![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#461 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
Zie ook: https://forum.politics.be/showpost.p...&postcount=233
|
|
|
|
#462 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
Ik ben ook niet zeker of je überhaupt iets fair kan doen voor trans. Er is nog altijd het historisch voordeel van high testosteron voor het artificieel laag houden van testosteron. Dus dat is allemaal juist. Met trans is het nog moeilijker. Ik zei louter dat natuurlijk testosteron productie een betere methode is voor bepaling in welke klasse men ingedeeld moet worden, voor mensen met ambigu eigenschappen.
|
|
|
|
#463 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
Chapelle vrouwen staan op de as van de XX chromosomen het meest naar de kant van mannelijke vrouwen, dat is waar, maar zoals ik zei, chapelle is een afwijking, geen aandoening (een aandoening kan "genezen" worden), dus zij zijn géén APARTE categorie vrouwen. Als ALLE vrouwen met chapelle daadwerkelijk altijd, reproduceerbaar en niet falsifieerbaar vele malen sterker zijn, dan de allersterkste vrouwen, louter door haar afwijking (van de mediaan, ik bedoel dit woord niet negatief), dan heb jij net de biologische samenstelling van het wezen "vrouw" heruitgevonden. Dan MOET chapelle een aandoening zijn, die chapelle vrouwen van de groep vrouwen "omhoog tilt." Dat ga je moeten bewijzen. Ik begrijp nu waar jouw betoog op steunt. Maar we zijn er nog niet.
Niemand is mijn koning en niemand is mijn slaaf Laatst gewijzigd door gunter5148 : 10 augustus 2024 om 23:01. |
|
|
|
|
|
|
#464 | |
|
|
Citaat:
Laatst gewijzigd door Bach : 10 augustus 2024 om 23:15. |
|
|
|
|
|
|
#465 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
Dat is het probleem met jouw strikte xx=vrouw, xy=man scheiding.
We sit together, the mountain and I, until only the mountain remains Laatst gewijzigd door Voltian : 10 augustus 2024 om 23:04. |
|
|
|
|
|
|
#466 |
|
Europees Commissaris
|
Nee, niet akkoord. Toch niet voor deze boksers.
En ik herhaal het nog eens, hoe kan je regels gaan maken voor trans van 1 groep naar de andere als je nog niet eens sluitende regels hebt voor loutere determinatie in welke groep je hoort als startpunt. Als je dat niet scherp krijgt, dan ga je zeker voor trans ook niks kunnen regelen (als het al mogelijk is). Dus, nogmaals, voor ge het moeilijk maakt (trans), spreek u eerst uit over loutere determinatie
|
|
|
#467 | |
|
|
Citaat:
Geen; iedereen weet De maatschappij zegt Voor het groter goed Er is concensus argumenten aub. De natuur is de natuur. De natuur beschouwt. De natuur scheidt. Ik pas de natuurwetten strikt toe, ja. Mag het even? Dus, is chapelle een genetica-wijzigende aandoening, en zijn chapelle vrouwen een "aparte categorie" zoals je beweert? Of staan ze op de as in de groep vrouwen in de buurt van "de sterkste vrouwen" alleen mss net iets verder naar "mannelijkste vrouw?" Gezien wij beiden het antwoord op die laatste vraag kennen; Indien in sport onderscheiden wordt op basis van het geslacht, dient een chromatin-paspoort voorgelegd te worden. Punt. De boksers zijn niet-legitieme winnaars.
Niemand is mijn koning en niemand is mijn slaaf Laatst gewijzigd door gunter5148 : 10 augustus 2024 om 23:24. |
|
|
|
|
|
|
#468 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
De mensen die chapelle hebben zelf, iedereen rondom hen, dokters, wetenschappers etc etc Iedereen eigenlijk. Behalve jij EDIT: wat betreft uw 2e vraag: nee, la chapelle vormt geen aparte categorie. Dat zijn mannen. Het heet niet voor niets “XX-male syndrome”. Ze staan in de groep “mannen” Ge hebt het nog altijd niet door he
We sit together, the mountain and I, until only the mountain remains Laatst gewijzigd door Voltian : 10 augustus 2024 om 23:26. |
|
|
|
|
|
|
#469 |
|
|
Men dient geen speciale regels te maken voor trans. Geslacht is te bepalen met een genetische test. Indien die test een uitzonderlijk syndroom aangeeft gerelateerd aan sexualiteit dan dient men nader te kijken in welke categorie de sporter kan meedoen. In dat geval kan een natuurlijk testosteron niveau eventueel een rol spelen. Eventueel. Maar als men voor 99 procent van de mensen een simpele duidelijke oplossing heeft is het absurd die te vermeiden. Het is alsof men niet wil testen op de meest effectieve manier van 'doping', de reden waarom men überhaupt vrouwen en mannen sport gecreerd heeft als afzonderlijke categorieën, namelijk geslacht. En de reden voor deze weigering gebruik te maken van genetische tests heeft alles met Transideologie te maken.
Laatst gewijzigd door Bach : 10 augustus 2024 om 23:28. |
|
|
|
|
|
#470 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
1. Bijkomend onderzoek. WAT VOOR ONDERZOEK? WELKE CRITERIA? Ge kunt niet blijven schuilen in vaagheid. 2. Als een natuurlijk testosteron test en een klassieke genetische test sowieso al 99.9% samenvallen, maar testosteron biedt een beter antwoord op bepaling van oneerlijk voordeel, wat is dan nog de meerwaarde van de genetische test. Elke keer als ik die wedervraag stel, dan ben je weg, om een dag later opnieuw hetzefde te vragen. Follow trough. Zeg het nu eens?
|
|
|
|
#471 | |
|
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#472 | |
|
|
Citaat:
Wat doet u trouwens met mannen 'getransitioneerd' naar vrouwen? Mogen die mee sporten bij de vrouwen? Wat met de voordelen die ze vanaf conceptie hebben opgebouwd ten opzichte van vrouwen? Genetische tests zijn duidelijk, goedkoop, eenmalig, niet omzeilbaar, onfeilbaar. Nergens gebruikt men testosteron niveau om geslacht te bepalen. Het is een onnozele oplossing voor een onnodig probleem. Je kan nog beter een bekkenscan nemen. Laatst gewijzigd door Bach : 10 augustus 2024 om 23:52. |
|
|
|
|
|
|
#473 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
Wat betreft het 1e: er is geen overlap tussen M & V wat betreft testosteron, dus als je testosteron meet, dan weet je of het M of V is. Zie ook eerder: https://forum.politics.be/showpost.p...&postcount=233 Je had eerder al dezelfde reactie. Toen heb ik dit ook geantwoord. Daarna zei je niks. Allez, leest ge mijn antwoorden wel?… Wat betreft het 2e: het gaat eerst over loutere determinatie. Ik weet niet wat er kan/niet kan voor trans. Daar gaat het pas in 2e rang over. Het probleem met de boksers is geen trans-probleem
|
|
|
|
#474 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
Uw kritiek op de testosteron test is louter emotioneel. Nog geen goed argument gezien tegen. Behalve dat het “onnozel” zou zijn (waarom?)
|
|
|
|
#475 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
|
|
|
|
#476 | |
|
|
Citaat:
Nog iets. Testosteron niveau is een continuüm terwijl geslacht iets binair is. Je gaat ergens een arbitrair niveau van testosteron dienen te trekken om het verschil tussen mannen en vrouwen te bepalen op basis van een meting. Die je dan nog regelmatig dient te herhalen en waarbij je dient te letten op doping en oneerlijke voordelen gecreëerd door de ontwikkeling. |
|
|
|
|
|
|
#477 | |
|
|
Citaat:
Laatst gewijzigd door Bach : 11 augustus 2024 om 00:02. |
|
|
|
|
|
|
#478 |
|
Europees Commissaris
|
Hier heb ik ook al op gereageerd: elke manipulatie met natuurlijk testosteron is meetbaar met conventionele doping tests. Dus dit is een non-issue
|
|
|
#479 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
Ik za het dan nog maar eens zeggen: Er is geen overlap tussen high T vrouwen en low T mannen. Dat IS binair. Da’s cruciaal en voor mij ook maar de enige reden dat die testosteron test misschien wel een goed idee is
|
|
|
|
#480 |
|
Europees Commissaris
|
Fuck de translobby
|