![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#601 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Brusselmans toonde in datzelfde artikel meer respect voor joden dan dat ik bv van u hier ooit gelezen heb over Palestijnen. Hebt ge het artikel tenminste gelezen? Laatst gewijzigd door Bach : 15 augustus 2024 om 12:12. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#602 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Whataboutisme. En bovendien op niks concreets gebaseerd.
![]() |
#603 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#604 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Mij is poëtisch al dan niet hyperbolisch alleszins niet vreemd, da's waar. Bij Donald Dump ontbreekt dat poëtische TOTAAL, en daarom kan & wil ik hem niet uitstaan. ![]()
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#605 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#606 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#607 | |
|
![]() Citaat:
U ziet. Het leven gaat verder ook buiten de bedriegelijke wereld van de politiek. In werkelijkheid komt het erop aan hoe men zijn naaste in de ogen ziet. Daar leert men zichzelf echt kennen. P.S. Gabbard heb ik wel graag ondanks dat ook zij niet durft Israël te bekritiseren. "Tulsi Gabbard spoke up about your uncle's assassination. She spoke up about Julian Assange, the burn pits, the killing fields in Ukraine, Harris's record on mass incarceration & Biden's cognitive competency. She was right about all of it. Thank you for standing with her, Bobby." Laatst gewijzigd door Bach : 15 augustus 2024 om 12:34. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#608 |
|
![]() Kan zijn dat het fake is. Dat van Gabbard zou ik u graag zien ontkennen...
Laatst gewijzigd door Bach : 15 augustus 2024 om 12:27. |
![]() |
![]() |
![]() |
#609 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#610 | |
|
![]() Citaat:
doen door het nepotisme van het regime. P.S. Wie liep er niet ook weer allemaal gewillig in de Russiagate val. Eerst eens in de spiegel kijken. En nog eens want ik merkte dat men dat terug nieuw leven wil inblazen voor de verkiezingen. Laatst gewijzigd door Bach : 15 augustus 2024 om 13:03. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#611 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
SECRET SERVICE TEAM HERCULES ![]() 20yo THOMAS MATTHEW CROOKS ![]() Het Westbloks bedrog en verraad tegenover Gorbachev en het volk van het Vrije Westen: https://forum.politics.be/showthread.php?t=269743 Overheid: de bende deserteurs uit de economie. Lees dit en besef: http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf Atlas Shrugged, by Ayn Rand |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#612 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#613 |
|
![]() Recht uit het "communistisch handboek voor dummies."
Prijs-controle. FUCK concurrentie en de vrije markt, lijkt Harris te zeggen; https://www.zerohedge.com/economics/...mbat-inflation Maar stoppen met valsemunterij? Stoppen met geld bijdrukken/verzinnen? Nee, ho maar, DAT gaan we niet doen. Want geld brijdrukken DAT is de reden voor inflatie niet hé. Neenee, al die private bedrijven die samenspannen en de "prijs" opdrijven... DIE zullen we eens kortwieken sé. De volgende "aankondiging?" Een universeel basis-inkomen. Vote for me, and I will give you moonnneeeyyyy......
![]() |
#614 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Eerst mezelf diep - héél diep - in de ogen kijken, hé, in de grootste spiegel hier in huis. En daar zie ik dan iets dat (hopelijk) minstens even a-moreel is als D.J. Trump en zo mogelijk een nog grotere oplichter, maar géén lafaard en nog véél minder een cry baby. Tedju toch. ![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#615 | |
|
![]() Eric Anderson commentaar over wat een Trump presidentschap zou kunnen betekenen. Dit ter info. Ter discussie. Niet dat ik dat ook vind.
Citaat:
Laatst gewijzigd door Bach : 15 augustus 2024 om 15:38. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#616 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() DJ Trump lijkt mij min of meer het yankee-equivalent van een cross breed tussen "Guy Verhofstadt" en "Vincent Van Quickenborne".
Héél véél beloven om héél véél zotten in vreugde te laten leven. Wat ze effectief krijgen is een 'dolkstoot' en een 'luchtgitaar'. Moeten we er nu compassie mee hebben? ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#617 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Vraag es wat de amerikaanse gezinnen ervan vinden dat hun amerikaanse zonen en dochters, net terug uit het M-Oosten, deze keer in oekraïne de oorlog voor zelenski tegen rusland mogen gaan uitvechten. Maar misschien komt jouw beurt ook nog wel dat je als belgische soldaat en navo partner verplicht moet gaan helpen. Wat zou je daarvan vinden? Oorlog is geen video spelleke, hé.
![]() |
![]() |
#618 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Voeg aan de cross breed tussen "Guy Verhofstadt" en "Vincent Van Quickenborne" (zie bericht #616 hierboven) gerust een strain "Jean-Pierre Van Rossem" en een strain "Bert Anciaux" toe.
Daarmee komt het virtuele portret van DJ Trump nog een stap dichter bij de 'perfectie' die uiteraard nooit kan bestaan, dat weet iedereen, hé. ![]() Toch? ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#619 |
Gouverneur
|
![]() Volgens de Harris campagne komen er nog drie debatten.
10/9: Harris vs Trump En indien Trump op 10/9 opdaagt: 1/10: Walz vs Vance In Oktober (zonder datum): Harris vs Trump https://twitter.com/KamalaHQ/status/1824129202867564951
Roses are red, roses are blue depending on their velocity relative to you Laatst gewijzigd door Knuts : 15 augustus 2024 om 18:38. |
![]() |
![]() |
![]() |
#620 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
????Put a quick end to the war against Russia ????Put NATO on a leash, or better yet, abolish it
![]() |