![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#321 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Jean-Marie ![]() P.S.: het mooiste is dat het een win-win situatie was. Had hij het cordon doorbroken zoals op andere plaatsen was ik eveneens content. Nu levert het wel meer tikkeneikes op voor zijn centjes! (Sorry Panda. Maar ik weet dat ge het me gunt!
|
|
|
|
#322 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#323 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
De twee argumenten die u meldt, zijn niet waar het om draait. Het is pure berekening van Jean-Marie. Als het het hem of z'n gemeente uitkomt zou ie zelfs met een aap met een hoedje een coalitie sluiten.
|
|
|
|
|
#324 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Jean-Marie is één van die pragmatici met gezond verstand, zoals ik ze graag zie. Ne Mensch quoi.
|
|
|
|
#325 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Maar ja, een hoer is ook 'ne mensch' hee. Voor zijn gemeente is het wel een goede zaak. Doordat er een coalitie komt met N-VA gaan zij een vlotte toegang hebben tot provincie en vooral de Vlaamse regering. En doordat de Blokkers in de oppositie blijven, gaat het Vlaams niveau Middelkerke niet 6 jaar lang saboteren en tegenwerken. Plus al het lekkers dat Zjean-Marie ongetwijfeld heeft weten los te peuteren bij de grote baas van 't schoon verdiep. |
|
|
|
|
|
|
#326 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
Het kan niet altijd vergassen zijn, nietwaar?
|
|
|
|
#327 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
"Je kan niet zeggen dat de zwart-gele leeuw een symbool van de collaboratie is. (klik)" (Bruno De Wever - historicus) ![]() Laatst gewijzigd door Zipper : 23 oktober 2024 om 09:33. |
|
|
|
|
|
|
#328 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Een respectabele job, weggelegd voor avontuurlijke mensen die een adrenalineopstootje kunnen waarderen, hoe minimaal dat in de Vlonders ook moge zijn.
Citaat:
Da's dan meegenomen. Ik ben blij voor hem. Hij is de West-Vleutse uitzondering die de regel ginder bevestigt. (Kjoe is ook een uitzondering uit die kanten trouwens, maar hij is een emigrant. Zodoende niet helemaal vergelijkbaar. Citaat:
# Geen deal met 't Vloms Belang. # Hij gaat een hoop geld van de Vlaamse regio gebruiken in zijn gemeente. Een Vlaamse gemeente. Dat betekent overheidsgeld dat in de Vlonders blijft en niet naar de Walen kan worden overgeboekt. En weeral niet goed? Vlondereirs? -Zucht-. Ne Mensch zou ze 5 frank geven. Stank voor dank, ja.
...que quand les soirs d'orage des chinois cultivés me demandent d'où je suis, je réponds fatigué et les larmes aux dents: "Ik ben van Luxembourg". Laatst gewijzigd door Jay-P. : 23 oktober 2024 om 09:40. |
||
|
|
|
|
|
#329 |
|
Minister-President
|
Na nen dweil als premier van belziek krijgen we nu nog een sloef van een burgemeester in een dorpje aan de kust.
|
|
|
|
|
|
#330 |
|
Gouverneur
|
Grote muil De Decker gezwicht voor de dictaten van Caesar Weverius Di Antwerpia....niet meer en niet minder....broekschijter 1stse klas sedert gisteren........altijd fan van geweest maar sedert dinsdag 22 Okt 2024 komt een einde aan mijn bewondering voor De Decker.....hij is net zoals NVA in sneltempo een Belgicistische monarchistische traditio geworden
|
|
|
|
|
|
#331 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Jean-Marie ![]()
|
|
|
|
#332 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
En op 2 november gaat hij wéér emigreren, stel je voor. Dan wordt hij missionaris in Brussel/Bruxelles, meer bepaald in de Boondaelwijk in 1050 Elsene/Ixelles.
|
|
|
#333 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Komaan Jay, laat ons serieus blijven. Hij rolt bijna vechtend over de dijk met de scheemaeker en nu gaat hij daar samen mee besturen om toch maar geen één verkozene van VB te moeten meenemen in het bestuur? Hoe integer en principieel kan je zijn, of eerder niet zijn? Zo uw zelfrespect te grabbel gooien, dat kan enkel een politieker.
Maar hé, voor mij niet gelaten hoor. Politiekers zijn nu eenmaal postjeshoeren.
Hope is nothing more than a postponed disappointment Laatst gewijzigd door Skobelev : 23 oktober 2024 om 12:34. |
|
|
|
|
|
#334 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
#335 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Ik twijfel trouwens nu al sterk of dat ze nog buiten de Belgische box kunnen denken, N-VA alleszins niet meer.
|
|
|
|
|
#336 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
#337 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
(Ik kende -tot 5tal jaar geleden- trouwens een paar eerste klas 'eating holes' in je omgeving...) Stay safe, Kjoe!
|
|
|
|
#338 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Dat was een eigen overweging. Dus vrije stijl.
|
|
|
#339 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
Het VB kon hem nooit geven wat N-VA hem te bieden had. Het enige wat DD kon was geschiedenis schrijven. Maar Ranst was hem voor. Ik lees nu dat hij die VB'er wat kruimels wilde geven in ruil voor gedoogsteun. BDW kwam met een grote zak geld, en garanties. Dan valt er weinig te "onderhandelen". Eén ding is zeker, zijn harde uitspraken IK BEN TEGEN HET CORDON. Is niet meer dan een vuist met los zand dat er uitglijd. Achteraf gezien is het maar goed ook dat het VB niet geplooid is voor die tweezak. Ik zag hem nog in staat om de hele legislatuur die VB schepen als een nietsnut te bestempelen. En dat het voor hem niet meer is dan het noodzakelijk kwaad in Middelkerke. Die vent is voor geen haar te vertrouwen. Ver weg van blijven. |
|
|
|
|
|
|
#340 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
From hero to zero in 1 week. |