![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1161 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Geen enkele quote van Harris werd gefactchecked. Het is trouwens ook niet omdat dat van die honden niet bewezen is, dat het niet waar is. Honden verdwijnen er al een hele tijd en er zijn getuigenissen. Het is in veel vreemde culturen ook niet uitzonderlijk dat er honden worden opgegeten.
Wat van mij is, is van mij! En wat van jou is, is van ons Laatst gewijzigd door Eurosceptic : 11 september 2024 om 22:41. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1162 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1163 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Die verdwijningen werden niet in uw paranoïde stijl toegeschreven aan het feit dat ze werden opgegeten door mensen die ze hadden gevangen.
![]() |
![]() |
#1164 |
|
![]() False claims by Harris: 1
False claims by Trump: 33 |
![]() |
![]() |
![]() |
#1165 |
Gouverneur
|
![]() JD Vance heeft het eindelijk gehad met Trump: "I don't think many people are going to be influenced by a billionaire celebrity who I think is disconnected from the interests and the problems of most Americans."
https://twitter.com/Acyn/status/1833948353949999371 EDIT: oeps, sorry.
![]() |
#1166 |
Minister
|
![]() Dan kun je maar beter de steun van Hulk Hogan hebben ...
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1167 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Bij chinezen staan honden en katten ook op t menu, dat is algemeen geweten. Zo wereldvreemd en dom zijn die moderatoren dus.. ![]() Maar dat is geoorloofd om trump wat belachelijk te kunnen maken.
![]() |
![]() |
#1168 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#1169 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Trump's credo is eerder "Wat je zelf doet doe je beter."
![]() |
![]() |
#1170 |
|
![]() beter niet
of veel beter
![]() |
#1171 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1172 | ||
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#1173 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik vind het enorm stom van haar, als het allemaal waar is, dat zij zich daarmee zou bezighouden. Dat kan haar zelfs kwalijk genomen worden. Misschien verliest zij wel een hoop fans???? Ik ben er geen fan van. ![]() Alle manieren haalt men er dan ook bij om Trump te kleineren. Als die Harris potus zou worden, groot gevaar voor de wereld.
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 12 september 2024 om 16:01. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1174 | |
|
![]() Citaat:
Eindeloos veel voorbeelden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1175 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() De democraten hebben anders ook al andere smerige fratsen uitgehaald en toen verloren ze ook al, trump werd wel verkozen tot president.
Maar een beetje naïef? In de verbeten verkiezingsstrijd om macht laten kandidaten miljoenen potentiële kiezers echt niet liggen, vooral als ze al achterop hinken zoals de democraten, dan moeten ze wel truukjes verzinnen om elke stem kunnen te pakken krijgen want trump uitschelden, belachelijk en zwart maken werkte vorige keer ook al niet en dat werkt nu ook niet dus wordt het paniekvoetbal met swift voor hare aanhang.
![]() |
#1176 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ze zij daar echt bezig op kleuterniveau in de VS: al wa ge zegt zijde zelf!!!!
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1177 | |
|
![]() Citaat:
Het grappige is dat ik Taylor Swift maar een zwaar overschatte zaagartieste vind. Maar ze durft ten minste uitkomen voor haar mening. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1178 |
|
![]() Nog even herhalen voor de hardnekkigen onder ons:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1179 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het zou haar wel eens veel fans kunnen kosten. Ik beter zoals ik eerder schreef geen fan van.
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1180 |
|
![]() Vanaf het ogenblik dat om het even welke artiest een politieke mening heeft, verliest deze fans.
Daarom dat zoveel artiesten zich weinig politiek uitlaten. Het is vreemd dat Taylor Swift geviseerd wordt, wat met Hulk Hogan ? Die maakt onvervalste reclame voor Trump, moet hier niet geïnsinueerd worden dat hij het doet tegen betaling ? Twee maten, twee gewichten. |
![]() |
![]() |