![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#21 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#22 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
Als iemand anders iets doms doet, zelfs al zijn ze met vijven, dan ga ik dat niet komen verdedigen. Maar ik voel mij dan ook niet geroepen om elke beslissing van deze of gene partij te gaan verdedigen, ook als die beslissing oerdom en achterlijk is.
|
|
|
|
#23 | |
|
|
Citaat:
Jij begint over boeken, en komt dat hier verdedigen met als oerdom argument "Wie koopt er nu nog boeken?" Je voelt je dus geroepen om dat iets banaals te vinden, alleen maar kijkende naar het gedrag van de modale klant. Mocht alleen de modale klant nog bestaan, dan waren er alleen nog hamburgerketens, frietkoten, pizzarestaurants en pitabars. Dan bestonden Canvas, BBC Two, BBC Four, Arte niet. Dan keken we alleen nog naar VTM en co. Dan was er geen De Standaard, De Morgen of De Tijd. Dan lazen we allemaal Het Laatste Nieuws. Of misschien lazen we zelfs gewoon niet meer. Om nog maar te zwijgen van de dwaasheid van uw redenering, waarbij iedereen die iets wil lezen naar de bibliotheek gaat. Gaan de auteurs daar nog kunnen aan verdienen? Of moeten ze maar ineens stoppen met schrijven?
Deze kaste van beroepspolitici die de politiek mismeestert en dan een potje gaat jammeren over antipolitiek, die kaste mandaatmaniakken, die moet weg. (Jonathan Holslag) Laatst gewijzigd door De gemuilkorfde : 25 augustus 2024 om 21:44. |
|
|
|
|
|
|
#24 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
#25 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
nu een verhoging v an 6 naar 9 is dus een verbetering op die manier de vraag is gewoon hoeveel dalen de belastingen op het inkomen voor alle burgers zodat die stijging voor elke burger gemiddeld genomen budgetneutraal is andere vraag is waarom voer je geen btw in op alle overheidsdiensten...
whoami#Warondysinfo https://euvsdisinfo.eu/ https://ground.news/ https://euromaidanpress.com/2024/01/...uhansk-oblast/ https://www.newsnow.co.uk/h/World+Ne...kraine?type=ln Laatst gewijzigd door brother paul : 25 augustus 2024 om 22:13. |
|
|
|
|
|
|
#26 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
#27 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#28 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Maar hier gaat het over een (waarschijnlijk onbedoelde) maatregel die een paar miljoen opbrengt. Ondertussen loopt de prijs van ons voedsel op, met andere woorden, de winkelkar wordt duurder. Wie een huis laat renoveren, met een kost van 100.000 euro (BTW in) betaald nu (als het doorgaat) 2830 euro meer aan deze renovatie. Daar heb ik het steeds over. Ik lees daar dus niets over, niet hier, niet bij het VB. Terwijl dit de mensen veel meer zal raken, vooral zij die niet werken, waaronder ook de gepensioneerden, zij mogen betalen, maar krijgen niets extra. vandaar dat ik sprak over de selectieve verontwaardiging. |
|
|
|
|
|
|
#29 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Want boeken zijn o zo veel belangrijker dan de winkelkar. De winkelkaar waarin onze voeding 3% duurder wordt. Maar dat interesseert hier dus niemand. Het heilige boek daar draait het om. Ik ben tegen deze BTW verhoging! De modale Belg maakt het niets uit dat de boeken (eventueel, want daar is zelfs nog niet over gesproken) duurder wordt. De modale Belg ligt wel wakker van het feit dat z'n winkelkar duurder wordt. Daar gaat mijn hele betoog over, over niets, maar dan ook niets anders. Dat jullie dat niet begrijpen, begrijp ik niet. Jongens toch. |
|
|
|
|
|
|
#30 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#31 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#32 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#33 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#34 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
of het nu om een boek gaat of om een kar eten in de supermarkt, 3% is 3%
|
|
|
|
|
|
#35 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#36 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
#37 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Reservespeler wil dat iedereen die nog leest naar de bib gaat waar NV-A en de sossen zullen beslissen wat iedereen zal lezen ...
|
|
|
#38 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#39 | |
|
|
Citaat:
Ik vind dat jij draait als een windhaan. Je had kunnen zeggen: A) Ik vind het een slechte maatregel, en ik vind dat het BTW tarief op boeken verhogen voor nog minder lezers zal zorgen, en een slechte zaak is voor de leesvaardigheid. of B) Ik vind het een goede maatregel, maar de BTW op boeken verhogen is wel collateral damage, wat toch een probleem vormt, want het zal zorgen voor minder lezers. In de plaats daarvan koos je ervoor om een beetje het product boek of de activiteit lezen in het belachelijke te trekken. "Wie koopt nu nog boeken?"
|
|
|
|
#40 | |
|
|
Citaat:
Zeggen dat de burger er niet van wakker ligt, is evengoed zeggen dat dat product voor u niet belangrijk is. Het is geen kwestie van niet begrijpen, ik begrijp heel goed dat cultuur voor u totaal niet belangrijk is. Het zijn zo'n mensen die er juist voor zorgen dat de leesvaardigheid achteruit gaat.
|
|