Is dat echt zo moeilijk te begrijpen? Citaat:
De bevolking is boos over iets waar de overheid niets aan doet. Dat kunnen tientallen redenen zijn. Citaat:
En dan nog: wat kom jij toch telkens weer toeteren over België in een discussie die gaat over Engeland? Citaat:
Ik kan het ook omdraaien: kan jij rellen opnoemen die tussen 2004 en 2018 plaatsvonden in Swaziland? Die vraag is even belachelijk en irrelevant als de uwe. Citaat:
Hoe kom jij in godsnaam op het idee dat ik, als ik de vernielingen veroordeel, geen idee heb over wat er in de wereld gebeurt?? Nogmaals; de aanleiding voor de vernielingen laat me eigenlijk zelfs koud. Ik ben ten allen tijde tegen brandstichting en plundering. En of de aanleiding nu moord, kindermisbruik of wat dan ook is speelt geen rol. Brandstichting en plundering zijn volgens mij not done. Citaat:
Je stelt dus volgens mij gewoon zo'n vraag om nadien mij te kunnen betichten van belachelijke antwoorden te geven. En wederom: jij hebt het blijkbaar nog steeds niet door maar het ging hier over de situatie in Engeland. België ligt niet in Engeland.
![]() |
![]() |
#28709 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waarom is mijn put dieper geworden? Omdat ik brandstichtingen en plunderingen afkeur? En de rest ze blijkbaar goedkeurt? De rest, voornamelijk rechtsgezinden, die anders op de eerste rij staan als het gaat om criminaliteit hard aanpakken. Leg me eens uit: waarom wordt mijn put dieper?
![]() |
![]() |
#28710 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En b) wat is er mis met het veroordelen van geweld? Waarom mag ik geweld niet luidruchtig veroordelen? Citaat:
En dat is niet moeilijk. Ik ben hier blijkbaar de enige die tegen brandstichting en plunderingen is. De rest is voor. Nu is het natuurlijk heel moeilijk om dat te verdedigen, dat snap ik ook wel. Ga maar eens tegen iemand uitleggen dat je voor brandstichting en plunderingen bent, dat is onbegonnen werk. Citaat:
In Engeland verwoorden ze hun ongenoegen niet maar laten ze hun ongenoegen blijken door brandstichting. Je bent nu dus mij aan't verwijten dat ik ZEG wat ik mis vind met de situatie terwijl u degenen die half het dorp afbranden en plunderen verdedigt... Citaat:
Dat besef je toch?
![]() |
![]() |
#28711 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik amuseer me er ook wel mee. Het is immers ook niet moeilijk. Zij zijn het die brandstichting en plunderingen moeten proberen goed te praten. En omdat ze weten dat dat niet gaat lukken spelen ze maar wat op de man. Ik moet mij plots verantwoorden, ik krijg irrelevante vragen over Belgie voorgeschoteld, ik moet plots 'bruin geweld' veroordelen... Ma soit, stilaan begint de kar te keren. Lukkas heeft ondertussen al toe moeten geven dat brandstichting en plunderingen 'in principe' (geen idee waarom dat 'in principe') door niemand goedgekeurd worden. Hij zegt dus hetzelfde als ik maar toch blijf ik de karren bagger over me heen krijgen. Ma soit, ik heb zelden in zo'n luxe-positie gezeten. Ik ben tegen brandstichting en plundering. Geen zinnig mens kan daar steekhoudende argumenten tegen in brengen. Ik heb ze hier dan ook nog niet voorbij zien komen.
![]() |
![]() |
#28712 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#28713 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nee, niks selectief.
Jij leest blijkbaar selectief ja... Citaat:
Google 'selectief' eens.
![]() |
![]() |
#28714 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() toch wel. Bij allochtoons geweld en brandstichting (van de voorbije veertig jaar in Anderlecht, Molenbeek...) is uw verontwaardiging altijd ver te zoeken, dan kijk je een andere kant op.
"Je kan niet zeggen dat de zwart-gele leeuw een symbool van de collaboratie is. (klik)" (Bruno De Wever - historicus) ![]() Laatst gewijzigd door Zipper : 10 augustus 2024 om 09:42. |
![]() |
![]() |
![]() |
#28715 | ||||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Daarvoor doen we het nietwaar.
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Ik trek even een tussentijdse conclusie. De meesten hier vinden het gebruik van ongericht geweld als oplossing niet bruikbaar, en veroordelen dat dan ook. Is het nu ongericht geweld gebruikt door witte, bruine, groene of welke kleur dan ook. En dan nu, terug naar de basis van dit topic, waarom we problemen hebben beschermde import misdadigers.
![]() |
![]() |
#28716 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waar haal jij de wijsheid dat ik dat niet zou doen? Omdat je op het forum er geen aanwijzingen voor vindt? Denk jij dat mijn hele leven zich op dit forum afspeelt? Het wordt hier gekker met de minuut. Ik kijk ik bij allochtoons geweld al de andere kant op omdat ik daar hier op het forum nooit iets over zeg (als dat al zo is. Superfan Zipper schijnt dat te weten) En mag ik nog eens iets vragen? Stel dat ik in zo'n draad over allochtoons geweld dat geweld wel degelijk veroordeeld zou hebben... Zou jij dan ook zijn beginnen mekkeren over het feit dat ik selectief ben omdat ik nooit blank geweld veroordeel? Ik durf wedden van niet. Maar toch ben ik de selectieve... ![]() ![]()
It's just a ride. Laatst gewijzigd door BigF : 10 augustus 2024 om 10:04. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28717 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nooit of te nimmer commentaar op allochtoons geweld, maar wel hysterisch om zich heen beginnen schoppen wanneer ze een zwart/gele Leeuwenvlag zien.
![]() |
![]() |
#28718 | |||||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Want ik heb al vaak genoeg aangehaald dat ik ook begrijp waarom. Maar het is niet omdat je begrijpt waarom dat je het ook goedkeurt. Dat is mijn standpunt al pagina's lang. En nu ga jij dat als argument tegen mij gebruiken?? Citaat:
![]() Citaat:
Ik keur zo'n vandalisme nooit goed. Dat heb ik al eindeloos herhaald. Maar dat lezen jullie niet of begrijpen jullie niet. Citaat:
Kan je ook in zinnen schrijven die mensen wiens leven zich niet op internet afspeelt ook begrijpen aub? Citaat:
Ik verdedig mijn standpunt. En dat is vrij simpel. Nee tegen brandstichting en plundering. 99% van de mensen gaan daar mee akkoord gaan. De overige 1% zit blijkbaar op dit forum. Heel moeilijk verdedigen is dat dus niet. Het enige probleem is dat ik vaak dingen eindeloos moet herhalen omdat jullie ze niet begrijpen of niet willen lezen. Zoals ik bv ook begrip heb voor de frustratie van de betogers. Maar niet voor brandstichtingen. Citaat:
Misschien bij moslimterroristen. Daar lees je ook argumenten voor bomaanslagen enzo. Citaat:
Citaat:
Nu wordt-ie helemaal te gek... Nu veroordelen de meeste ongericht geweld... Net wat ik al pagina's lang doe. En ik krijg half het forum over me heen. Omdat ik iets veroordeel wat nu blijkbaar plots 'de meesten hier' ook veroordelen??? Allez, we hebben de tweede die met de staart tussen zijn benen moet toegeven dat zo'n geweld niet goed te praten is. Deze maakt het echter nog wat zotter door te stellen dat iedereen die mening toegedaan is. Kortom: de meesten hier zijn het met me eens. Dit gaat alle absurditeit te boven... ![]() ![]() ![]() Citaat:
Laten we het snel over iets anders hebben want jullie geraken er overduidelijk niet uit he? ![]()
It's just a ride. Laatst gewijzigd door BigF : 10 augustus 2024 om 10:15. |
|||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#28719 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Echt?? Mag ik?? ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sorry hoor. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#28720 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |