![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#801 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
De navo zal russische bommen - tegenwoordig al drones - op europa echt niet kunnen tegenhouden. ![]() Een alarmsysteem houdt ook geen inbreker buiten als die echt binnen wil, een draadje doorknippen is al voldoende...
![]() |
![]() |
#802 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
En dan wordt ons belastinggeld gespendeerd aan het verdedigen van eigen land en niet om oorlogen van anderen te gaan uitvechten op onze kosten.
![]() |
![]() |
#803 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#804 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Is de voorbije 75jaar toch redelijk goed meegevallen.
![]() |
#805 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Maar als Trump het tij wil laten keren zal hij het schelden en belachelijk maken van zijn tegenstanders moeten laten en verstandige praat vertellen als hij daar tenminste in staat toe is. Ik kijk nu al uit naar de verkiezingen die toch erg spannend zullen zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#806 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Niet super-intelligent, als in ZO intelligent dat zij de meest aangewezen persoon is om leider van de westerse wereld te zijn, hé. Neenee, laat ons zeggen, IQ 115 of zo. Da’s al genoeg. Ongescripte, niet-teleprompter-afgelezen impromptu-intelligentie. Uw enig mogelijke riposte; Maar Trump… Elke keer opnieuw.
Niemand is mijn koning en niemand is mijn slaaf Laatst gewijzigd door gunter5148 : 23 augustus 2024 om 11:43. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#807 | |
|
![]() Citaat:
Cool it, dude.
![]() |
![]() |
#808 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Als je toegang tot het Internet hebt, moet je gewoon eens "Harris interview" googelen, en je krijgt meer dan genoeg voorbeelden. Ik wil gerust, en volledig arbitrair, een link geven naar een interview van vorig jaar, een halfuur lang: https://www.youtube.com/watch?v=U3Q4U31kGtA Harris spreekt in volledige, correct gebouwde zinnen, zonder gebruik te maken van idiote bijnamen, zonder zelfbeklag, zoals elk normaal begaafde mens. Ze was 7 jaar openbaar aanklager van San Francisco, daarna 6 jaar openbaar aanklager van Californië (dat zijn verkozen posities). Daarna was ze 4 jaar Senator, en nu dus VP. Niet slecht als CV. Nu kan je natuurlijk als volgt reageren op mijn lukraak gekozen link. 1. Het is fake, ze kreeg de vragen op voorhand. 2. Op minuut 12 verspreekt ze zich. 3. Op minuut 24 zegt ze iets waar je het niet mee eens bent. 4. Op minuut 7 lacht ze vreemd. 5. Een "No true Scotsman" denkfout. enz... Maar de realiteit is gewoon dat Kamala Harris helemaal geen idiote is. Ze zal zelfs zonder probleem slagen voor de welbekende en allesbepalende Montreal Cognitive Assessment (MoCa) test. Als de Trump campagne het zo wil spelen, dan zit het goed voor Harris. Wat je misschien zal zeggen, in navolging alweer van de Trump campagne, is: waarom geeft ze nu geen interview? Tot aan de conventie had dat weinig zin, nu zullen de interviews wel komen, hoor.
Roses are red, roses are blue depending on their velocity relative to you Laatst gewijzigd door Knuts : 23 augustus 2024 om 13:48. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#809 |
|
![]() Hoe slim Harris is ? Geen idee.
Ze heeft wel enkele diploma’s van meerdere universiteiten op zak, waaronder politiek, economie en wetgeving. Hoe deed Trump het met zijn studies ? Wel, hij heeft één diploma, en alles wijst erop dat zijn carrière als student varieerde tussen “zeer middelmatig” en “Donald Trump was the dumbest goddam student I ever had”, aldus zijn vorige lesgever. Hij heeft nergens indruk gemaakt en de meeste van zijn resultaten worden niet vrijgegeven… |
![]() |
![]() |
![]() |
#810 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar dat is niet terzake. Wel dat een nieuwe president Trump een ramp is voor Europa, de NAVO en Oekraïne. Om die reden hoop ik op president Harris en neem ik er graag haar linkse bullshit bij. Kamala Harris stands by Ukraine and NATO as she accepts Democratic nomination
Georges-Louis Bouchez: "Wie zijn zij om te denken dat ze morele waarden hebben die superieur zijn aan die van ons?" Laatst gewijzigd door E. Gidius : 23 augustus 2024 om 16:09. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#811 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
![]() |
![]() |
#812 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
We zullen veel meer moeten doen om onze vrijheid te vrijwaren.
![]() |
![]() |
#813 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#814 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
We zullen zien. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#815 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#816 | |
|
![]() Citaat:
Those who would give up essential Liberty, to purchase a little temporary Safety, deserve neither Liberty nor Safety. - Ben Franklin “Climate change will manifest as a series of disasters viewed through phones with footage that gets closer and closer to where you live until you're the one filming it.” |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#817 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Met Harris, zal de VS een tweede Afrika worden??
![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#818 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waarom denk je dat?
![]() |
#819 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zal de VS met Trump een natie van oplichters en hoeremlopers worden?
![]() |
#820 |
Gouverneur
|
![]()