![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#201 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik vind dat Tom Van Grieken de totale oorlog met de regime media moet aankondigen.
Geen enkel interview meer toestaan, geen enkele deelname aan een programma en bij iedere leugen klacht indienen. De ene klacht na de andere. Wat de VRT betreft kan er ook actie ondernomen in de Raad van bestuur en in het Vlaams parlement. Eventuele subsidies voor DPG media moeten wereldkundig worden gemaakt en aangevochten via alle mogelijke middelen. Er wordt best ook een grootse campagne gestart met affiches en op sociale media tegen de regime media, waarbij deze wordt afgezet als vijand van het Vlaamse volk. Laatst gewijzigd door Max van Dietschland : 17 oktober 2024 om 20:14. |
![]() |
![]() |
![]() |
#202 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#203 | ||
|
![]() Citaat:
Nog voordat de winst helemaal bevestigd was, waren ze al bezig over een onderzoek naar fraude met volmachten. Citaat:
Er waren ook fraudeonderzoeken in Turnhout, Alken en Veurne. Er werd niet bijverteld op TV of op radio over welke partijen of personen het ging. Ik heb toen al gezegd dat het niet normaal was, en het contrast vermeld. Daarvoor heb ik niet moeten wachten tot het Brakel van De Croo ter sprake kwam.
Deze kaste van beroepspolitici die de politiek mismeestert en dan een potje gaat jammeren over antipolitiek, die kaste mandaatmaniakken, die moet weg. (Jonathan Holslag) Laatst gewijzigd door De gemuilkorfde : 17 oktober 2024 om 20:28. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#204 | ||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#205 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dit heb je misschien gemist: vtm of vrt (ik weet het niet meer). Een journaliste voor het huis van A. De Croo. Journaliste: wat vind u van uw slechte uitslag? De Croo: eeuh, ik heb een absolute meerderheid behaald. Journaliste: maar zo goed is dat toch niet he. De Croo: een absolute meerderheid is slecht? Journaliste: maar het had toch beter gekund De Croo: (zucht), draait zich om en gaat naar binnen. (Vrij naar wat ik mij herinner).
![]() |
![]() |
#206 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Topstrategen zeg ik u!
![]() |
![]() |
#207 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Ja, dat onnozel blaagje liet hij gewoon lachend staan en wandelde voort en toen nam een collega het over van haar. Die kan beter de koeien gaan melken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#208 | |
|
![]() Citaat:
Wat ik mij herinner was iets van "Je gunt het mij niet, hee.", en dat was op VTM. Maar hij was wel 12% kwijt of zo, dus ja, het was een heel stuk minder dan de vorige keer.
Deze kaste van beroepspolitici die de politiek mismeestert en dan een potje gaat jammeren over antipolitiek, die kaste mandaatmaniakken, die moet weg. (Jonathan Holslag) Laatst gewijzigd door De gemuilkorfde : 17 oktober 2024 om 20:51. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#209 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mediastrategen van den Aldi.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#210 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
verliesoverwinning. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#211 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik blijf het eigenaardig vinden dat er bij de Vlaamse en federale verkiezingen geen problemen waren met die volmachten. Ze gaan ons toch niet wijs maken dat er toen geen volmachten waren? Laatst gewijzigd door daiwa : 17 oktober 2024 om 22:51. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#212 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() er moet er daar dan toch ene met een buske gestaan hebben om al die oproepingsbrieven en volmachten bij te houden en uit te delen. Serieuze logistieke operatie als ge het mij vraagt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#213 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar ik zal mijn punt nog ne keer herhalen: Het betreft in je specifiek geval de lethargische houding van de bevolking in het algemeen. En ja, ook voor bovenvermeld geval van "Samen Kwakdinges" gaat dat trouwens op.
![]() |
![]() |
#214 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
...que quand les soirs d'orage des chinois cultivés me demandent d'où je suis, je réponds fatigué et les larmes aux dents: "Ik ben van Luxembourg". Laatst gewijzigd door Jay-P. : 18 oktober 2024 om 01:25. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#215 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De affaire Kaouakibi heeft wekenlang de headlines weten te halen, en was echt top of mind bij zeer veel mensen. Politiek is zij direct 'geëlimineerd' zowel door de partij, als in het Vlaams parlement. Dat Jambon en De Croo die haar rijkelijk voorzien hadden van overheidsmanna met een imagoprobleem zaten heeft daar zeker bij geholpen om snel het slachtmes boven te halen. ![]() Maar daarna start de lijdensweg van justitie, en dan verglijden weken in maanden, en zo verder. Wie verwacht dat de bevolking daar nog 'boos' over blijft, droomt luidop. Dat dossier gaat terug beginnen nieuwswaarde krijgen eenmaal het proces richting vonnis zal gaan. Janneke & Mieke liggen ondertussen wakker van andere zaken, ik denk niet dat je dat kunt vertalen als lethargie. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#216 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nog enige extra informatie:
https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20241018_91207512 Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#217 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Groene of rode ratten zoals in Gent?
![]() |
#218 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Volgens Forza Ninove zijn overlopers ratten.
![]() |
#219 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#220 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Te doorzichtig... Een Blokker blijft een Blokker, ook al gom je het woord VB weg en plak je er een sticker 'onafhankelijk' op |
|
![]() |
![]() |