Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 9 augustus 2024, 20:12   #28701
wagner.666
Minister-President

wagner.666's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lukkas Bekijk bericht
Stop toch met jammeren.

Ik begrijp de volkswoede volkomen. Al jarenlang zijn er in verschillende Engelse steden kinderverkrachtingen aan de gang door moslims. De overheid doet nagenoeg niets, ondanks alle protesten. De klagers worden weggezet als islamofoben en/of racisten.

De veelvuldige rellen in Brussel zijn telkens veroorzaakt door Brusselse 'jongeren' (men durft zelfs niet te zeggen dat het islamieten zijn) gewoon uit vernielzucht en verveling. Volgens de Belgische politiek was er telkens geen probleem in verband met de enorme schade, het zou gewoon gewoon opgelost worden met de verzekering. Waarom maakt u zich dan druk over de schade in Engeland?

Niemand keurt het vandalisme in principe goed, maar begrijpen wel de volkswoede, ontstaan uit onmacht tegen de barbaarse criminaliteit dat al tientallen jaren bezig is en de onwil van de politiek om er iets aan te doen.

Op een eerdere vraag om rechts geweld te duiden bij betogingen in België, geeft u een belachelijk en ontwijkend antwoord. Niet netjes, vooral omdat u er waarschijnlijk geen kunt opnoemen. Maar rechtse betogers worden wel veroordeeld tot gevangenisstraffen, wegens het tonen van een spandoek met opschrift: 'Stop islamisering', niettegenstaande de betoging sereen verliep. Meningsuiting is voor bepaalde mensen blijkbaar verboden. Hoeveel 'jongeren' zijn er al veroordeeld geweest voor de zware rellen in Brussel? Dit is Belgisch.
Dikke vette 2
wagner.666 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 augustus 2024, 20:35   #28702
Zucht
Secretaris-Generaal VN

Zucht's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BigF Bekijk bericht
Ik hoop dat jullie allemaal eens goed met jezelf kan lachen.

Laten we de gebeurtenissen van de laatste paar dagen even samenvatten:

-Ik zeg dat ik de manier van protesteren in Engeland (brandstichtingen, plunderingen, grafschennis) niet kan goedkeuren.
-Ik zeg eveneens dat ik de frustratie van de bevolking best kan begrijpen.

En dan breekt de hel los...

Ik vind plots een winkelraam belangrijker dan een kinderleven...
Ik ben gefrustreerd...
Ik moet een nieuwe schup want ik ben een gat aan't graven...
Ik 'vergeet' vanalles te melden... (alsof niemand wist wat er gebeurd was)
Ik ben hypocriet...

Niet te geloven...

Maar goed: stel dat er ooit iets gebeurt met een naaste van mij en er is een buitenlander verantwoordelijk voor de gebeurtenissen weet ik nu dat ik jullie huis in brand mag komen steken. Dat ik van jullie de goedkeuring krijg om hier wat lokale winkels te gaan plunderen.

Want laat ons duidelijk zijn: JULLIE keuren brandstichting goed eh? Ik keur het af en krijg het halve forum over me heen.
JULLIE keuren plunderingen goed. Ik keur het af en krijg het halve forum over me heen.
JULLIE keuren misdaden tegen de eigen bevolking goed omdat ze als protest tegen de daden van buitenlanders gelden. Ik keur dat immers af maar ben dan de gefrustreerde, de hypocriet,....

Niet te geloven. Zo ver is de rechtse meute al afgedwaald.
Ze keuren misdaden tegen de eigen bevolking goed.

Weet dus: wordt je ooit benadeeld door een buitenlander betekent dat dat je vrijgeleide krijgt om winkels te plunderen, brand te stichten,....

Maar tegelijkertijd in andere draden wel ijveren voor meer blauw op straat.
Voor strenge straffen.
Voor een hardere aanpak...

Hebben jullie echt zelf niet door hoe belachelijk jullie jezelf maken?
Dat was nog eens een schupke van topkwaliteit hé.
Ineens 15 meter dieper die put.
Oud 9 augustus 2024, 21:13   #28703
maddox
Secretaris-Generaal VN

maddox's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Citaat:
Ja, wat wil nu bewijzen?

Dat zijn de bavianen waar ik tegen in ging.
De bavianen die brand stichten en plunderen.

Maar ik mag daar blijkbaar niet op reageren.
Want dan krijg ik, zoals gezegd, het halve forum over me heen.
Het hele punt is, de reden waarom er een aantal forumleden, die u per direct wegzet als zijnde extreem rechtse geweldadigen, u erop wijzen dat u voor deze keer zeer luidruchtig witneusbavianengeweld komt veroordelen.
Citaat:
Allemaal mensen die dus brandstichten en plunderingen wel goedkeuren.
Nog geen Ebertje of Atmosphere gezien hier.
Citaat:
Dát is wat er hier gebeurt.
Verbaasd u dat? Ik zou durven beweren dat Zucht u geen goeie schup heeft gegeven, maar een Caterpillar D9R.
Citaat:
U zegt in principe net hetzelfde als ik.
Citaat:
Maar ik ben de 'linkiewinkie'. Ik ben degene die een winkelraam belangrijker vindt dan een kinderleven (hoe krankzinnig moet je zijn om zoiets te beweren?), ik ben de hypocriet...
Op zijn minst verwoord u uw ongenoegen op zo'n manier dat u gezien kan worden als apologeet.
Citaat:
Want nogmaals; de rechtse meute keurt dat goed.
Brandstichtingen en plunderingen zijn allemaal oké.
Integendeel, de meesten die u hier als rechtse meute wegzet, zou liever een eerlijkere edoch hardere rechtsstaat willen zien.
Citaat:
Blij dat je het met me eens bent.
Dat daar in het VK een hoop moegetergd kiesvee, en een paar meesurfende profiteurs, geweld op een slechte manier inzetten om een probleem op te lossen, en daardoor het probleem alleen groter maken, dat is mijn visie.
Oud 9 augustus 2024, 21:42   #28704
Lukkas
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door wagner.666 Bekijk bericht
Dikke vette 2
Dank u.

Ik wil er nog aan toevoegen dat premier Starmer heeft beloofd dat de relschoppers bikkelhard zullen worden aangepakt. Over de kinderverkrachters en -moordenaars geen enkel woord. Als er een god bestaat, zou hij dit sujet ogenblikkelijk moeten doodbliksemen. Walgelijke linkse rat. Blanke kinderen zijn blijkbaar niets waard. Het Rwanda-plan heeft hij intussen ook al afgeblazen.

Laatst gewijzigd door Lukkas : 9 augustus 2024 om 22:11.
Lukkas is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 augustus 2024, 06:30   #28705
Pandareus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Als er met bullshit gestrooid wordt ben jij nooit ver weg eh?

Maar voor alle duidelijkheid: ik onthou dat je hier dus absoluut niets over brandstichtingen, plunderingen en grafschennis mag zeggen als dat gebeurt door blanken.

Want dan moet je volgens de ene minstens ook commentaar geven op dingen die zwarten of islamieten zoal uitsteken tijdens rellen en volgens de andere ook minstens commentaar geven op de reden voor die rellen.

Wat, in het geval van die laatste, ook direct duidelijk maakt dat ze niet meer doet dan meehuilen met de wolven in het bos.

Want hoe hard moet ik nog duidelijk maken dat ik geen greintje sympathie heb voor de dader?

Moet ik echt weer naar kleutertaal overschakelen om er voor te zorgen dat jij ook kan volgen?

Fuck that.
Ik geef commentaar op wat ik wil.

En dat mag ik zonder over alle verdere dingen uit te wijden.
Als ik het over de acties van de relschoppers wil hebben mag ik dat.
Zelfs al zeg ik niks over de dader.

Waar haal jij trouwens de bullshit vandaan dat ik een kapotte raam erger vindt dan een kindermoord?

Mag er in deze draad dan enkel maar gepraat worden over de moord en moet er over de rest maar gezwegen worden?

Je doet maar, mij kan die zever aan mijn reet roesten.

Ik zit hier echt te smullen van dit draadje, het is echt een prachtig voorbeeld van hoe extreem-rechts mentaal functioneert. De gebruikelijke pareltjes zoals 'ik heb jou nog nooit weten protesteren tegen...' ontbreken -uiteraard- niet. Whataboutery en projectie samen, het levert leuke lectuur op.

Wie niet mee op hun bandwagon springt, is verdacht. En moet zich verantwoorden !

Pandareus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 augustus 2024, 06:43   #28706
Pandareus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zipper Bekijk bericht
Hoe komt het eigenlijk dat ge nooit commentaar hebt bij plunderingen en brandstichtingen van "bruin" bavianen, die de voorbije dertig jaar veel frekwenter plaatsvonden ??

Citaat:
Nee, het probleem hier is dat de overgrote meerderheid alles zwart wit ziet en niet verder meer kan kijken dan dat.

Zoals in deze draad. Wat die dader met die kinderen deed was zwaar verkeerd en dat betekent dan voor de overgrote meerderheid hier dat alles geoorloofd is.

Men keurt dan zelfs brandstichtingen goed.
Ik deed dat niet. Ik keur de daden van dader af maar ik keur ook de brandstichtingen af.

En dat mag niet, want dat is niet zwart of wit maar dat is grijs.
En dan staat iedereen op zijn achterpoten en ben ik de verdediger der bruine bavianen.

Tot ik dan vraag of jullie brandstichtingen en plunderingen wel goedkeuren en dan wordt het plots stil.
Want draai of keer het zoveel je wil: jullie keuren dat goed maar niemand durft of kan er nog op reageren.

Dat is de definitie van kortzichtigheid. Snel het eerste roepen wat in je opkomt. Alles over de bruine bavianen is slecht, alles over de blanken is goed.

Tot ik dan vraag of ik jullie huis in brand mag komen steken als een bruine baviaan ooit aan mijn dochters zou zitten.

Geen kat geeft er antwoord op. Nee, ik word om de oren geslagen met eindeloos gereutel over misdaden van bruine bavianen allerlei. Maar antwoorden op de grond van de zaak. Nee hoor, te moeilijk.

Kijk eerst allemaal eens in de spiegel, luister naar je eigen geraaskaal en besef dat er nog meerdere schakeringen tussen zwart en wit zitten.

COmpleet geschift, ik kan het niet anders omschrijven.

Het straattribunaal heeft beslist dat je je status als 'verdachte' enkel kan kwijtspelen als je bekentenissen aflegt, berouw zult tonen door vanaf nu mee te fulmineren tegen de bruine bavianen. De witte bavianen dienen minstens tijdens je penitentie periode verder onbesproken te blijven.

Laatst gewijzigd door Pandareus : 10 augustus 2024 om 06:51.
Pandareus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 augustus 2024, 09:04   #28707
Zipper
Secretaris-Generaal VN

Zipper's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht

Ik zit hier echt te smullen van dit draadje, het is echt een prachtig voorbeeld van hoe extreem-rechts mentaal functioneert. De gebruikelijke pareltjes zoals 'ik heb jou nog nooit weten protesteren tegen...' ontbreken -uiteraard- niet. Whataboutery en projectie samen, het levert leuke lectuur op.

Wie niet mee op hun bandwagon springt, is verdacht. En moet zich verantwoorden !
Het kan nog veel erger, zoals bijvoorbeeld uw VB-bandwagon en ziekelijke hysterie rond zwart/gele Leeuwenvlaggen.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Voor mijn part wordt Brussel en omstreken voor 90% islamitisch!
Zipper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 augustus 2024, 09:16   #28708
BigF
Secretaris-Generaal VN

BigF's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lukkas Bekijk bericht
Stop toch met jammeren.
Ik krijg hier als enige een tiental figuren over me heen die blijkbaar geen graten zien in brandstichting en plundering en verdedig me daar tegen.
Is dat jammeren?

Citaat:
Ik begrijp de volkswoede volkomen.
Ik ook. Dat heb ik al meermaals aangehaald sinds ik aan deze discussie deelneem.

Citaat:
Al jarenlang zijn er in verschillende Engelse steden kinderverkrachtingen aan de gang door moslims. De overheid doet nagenoeg niets, ondanks alle protesten. De klagers worden weggezet als islamofoben en/of racisten.
Ik volg de situatie in Engeland niet echt op de voet maar ik wil gerust aannemen dat de situatie daar zo is zoals jij ze schetst.

Citaat:
De veelvuldige rellen in Brussel zijn telkens veroorzaakt door Brusselse 'jongeren' (men durft zelfs niet te zeggen dat het islamieten zijn) gewoon uit vernielzucht en verveling. Volgens de Belgische politiek was er telkens geen probleem in verband met de enorme schade, het zou gewoon gewoon opgelost worden met de verzekering.
Euh, Brussel??
Het ging hier voor zo ver ik weet over Engeland.

Citaat:
Waarom maakt u zich dan druk over de schade in Engeland?
Euh, omdat het hier over rellen in Engeland ging, tiens.

Citaat:
Niemand keurt het vandalisme in principe goed,
Kijk eens aan!!!
Degene die hier al pagina's in mijn nek zit te hoesten omdat ik de vernielingen afkeur gaat nu plots overstag en stelt dat NIEMAND het vandalisme goedkeurt.
Ik vraag me af waarom ik dan zo aangevallen wordt?
Dit wordt te gek voor woorden.

Citaat:
maar begrijpen wel de volkswoede,
Hoe vaak moet ik iets herhalen voor het in je brein doordringt?
Ik begrijp die woede ook.
Maar dat staat los van het eventuele begrip voor het vandalisme.
Is dat echt zo moeilijk te begrijpen?

Citaat:
ontstaan uit onmacht tegen de barbaarse criminaliteit dat al tientallen jaren bezig is en de onwil van de politiek om er iets aan te doen.
Waardoor die volkswoede is ontstaan speelt dan eigenlijk zelfs nog geen rol.
De bevolking is boos over iets waar de overheid niets aan doet.
Dat kunnen tientallen redenen zijn.
Citaat:
Op een eerdere vraag om rechts geweld te duiden bij betogingen in België, geeft u een belachelijk en ontwijkend antwoord.
Omdat dat ook een belachelijke vraag was. Weet jij zelf het antwoord? Weet iemand hoeveel links dan wel rechtse rellen er al zijn geweest?
En dan nog: wat kom jij toch telkens weer toeteren over België in een discussie die gaat over Engeland?

Citaat:
Niet netjes, vooral omdat u er waarschijnlijk geen kunt opnoemen.
Waarom moet ik Belgische rellen kunnen opnoemen in een draad over Engeland?
Ik kan het ook omdraaien: kan jij rellen opnoemen die tussen 2004 en 2018 plaatsvonden in Swaziland?
Die vraag is even belachelijk en irrelevant als de uwe.

Citaat:
Maar rechtse betogers worden wel veroordeeld tot gevangenisstraffen, wegens het tonen van een spandoek met opschrift: 'Stop islamisering', niettegenstaande de betoging sereen verliep. Meningsuiting is voor bepaalde mensen blijkbaar verboden.
Waarom blijf jij je frustraties naar mij toe gooien? Heb ik die dingen ooit al ontkend? Ik heb het er zelfs niet over gehad.

Hoe kom jij in godsnaam op het idee dat ik, als ik de vernielingen veroordeel, geen idee heb over wat er in de wereld gebeurt??

Nogmaals; de aanleiding voor de vernielingen laat me eigenlijk zelfs koud. Ik ben ten allen tijde tegen brandstichting en plundering. En of de aanleiding nu moord, kindermisbruik of wat dan ook is speelt geen rol.
Brandstichting en plundering zijn volgens mij not done.

Citaat:
Hoeveel 'jongeren' zijn er al veroordeeld geweest voor de zware rellen in Brussel? Dit is Belgisch.
Dit is weer zo'n vraag eh? Weet jij het antwoord? Op zo'n vraag kan je geen gewoon antwoord geven want niemand kent die cijfers. Jij vast ook niet.
Je stelt dus volgens mij gewoon zo'n vraag om nadien mij te kunnen betichten van belachelijke antwoorden te geven.

En wederom: jij hebt het blijkbaar nog steeds niet door maar het ging hier over de situatie in Engeland. België ligt niet in Engeland.
Oud 10 augustus 2024, 09:18   #28709
BigF
Secretaris-Generaal VN

BigF's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zucht Bekijk bericht
Dat was nog eens een schupke van topkwaliteit hé.
Ineens 15 meter dieper die put.
Vertel mij eens, Zucht.
Waarom is mijn put dieper geworden?

Omdat ik brandstichtingen en plunderingen afkeur?
En de rest ze blijkbaar goedkeurt?
De rest, voornamelijk rechtsgezinden, die anders op de eerste rij staan als het gaat om criminaliteit hard aanpakken.

Leg me eens uit: waarom wordt mijn put dieper?
Oud 10 augustus 2024, 09:24   #28710
BigF
Secretaris-Generaal VN

BigF's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maddox Bekijk bericht
Het hele punt is, de reden waarom er een aantal forumleden, die u per direct wegzet als zijnde extreem rechtse geweldadigen, u erop wijzen dat u voor deze keer zeer luidruchtig witneusbavianengeweld komt veroordelen.
Lege me eens uit wie ik hier al een 'extreem rechts geweldadige' heb genoemd? Me geen woorden in de mond gaan leggen omdat je niet meer weet van welk hout pijlen maken eh? Boter bij de vis. Wie heb ik zo genoemd?

En b) wat is er mis met het veroordelen van geweld? Waarom mag ik geweld niet luidruchtig veroordelen?

Citaat:
Verbaasd u dat? Ik zou durven beweren dat Zucht u geen goeie schup heeft gegeven, maar een Caterpillar D9R.
Nog eentje die zegt dat mijn put dieper wordt maar me niet kan vertellen waarom dat zo is.

En dat is niet moeilijk.
Ik ben hier blijkbaar de enige die tegen brandstichting en plunderingen is.
De rest is voor.
Nu is het natuurlijk heel moeilijk om dat te verdedigen, dat snap ik ook wel.
Ga maar eens tegen iemand uitleggen dat je voor brandstichting en plunderingen bent, dat is onbegonnen werk.

Citaat:
Op zijn minst verwoord u uw ongenoegen op zo'n manier dat u gezien kan worden als apologeet.
Ik verWOORD mijn ongenoegen.
In Engeland verwoorden ze hun ongenoegen niet maar laten ze hun ongenoegen blijken door brandstichting.

Je bent nu dus mij aan't verwijten dat ik ZEG wat ik mis vind met de situatie terwijl u degenen die half het dorp afbranden en plunderen verdedigt...

Citaat:
Integendeel, de meesten die u hier als rechtse meute wegzet, zou liever een eerlijkere edoch hardere rechtsstaat willen zien.
In een harde rechtsstaat zaten die brandstichters en plunderaars al lang in de gevangenis.
Dat besef je toch?
Oud 10 augustus 2024, 09:28   #28711
BigF
Secretaris-Generaal VN

BigF's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Leuk eh?

Ik amuseer me er ook wel mee.

Het is immers ook niet moeilijk.

Zij zijn het die brandstichting en plunderingen moeten proberen goed te praten.
En omdat ze weten dat dat niet gaat lukken spelen ze maar wat op de man.

Ik moet mij plots verantwoorden, ik krijg irrelevante vragen over Belgie voorgeschoteld, ik moet plots 'bruin geweld' veroordelen...

Ma soit, stilaan begint de kar te keren.
Lukkas heeft ondertussen al toe moeten geven dat brandstichting en plunderingen 'in principe' (geen idee waarom dat 'in principe') door niemand goedgekeurd worden.

Hij zegt dus hetzelfde als ik maar toch blijf ik de karren bagger over me heen krijgen.
Ma soit, ik heb zelden in zo'n luxe-positie gezeten.
Ik ben tegen brandstichting en plundering.
Geen zinnig mens kan daar steekhoudende argumenten tegen in brengen.

Ik heb ze hier dan ook nog niet voorbij zien komen.
Oud 10 augustus 2024, 09:32   #28712
Zipper
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Leuk eh?

Ik moet mij plots verantwoorden, ik krijg irrelevante vragen over Belgie voorgeschoteld, ik moet plots 'bruin geweld' veroordelen...

Lukkas heeft ondertussen al toe moeten geven dat brandstichting en plunderingen 'in principe' (geen idee waarom dat 'in principe') door niemand goedgekeurd worden.

Hij zegt dus hetzelfde als ik maar toch blijf ik de karren bagger over me heen krijgen.

maar héél selectief

Citaat:
Oud 10 augustus 2024, 09:35   #28713
BigF
Secretaris-Generaal VN

BigF's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
maar héél selectief
Nee, niks selectief.

Jij leest blijkbaar selectief ja...

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BigF
Ik ben ten allen tijde tegen brandstichting en plundering. En of de aanleiding nu moord, kindermisbruik of wat dan ook is speelt geen rol.
Brandstichting en plundering zijn volgens mij not done.
"Ten allen tijde"... is dat selectief volgens jou?
Google 'selectief' eens.
Oud 10 augustus 2024, 09:41   #28714
Zipper
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Nee, niks selectief.

Jij leest blijkbaar selectief ja...

"Ten allen tijde"... is dat selectief volgens jou?
Google 'selectief' eens.
toch wel. Bij allochtoons geweld en brandstichting (van de voorbije veertig jaar in Anderlecht, Molenbeek...) is uw verontwaardiging altijd ver te zoeken, dan kijk je een andere kant op.

Citaat:

Laatst gewijzigd door Zipper : 10 augustus 2024 om 09:42.
Oud 10 augustus 2024, 10:02   #28715
maddox
Secretaris-Generaal VN

maddox's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Citaat:
Leuk eh?

Daarvoor doen we het nietwaar.

Citaat:
In uw gedachten niet nee.

Citaat:
Er is een verschil tussen begrijpen waarom , en goedkeuren.

Citaat:
Terwijl we niet zeker kunnen zijn dat u wel een man bent, de anonimiteit van't net nietwaar.
Citaat:
U moet niks, maar uw gerichte verontwaardiging is wat deze zijdraad heeft veroorzaakt.
Citaat:
Zoals ik schreef, nog geen Atmosphere of Ebertje gehoord hier. En als we ze nu gaan horen zal het in de stijl worden van "ja maar".
Citaat:
Zelden gezien dat iemand zo hard blijft vragen voor meer. Ik moet al terug denken aan de hardere BDSM feestjes van 30 jaar geleden.
Citaat:
Dat is dan ook nergens te lezen.
Citaat:
Bof, u woont blijkbaar op een rustige plaats.

Ik trek even een tussentijdse conclusie. De meesten hier vinden het gebruik van ongericht geweld als oplossing niet bruikbaar, en veroordelen dat dan ook. Is het nu ongericht geweld gebruikt door witte, bruine, groene of welke kleur dan ook.

En dan nu, terug naar de basis van dit topic, waarom we problemen hebben beschermde import misdadigers.
Oud 10 augustus 2024, 10:03   #28716
BigF
Secretaris-Generaal VN

BigF's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
toch wel. Bij allochtoons geweld en brandstichting (van de voorbije veertig jaar in Anderlecht, Molenbeek...) is uw verontwaardiging altijd ver te zoeken, dan kijk je een andere kant op.
Die brandstichtingen veroordeel ik evenzeer.

Waar haal jij de wijsheid dat ik dat niet zou doen?

Omdat je op het forum er geen aanwijzingen voor vindt?
Denk jij dat mijn hele leven zich op dit forum afspeelt?

Het wordt hier gekker met de minuut.

Ik kijk ik bij allochtoons geweld al de andere kant op omdat ik daar hier op het forum nooit iets over zeg (als dat al zo is. Superfan Zipper schijnt dat te weten)

En mag ik nog eens iets vragen?

Stel dat ik in zo'n draad over allochtoons geweld dat geweld wel degelijk veroordeeld zou hebben... Zou jij dan ook zijn beginnen mekkeren over het feit dat ik selectief ben omdat ik nooit blank geweld veroordeel?

Ik durf wedden van niet.
Maar toch ben ik de selectieve...

Laatst gewijzigd door BigF : 10 augustus 2024 om 10:04.
BigF is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 augustus 2024, 10:09   #28717
Zipper
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Die brandstichtingen veroordeel ik evenzeer.

Waar haal jij de wijsheid dat ik dat niet zou doen?

Omdat je op het forum er geen aanwijzingen voor vindt?
Denk jij dat mijn hele leven zich op dit forum afspeelt?

Het wordt hier gekker met de minuut.

Ik kijk ik bij allochtoons geweld al de andere kant op omdat ik daar hier op het forum nooit iets over zeg (als dat al zo is. Superfan Zipper schijnt dat te weten)

En mag ik nog eens iets vragen?

Stel dat ik in zo'n draad over allochtoons geweld dat geweld wel degelijk veroordeeld zou hebben... Zou jij dan ook zijn beginnen mekkeren over het feit dat ik selectief ben omdat ik nooit blank geweld veroordeel?

Ik durf wedden van niet.
Maar toch ben ik de selectieve...
ge moet geen hogere studies gedaan hebben om tot die conclusie te komen. Figuren zoals Dadda en Panda zijn trouwens in hetzelfde bedje ziek.
Nooit of te nimmer commentaar op allochtoons geweld, maar wel hysterisch om zich heen beginnen schoppen wanneer ze een zwart/gele Leeuwenvlag zien.

Citaat:
Oud 10 augustus 2024, 10:14   #28718
BigF
Secretaris-Generaal VN

BigF's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maddox Bekijk bericht

Er is een verschil tussen begrijpen waarom , en goedkeuren.
Dat is in deze fase van de discussie bullshit.
Want ik heb al vaak genoeg aangehaald dat ik ook begrijp waarom.
Maar het is niet omdat je begrijpt waarom dat je het ook goedkeurt.

Dat is mijn standpunt al pagina's lang.
En nu ga jij dat als argument tegen mij gebruiken??

Citaat:
Terwijl we niet zeker kunnen zijn dat u wel een man bent, de anonimiteit van't net nietwaar.
En dan krijg ik het verwijt dat ik belachelijke antwoorden geef...

Citaat:
U moet niks, maar uw gerichte verontwaardiging is wat deze zijdraad heeft veroorzaakt.
Dat 'gerichte' hebben jullie er van gemaakt.
Ik keur zo'n vandalisme nooit goed. Dat heb ik al eindeloos herhaald.
Maar dat lezen jullie niet of begrijpen jullie niet.

Citaat:
Zoals ik schreef, nog geen Atmosphere of Ebertje gehoord hier. En als we ze nu gaan horen zal het in de stijl worden van "ja maar".
Nog steeds geen idee wat een Atmosphere of Ebertje is.
Kan je ook in zinnen schrijven die mensen wiens leven zich niet op internet afspeelt ook begrijpen aub?

Citaat:
Zelden gezien dat iemand zo hard blijft vragen voor meer. Ik moet al terug denken aan de hardere BDSM feestjes van 30 jaar geleden.
Ik vraag niet voor meer.
Ik verdedig mijn standpunt.
En dat is vrij simpel.
Nee tegen brandstichting en plundering.
99% van de mensen gaan daar mee akkoord gaan. De overige 1% zit blijkbaar op dit forum.
Heel moeilijk verdedigen is dat dus niet.
Het enige probleem is dat ik vaak dingen eindeloos moet herhalen omdat jullie ze niet begrijpen of niet willen lezen.
Zoals ik bv ook begrip heb voor de frustratie van de betogers.
Maar niet voor brandstichtingen.

Citaat:
Dat is dan ook nergens te lezen.
Nee, argumenten voor brandstichting en plunderingen ga je niet vaak lezen.
Misschien bij moslimterroristen.
Daar lees je ook argumenten voor bomaanslagen enzo.

Citaat:
Bof, u woont blijkbaar op een rustige plaats.
En nogmaals; ik ben degene die belachelijke antworoden geeft...

Citaat:
Ik trek even een tussentijdse conclusie. De meesten hier vinden het gebruik van ongericht geweld als oplossing niet bruikbaar, en veroordelen dat dan ook. Is het nu ongericht geweld gebruikt door witte, bruine, groene of welke kleur dan ook.
Huh???

Nu wordt-ie helemaal te gek...

Nu veroordelen de meeste ongericht geweld...
Net wat ik al pagina's lang doe.
En ik krijg half het forum over me heen.
Omdat ik iets veroordeel wat nu blijkbaar plots 'de meesten hier' ook veroordelen???

Allez, we hebben de tweede die met de staart tussen zijn benen moet toegeven dat zo'n geweld niet goed te praten is.
Deze maakt het echter nog wat zotter door te stellen dat iedereen die mening toegedaan is.

Kortom: de meesten hier zijn het met me eens.

Dit gaat alle absurditeit te boven...

Citaat:
En dan nu, terug naar de basis van dit topic, waarom we problemen hebben beschermde import misdadigers.
Ja, strak plan.
Laten we het snel over iets anders hebben want jullie geraken er overduidelijk niet uit he?

Laatst gewijzigd door BigF : 10 augustus 2024 om 10:15.
BigF is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 augustus 2024, 10:17   #28719
BigF
Secretaris-Generaal VN

BigF's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
ge moet geen hogere studies gedaan hebben om tot die conclusie te komen. Figuren zoals Dadda en Panda zijn trouwens in hetzelfde bedje ziek.
Nooit of te nimmer commentaar op allochtoons geweld, maar wel hysterisch om zich heen beginnen schoppen wanneer ze een zwart/gele Leeuwenvlag zien.
Jij denkt dat jij mij kent omdat je al eens iets van mij op een forum leest??

Echt??

Mag ik??

Sorry hoor.

Oud 10 augustus 2024, 10:20   #28720
wagner.666
Minister-President

wagner.666's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Nen pracht van een selfie sinees beertje aka peter 1962, zo stel ik mij u voor achter uw pc scherm.
wagner.666 is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:41.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be