![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Mobiliteit & verkeersveiligheid Een nieuw themaforum! |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als je daar passeert als dat elektronisch bord niet aanstaat (en de zone-beperking dus niet geldt) kom je even verderop plots een bord tegen "Einde zone 30" waarna je denkt: "Shiiiiiit, dat was hier blijkbaar zone 30!! Ik heb het bord dat het begin van de zone aangaf klaarblijkelijk niet gezien. En ik rij hier al heel de tijd 50... Hopelijk staan hier geen flitsers." Ne mens de stuipen op het lijf jagen doen die dingen. Ik vind dus: als je een zone aankondigt met een elektronisch bord moet je het einde van de zone ook maar met zo'n bord aankondigen.
It's just a ride. Laatst gewijzigd door BigF : 23 november 2024 om 17:04. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb me onlangs een dag of twee belachelijk gemaakt in het Zwarte Woud. In de agglo's van de kleinere dorpjes zijn twee snelheden aangeduid als max. 50 en 30.
Ik dacht dus: 30 overdag en 50 's nachts. Maar 't is omgekeerd ... lärmschutz
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik rijd 10 x liever en beter in D dan in B. Laatst gewijzigd door fred vanhove : 24 november 2024 om 05:50. |
|
![]() |
![]() |