![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#981 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Nu dat achterhaald is klampen de conservatieve anti-libertairen zich vast aan het DNA. Wanneer ze in de spiegel kijken zien ze natuurlijk ook 60% fruitvlieg.
![]() |
![]() |
#982 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#983 | |
|
![]() Citaat:
De mens ontstaat bij de conceptie. Een foetus is een mens in wording, met alle "rechten" die mensen menen te hebben, waarvan het eerste recht het recht op leven is. (je kan redeneren dat zo'n recht niet bestaat, maar dan geldt dat evenmin voor geboren mensen) Daarnaast; het is een niet-falsifieerbaar, op de wetenschappelijke manier tot stand gekomen FEIT dat er karyotypisch 2 sexen zijn, waar bij NUL mensen op de aarde een overlap is. Phenotypisch is dat een andere zaak, maar aan jou om het verschil tussen de 2 je eigen te maken. Dus een mens heeft uiteraard het recht zich voor te doen als wat hij wil, als vrouw, als kip, als god en klein peerke, whatever. Maar je eigen voordoen als iets, is iets anders dan dat te "zijn." Een man die zich VOORDOET als vrouw (doe maar, by all means) IS geen vrouw. Mijn meningen rond deze onderwerpen zijn perfect consistent en rechtlijnig. Dus er is geen spreidstand. Die praat je jezelf in je hoofd. En je "moet" het er niet mee eens zijn.
![]() |
![]() |
#984 | |
|
![]() Citaat:
Uw karyotypische DNA/chromosoom samenstelling is geslachtsbepalend. Veel plezier in uw post-wetenschappelijke maatschappij.
![]() |
![]() |
#985 | |
|
![]() Citaat:
Als iemand vraagt hoe uw vrouw en kinderen er uitzien, toon je dan een foto of toon je hun genoom?
![]() |
![]() |
#986 |
|
![]()
![]() |
#987 | |||
|
![]() Ik leg helemaal niets in uw mond. Je legt zelf de inconsequenties bloot in uw utopische libertaire maatschappij waar de vrijheid van het individu centraal zou moeten staan met haken en ogen aaneenhangt.
Citaat:
Citaat:
Er zijn geen genen die van iemand een Islamiet maakt. Ik geloof niet dat je iemand tegenspreekt die zegt dat hij een Islamiet is met "Nee, voor mij ben je een Jood". Zo zullen er nog wel discussies die conservatieve rechtse anti-libertairen voeren waar het DNA argument eerder zou tegenwerken. Vluchtelingen bv. Citaat:
![]() |
![]() |
#988 | |
|
![]() Citaat:
Maar de transgendertaliban heeft daar een andere mening over, en iedereen moet die mening volgen. Dwanggedachten en censuur als je de natuur volgt boven de religie.
![]() |
![]() |
#989 |
|
![]() Tasten die uw mannelijkheid aan?
![]() |
#990 | |
|
![]() Citaat:
Er is enkel de dwangmatige postwetenschappelijke onzin waar ik tegen vecht.
Niemand is mijn koning en niemand is mijn slaaf Laatst gewijzigd door gunter5148 : 3 september 2024 om 18:12. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#991 |
|
![]()
![]() |
#992 | |
|
![]() Citaat:
Fuck de bouwstenen van het leven op aarde! Mijn geloof is belangrijker, zegt u. Geheel voor uw rekening, tot in het einde der tijden (tot het internet "afgezet wordt wegens te vrij.") hier te lezen. En zoals ik vandaag al schreef; met religieuze fundamentalisten kan je geen sereen debat voeren.
Niemand is mijn koning en niemand is mijn slaaf Laatst gewijzigd door gunter5148 : 3 september 2024 om 18:17. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#993 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zonder meer de posting van de dag, wat mij betreft. Boenk erop. Schitterende karakterschets. ![]() Enkel het religieus sausje ontbreekt nog om het perfect te maken. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
Laatst gewijzigd door Pandareus : 3 september 2024 om 18:42. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#994 | |
|
![]() Citaat:
Celbiologisch ben jij niet meer dezelfde hoop cellen als jaren terug. Nochtans heb je wellicht minder moeite om 'verder' te kijken dan louter het biologische en wetenschappelijke in dit geval. Stel je voor dat de andere kant van een contract afkomt met "Sorry, ik houd mij niet meer aan het contract aangezien het werd afgesloten met een andere hoop cellen". Wetenschappelijk juist he.
![]() |
![]() |
#995 |
|
![]() Is dat schelden?
Laat me een bijkomende vraag stellen. Ben je lichtgeraakt?
"Tact is the ability to tell someone to go to hell in such a way that they look forward to the trip" - Winston Churchill Laatst gewijzigd door hamac : 3 september 2024 om 19:00. |
![]() |
![]() |
![]() |
#996 | |
|
![]() Citaat:
Volgens diezelfde Westelijke Taliban is abortus moord, maar de levens die Kyle bleitsmoel beëindigde niet. Dan wordt de discussie op een ander niveau gevoerd dan 'het nemen van een leven = moord'.
"Tact is the ability to tell someone to go to hell in such a way that they look forward to the trip" - Winston Churchill Laatst gewijzigd door hamac : 3 september 2024 om 19:10. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#997 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#998 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een beetje zoals "Pennywise", misschien? Dat is eigenlijk wel héél vriendelijk van uwentwege. DJ Trump is véél méér, en ondermeer dankzij zijn aanhangers/medestanders ook véél gevaarlijker dan dat. Het bedroeft mij oprecht dat u dat niet lijkt te (willen) zien. ![]()
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() Laatst gewijzigd door djimi : 3 september 2024 om 19:27. |
![]() |
![]() |
![]() |
#999 | |
|
![]() Citaat:
Dat raakt werkelijk kant noch wal. Waarom ga je steeds voorbij aan het onderscheid tussen karyotype en phenotype? Dat strookt niet met uw geloof?
Niemand is mijn koning en niemand is mijn slaaf Laatst gewijzigd door gunter5148 : 3 september 2024 om 19:26. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1000 | |
|
![]() Citaat:
Waarom bent u bedroefd over het feit dat wij klaarblijkelijk een andere mening over trump hebben? Ik geef aan dat ik niet VOOR trump ben, maar u bent pas blij als ik TEGEN ben. Als ik al 1 ding leerde hier; excuseer uw eigen nooit voor uw mening voor de dwingelanden, want dan dwingen ze nog meer. Bent u een dwingeland? Die enkel maar blij kan zijn als iedereen uw mening deelt??
Niemand is mijn koning en niemand is mijn slaaf Laatst gewijzigd door gunter5148 : 3 september 2024 om 19:36. |
|
![]() |
![]() |