![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
Bekijk resultaten enquête: Europa bij Rusland? | |||
Ja |
![]() ![]() ![]() |
1 | 10,00% |
Neen |
![]() ![]() ![]() |
9 | 90,00% |
Aantal stemmers: 10. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En die in Rusland doen dat niet?
![]() |
#22 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hoe weten we dat zeker als al onze beeldschermen en kranten moedwillig liegen om de fascisten hier als democraat te verkopen?
![]()
![]() |
#23 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ga eens een paar jaar ginder wonen. Dan kan je ons nadien komen vertellen hoe het daar zit met liegende beeldschermen, fascisten en democratie. Go Cufi, go!!! Wij houden tot uw terugkomst (als je al terugkomt...) ons besluit in beraad. ![]()
![]() |
![]() |
#24 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Van baptist naar orthodox. Maar waar we ook gaan, we zullen de toorn niet ontsnappen.
![]() |
![]() |
#25 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Waar ben je allemaal geweest? Hoe waren je ervaringen met de lokale mensen, in de steden en op de buiten?
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ook zijn we uitgenodigd geweest voor het Bal Robotov event in het Moskou Olympische stadion in 2016. Citaat:
Vandaar dat ik met zekerheid kan schrijven dat eenmaal buiten Moskou, je een tijdmachine gebruikt. We hadden het geluk dat we in de meeste gevallen met onze vrienden daar op pad waren, die wel een paar talen beheersen (universitair geschoold) want in Rusland, de kans dat je daar iemand tegenkomt op't straat die meer talen dan Russisch spreekt, enorm klein is. Langs de andere kant, eenmaal je aanvaard bent, zelfs als niet Rus, binnen een groep, zijn het melancholische, maar joviale, zelfs loyale mensen. Anders zijn het niet meer dan robots die je op zijn best negeren. Mijn echtgenote heeft de Perestroika nog in actie gezien, met haar 2 universiteitsuitstappen naar Moskou en Leningrad.
![]() |
![]() |
#27 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Poll is ongeldig. Dura lex, sed lex.
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Inderdaad. Zie maar naar Singapour, een onafhankelijke stad
![]() |
#29 |
|
![]() Natuurkunde en scheikunde voortaan binnen het vak biologie geven. Alle spellen onder de gokwetgeving laten vallen. De aarde als onderdeel van de maan classificeren.
![]() |
![]() |
#30 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ben je gek ja??? Wie bij zijn zinnen is weet dat wij daar niets bij te winnen hebben. We zitten in de EU, maar volgens jou zouden we moeten aansluiten bij een territoriaal enorme staat die economisch in feite een dwerg is. Besef je dat wel? Rusland heeft een jaarlijks Bruto Nationaal Produkt dat kleiner is dan dat van één enkel EU-land, met name Italië. Maar door het simpele feit dat Rusland zomaar eventjes 17% van zijn jaarlijks BNP aan militaire uitgaven besteed en de EU met moeite 2% (behalve Polen en de Baltische staten die merkelijk meer besteden en verdomd goed beseffen waarom) vormt het dictatoriale Rusland voor ons wel degelijk een potentiële dreiging. Reden waarom het nu toch ook bij ons begint door te dringen dat om vrede te hebben we er beter voor zorgen dat we meer geld besteden aan onze defensie. Het zou zeer erg zijn dat de EU door het budgettair verwaarlozen van haar defensie ten prooi zou vallen aan de eventuele agressie van economisch achterlijk Rusland.
![]() |
#31 | |
|
![]() Op voorwaarde dat er een weerwolvenbrigade onder mijn leiding wordt opgericht. En dat het eens in de week volle maan is, niet enkel één keer per maand.
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#34 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]()
"Dat is het enige waar wij, moslims, echt goed in zijn: de schuld bij anderen leggen." Nadine Al Budair, Saoedische journaliste in de krant Al-Rai (Koeweit) op 15 december 2015. “Moslims, wat doen die behalve klagen en kebab verkopen?” Jihadexpert Montasser Alde’emeh 10/2016 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar dankzij de democratie mag jij uw mond opentrekken !! U soort droomstaat past zelfs geheel niet bij de mensheid !!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | ||
|
![]() Citaat:
DE-LORD!
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | ||
|
![]() Citaat:
Enkele jaren geleden maakte ik hier in België kennis op een congres met een Rus, dat klikte wel (denk dat hij het heel fijn vond dat ik z'n taal sprak). Soit, dat moet een soort van oligarch geweest zijn, nadien nodigde hij me uit naar z'n villa aan het Hongaarse Balatonmeer ![]()
Laatst gewijzigd door Den Ardennees : 7 december 2024 om 22:50. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat is de vrijheid van meningsuiting waard als meer dan den helft zijn mond niet eens durft opentrekken? En zijt ge de kruistocht tegen den Dries vergeten? Ik heb geen droomstaat. Ik erken alleen dat Putin het veel beter doet dan al die Europese politici bij elkaar opgeteld. En ik wou ook dat het anders was, helaas. Allemaal schone schijn en finaal een opbouw naar een vierde rijk.
![]() |
![]() |
#39 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() In een dictatuur (geldt ook voor theocratie !!)
Geen dictatuur en/of geloofsstaat
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Kijk diep in uw verstand, je weet dat de kans van wel groter is dan die van niet.
![]() |