![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als je zoveel geld trekt en dan nog zagen???? ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Gaan werken voor de kost aan een marktconforme verloning. Laatst gewijzigd door daiwa : 26 november 2024 om 00:04. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Afzien van die riante dotatie en gelijk iedereen moet doen gaan werken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik had ooit een vriendin die een 15 jaar geleden scheidde van haar man die ook geen ziekteverzekering kreeg omdat ze officieel geen erkend beroep uitoefende. Om de kost te verdienen hield zij thuis peuters bij. Ik weet niet hoe het nu is maar van dat inkomen moest ze geen sociale lasten betalen. 3 jaar later hertrouwde ze en kreeg ze terug een ziekte verzekering. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Toen ze bij de mutualiteit aangesloten was, werkte ze (als landmeter als ik me niet vergis). Niets weerhield haar er van om aan de slag te blijven. Maar zij koos ervoor om niet meer te gaan werken, tja ...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bij de rest van de familie professionele profiteurs zou ze dan vies bekeken geweest zijn he ,... iemand die werkt, the horror.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De verbouwingen aan z'n villa Clementine moest betaald worden door het gepeupel. https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2018/01...ocheling-tot-/ Dik 10 jaar geleden stond zowel de villa als de prins in het middelpunt van de belangstelling als gevolg van het zogenoemde Marineschandaal. Verschillende officieren hadden via valse facturen geld van de zeemacht voor privédoeleinden gebruikt. Een van die doeleinden was een verbouwing van het huis van prins Laurent. Hij moest hierover in de rechtbank komen getuigen, een primeur in de geschiedenis van de Belgische monarchie. Gelukkig had Albert II nog wat centjes over om het schandaal in der minne te regelen. Bij prins Woef draait het blijkbaar alleen maar om geld, geld dat de belastingbtaler moet ophoesten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als jongeling ging prins Woef ook regelmatig winkelen (snoep en dergelijke), betalen? Betalen was iets voor het gepeupel. Betalen is iets waar iemand van koninklijke bloede zich niet mee bezig houdt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() In de villa Clementine waar de prins gratis mag wonen was ook de" firma KINT"gevestigd.
Laurent was voorzitter en kreeg een vergoeding van 17.000€ waarvan 10.000€ brandstofkosten. Bron: Wikipedia marineschandaal. KINT bestaat intussen niet meer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vreselijk drama voor prins Laurent: "Groot schandaal dat al 40 jaar wordt doodgezwegen"
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
https://www.standaard.be/cnt/gqu15inla
https://forum.politics.be/showpost.p...&postcount=322 ‘…De blauwe Minister van Justitie plaste tegen een politiecombi…’ Laatst gewijzigd door Dadeemelee : 26 november 2024 om 12:37. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De koninklijke stichting keek en zag dat het goed genoeg was. Prins Woef wilde echter aanpassingen / verbouwingen en schakelde de marine in. Bibber Bert betaalde uiteindelijk alles terug. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#78 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#79 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#80 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Met een monarchie kan het niet anders dan dat je last hebt met de uitwassen van hun verloningen en privileges.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |