Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Coronacrisis
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp.

Antwoord

Discussietools
Oud 6 december 2024, 21:42   #1
Oma
Europees Commissaris

Oma's schermafbeelding

Standaard Seizoensgriep en dan proberen ze weer een coronake...

Nu krijgen we bij elke snotvalling weer datzelfde corona-gezaag en gezeur, het nieuwe normaal......
Maar de F(V)OD durft evenwel niks te verplichten want ze weten dat dat geen verf meer pakt, dus schakelen ze maar weer de leugenmedia in om angst te zaaien om de vrijblijvende aanbevelingen te gehoorzamen.

Vtm
Citaat:
Het aantal luchtweginfecties en covid besmettingen piekt, er komen weer kleurcodes die moeten zorgen dat de druk op de ziekenhuizen niet te groot wordt.
Er komen nieuwe aanbevelingen om om te gaan met de toevloed aan luchtinfecties, veel mensen zijn ziek...
Fod
Winterplan met kleurcodes van de Fod volksgezondheid: van berlaer
Allez, daar gaan we weer......
Dezelfde drogreden van overvolle ziekenhuizen, zooooo doorzichtig ...
Corona barometer.....steek die maar waar de zon niet schijnt.
Citaat:
Codes groen en geel
Ben je ziek? Blijf dan thuis
Ben je kwetsbaar? Draag een mondmasker
Was regelmatig je handen
Ventileer regelmatig

Bij code oranje
Wordt iedereen gevraagd
Draag een mondmasker op drukke plaatsen, ook als je niet ziek bent

Bij code rood komt daar nog bij:
Vermijd bijeenkomsten op drukke plaatsen

Belgen hebben een hekel aan verplichtingen dus daar hebben we ook rekening mee gehouden, iedereen is altijd verantwoordelijk over zijn eigen gezondheid dus dat moet niemand gek vinden.
We hopen dat iedereen de aanbevelingen volgt.
we gaan altijd koppigaards hebben maar we rekenen op iedereen om mekaar aan de aanbevelingen te herinneren.

De beste manier om je te beschermen tegen griep of corona is nog altijd om je te laten vaccineren.
Andere jaren kregen mensen met de griepprik net wel de seizoensgriep en ze waren er flink ziek van en bij corona is er zelfs na 5 prikken en boosters nog steeds geen sprake van enige bescherming...
Het hele "voortschrijdende inzicht" van onderzoek na 3 jaar corona wordt meteen al bij de eerste snotvalling in de vuilbak gekieperd.
En weer worden de angsthazen gebruikt om sociale druk te zetten voor het dwingen tot het gebruik van mondmaskers.
Welke angstige, simpelen van geest trappen nu weer in datzelfde, onnozele riedeltje?

De regimepers
Vrt
Citaat:
Advies van de overheidsdienst volksgezondheid
We dragen deze winter best een mondmasker in periodes dat er veel virussen rondgaan van griep en corona onder andere
Ook je woning goed verluchten is een tip, zeker wanneer er veel mensen in 1 ruimte samenzijn.
Er hebben zich in vergelijking met vorige jaren trouwens minder mensen zich laten vaccineren tegen de griep of corona
Tot nu toe want het is nog niet te laat
Leugenmedia komt ons weer vertellen wat goed voor ons zou zijn...
Dezelfde zeveraar van de F(V)OD dr. van berlaer:
Citaat:
Als je kwetsbaar bent, chronische ziekte hebt of ouder bent dan 65 dan heeft dat absoluut zin om u nu nog opnieuw te laten vaccineren
De grieppiek moet er nog aankomen dus das dan slim om toch nog te doen, al is het tijd om u te reppen want het is al aan de late kant.

Mondmaskers dragen is nog nodig en wanneer?

Mondmaskers blijven hun nut hebben, zeker voor kwetsbare mensen die op drukke plaatsen komen, het is ook van belang voor mensen die net ziek zijn geweest, van zodra je u beter voelt en terug gaat werken of terug naar school gaan, ben je nog wel besmettelijk en ook dan kan het nuttig zijn van toch nog even dat mondmasker op zak te hebben en te dragen en op dat moment toch correct te dragen.
Ge moet rap zijn of het is te laat en dan ga je dood...

Wie kan nu dr. van berlaer van de Fod, nog ernstig nemen, een arts die zelfs niet weet wanneer en wat de incubatieperiode is, wanneer en of men besmettelijk is en dat men na een ziekte antilichamen heeft opgebouwd en iemand na genezing niet besmettelijk is...

En de regimepers vrt plakt er weer gauw de geruchten over een onbekende ziekte in congo aan vast om nog wat meer angst te kunnen verspreiden en mensen voor te liegen dat ze maar beter voorzichtig kunnen zijn....misselijkmakend..

Hoeveel domme schapen laten zich deze keer opnieuw vangen en prikken?
Dat zullen we wellicht de volgende dagen merken aan het aantal gemuilkorfde angsthazen in het straatbeeld....

Laatst gewijzigd door Oma : 6 december 2024 om 21:44.
Oma is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 december 2024, 22:12   #2
Hoofdstraat
Secretaris-Generaal VN

Hoofdstraat's schermafbeelding

Standaard

Maar kinderen zorgen niet voor besmettingen, die hebben een ander soort virus. Wat natuurlijk grote leugens zijn, ziektes verspreiden net heel erg vlug tussen kinderen.

https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2024/12...n-mondmaskers/

"Er is geen wetenschappelijk bewijs dat mondmaskers bij kinderen en jongeren onder de 18 een grote impact hebben op het aantal mensen dat ziek wordt.

.

Laatst gewijzigd door Hoofdstraat : 6 december 2024 om 22:15.
Hoofdstraat is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 december 2024, 12:20   #3
Oma
Europees Commissaris

Oma's schermafbeelding

Standaard

Hoe sneller een griepvirus zich verspreid onder de hele bevolking, hoe sneller de griepgolf over is....mondmaskers en allerlei onnozele regeltjes zijn geen garantie dat je toch besmet wordt en griep krijgt, dat kun je nu eenmaal niet voorkomen.
Door het gebruik van mondmaskers om griep te vermijden, duurt het griepseizoen dus zelfs nog wel langer.
Oud 7 december 2024, 17:07   #4
IJsboer
Europees Commissaris

IJsboer's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Oma Bekijk bericht
Nu krijgen we bij elke snotvalling weer datzelfde corona-gezaag en gezeur, het nieuwe normaal......
Maar de F(V)OD durft evenwel niks te verplichten want ze weten dat dat geen verf meer pakt, dus schakelen ze maar weer de leugenmedia in om angst te zaaien om de vrijblijvende aanbevelingen te gehoorzamen.

Vtm

Allez, daar gaan we weer......
Dezelfde drogreden van overvolle ziekenhuizen, zooooo doorzichtig ...
Corona barometer.....steek die maar waar de zon niet schijnt.

Andere jaren kregen mensen met de griepprik net wel de seizoensgriep en ze waren er flink ziek van en bij corona is er zelfs na 5 prikken en boosters nog steeds geen sprake van enige bescherming...
Het hele "voortschrijdende inzicht" van onderzoek na 3 jaar corona wordt meteen al bij de eerste snotvalling in de vuilbak gekieperd.
En weer worden de angsthazen gebruikt om sociale druk te zetten voor het dwingen tot het gebruik van mondmaskers.
Welke angstige, simpelen van geest trappen nu weer in datzelfde, onnozele riedeltje?

De regimepers
Vrt

Leugenmedia komt ons weer vertellen wat goed voor ons zou zijn...
Dezelfde zeveraar van de F(V)OD dr. van berlaer:

Ge moet rap zijn of het is te laat en dan ga je dood...

Wie kan nu dr. van berlaer van de Fod, nog ernstig nemen, een arts die zelfs niet weet wanneer en wat de incubatieperiode is, wanneer en of men besmettelijk is en dat men na een ziekte antilichamen heeft opgebouwd en iemand na genezing niet besmettelijk is...

En de regimepers vrt plakt er weer gauw de geruchten over een onbekende ziekte in congo aan vast om nog wat meer angst te kunnen verspreiden en mensen voor te liegen dat ze maar beter voorzichtig kunnen zijn....misselijkmakend..

Hoeveel domme schapen laten zich deze keer opnieuw vangen en prikken?
Dat zullen we wellicht de volgende dagen merken aan het aantal gemuilkorfde angsthazen in het straatbeeld....
Ik snap het probleem niet. Je bent niet verplicht een mondmasker te dragen, je hand voor je mond te houden als je niest of je in te houden om luidkeels te boeren of keiharde scheten te laten op de bus. Er wordt alleen vriendelijk gevraagd dit (niet) te doen uit beleefdheid.

Als jij dat niet wil doen, dan doe je dat gewoon lekker niet en hoef je je niet aan te trekken wanneer mensen je vies bekijken, net zoals ik het mij geen hol aantrek dat mensen mij vies bekijken als ik een mondmaskertje opzet.

Ik mag dat.

Ik ben wel akkoord dat ze dit nooit hadden mogen verplichten want dit heeft averechts gewerkt.
IJsboer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 december 2024, 19:14   #5
Hoofdstraat
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door IJsboer Bekijk bericht
Ik snap het probleem niet. Je bent niet verplicht een mondmasker te dragen, je hand voor je mond te houden als je niest of je in te houden om luidkeels te boeren of keiharde scheten te laten op de bus. Er wordt alleen vriendelijk gevraagd dit (niet) te doen uit beleefdheid.

Als jij dat niet wil doen, dan doe je dat gewoon lekker niet en hoef je je niet aan te trekken wanneer mensen je vies bekijken, net zoals ik het mij geen hol aantrek dat mensen mij vies bekijken als ik een mondmaskertje opzet.

Ik mag dat.

Ik ben wel akkoord dat ze dit nooit hadden mogen verplichten want dit heeft averechts gewerkt.
Zo begon het ook in 2020, en dan ... kan het makkelijk verplicht worden bij de dokter en ziekenhuizen ..., zageventen op de trein die zitten roepen dat je maskers moet dragen en bange werkgevers die het voor de zekerheid ook gaan verplichten om rechtszaken te vermijden. En dan is de trein weer vertrokken.
Oud 8 december 2024, 12:53   #6
Oma
Europees Commissaris

Oma's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik snap het probleem niet.
Je bent niet verplicht een mondmasker te dragen..

…… en hoef je je niet aan te trekken wanneer mensen je vies bekijken, ……

Hoezo, je snapt de sociale druk niet?
Dat de angst van mensen met mondmaskers gebruikt wordt om iedereen te willen dwingen om ook een mondmasker op te zetten?

Dat zulke bangeriken met mondmaskers gaan ruzie maken tegen mensen die geen mondmasker dragen en zelfs klappen gaan uitdelen op bus en trein zoals we al eerder gezien hebben om iedereen te dwingen van een mondmasker op te zetten, ook al is het niet verplicht.
Wat begrijp jij daar niet aan?

Mondmaskers worden niet verplicht omdat ze nutteloos gebleken zijn.
Mensen dragen enkel mondmaskers omdat ze bang zijn.
De angst van die mensen wordt uitgebuit en gebruikt door "experts" en politiekers om iedereen te dwingen tot het gebruik van mondmaskers, dan hoeven ze niet eens te verplichten, dat doen de angsthazen door hun sociale druk wel voor hen..

Dus kan deze "aanbeveling" aanzien worden als opruiing, het aanzetten tot haat van bange mensen tegen mensen die geen (nutteloos!) mondmasker willen gebruiken.
Oud 8 december 2024, 17:03   #7
IJsboer
Europees Commissaris

IJsboer's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Hoezo, je snapt de sociale druk niet?
Dat de angst van mensen met mondmaskers gebruikt wordt om iedereen te willen dwingen om ook een mondmasker op te zetten?

Dat zulke bangeriken met mondmaskers gaan ruzie maken tegen mensen die geen mondmasker dragen en zelfs klappen gaan uitdelen op bus en trein zoals we al eerder gezien hebben om iedereen te dwingen van een mondmasker op te zetten, ook al is het niet verplicht.
Wat begrijp jij daar niet aan?

Mondmaskers worden niet verplicht omdat ze nutteloos gebleken zijn.
Mensen dragen enkel mondmaskers omdat ze bang zijn.
De angst van die mensen wordt uitgebuit en gebruikt door "experts" en politiekers om iedereen te dwingen tot het gebruik van mondmaskers, dan hoeven ze niet eens te verplichten, dat doen de angsthazen door hun sociale druk wel voor hen..

Dus kan deze "aanbeveling" aanzien worden als opruiing, het aanzetten tot haat van bange mensen tegen mensen die geen (nutteloos!) mondmasker willen gebruiken.
Ik begrijp dat toch wel? Mensen gaan dwingen en ruzie maken is ongehoord gedrag en is in beide richtingen (zowel van iemand met mondmasker die iemand zonder bedreigd als andersom) kinderachtig en infantiel gedrag, maar simpelweg het feit dat mensen dat opzetten omdat ze bang zijn en u voor de rest gerust laten, daar zie ik het probleem niet van in. Tenzij je dat "passief agressief" vindt maar dat is eerlijk gezegd heel "woke" om zo te denken.

Je mag dat gerust nutteloos vinden en mensen bangerikken noemen, zolang je dat voor jezelf houdt en beleefd blijft en respect toont naar anderen zie ik het probleem niet. Je mag (gelukkig) denken en vinden wat je wil.

We zijn ondertussen al een jaar en 7 maanden na het einde van de pandemie, dus misschien tijd dat we allemaal terug normaal gaan doen.

Ik vind de Aziatische methode om mondmaskers te dragen als je je ziek voelt niet slecht, maar ik vind dat je dan consequent moet zijn en bangerikken die met hun gordel aanrijden of voor het rood licht stoppen bij autoluw verkeer hetzelfde moet behandelen.
IJsboer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 december 2024, 17:25   #8
Hoofdstraat
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Ik vind de Aziatische methode om mondmaskers te dragen als je je ziek voelt niet slecht, maar ik vind dat je dan consequent moet zijn en bangerikken die met hun gordel aanrijden of voor het rood licht stoppen bij autoluw verkeer hetzelfde moet behandelen.
Dus een mondmasker dragen vind je beter dan gewoon thuis blijven?

Aziaten gebruiken het mondmasker als schaamlapje om toch te blijven werken als ze ziek zijn, Japanners staan er om bekend om nooit ziektedagen op te nemen.

Goe bezig
Oud 8 december 2024, 18:38   #9
jogo
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hoofdstraat Bekijk bericht
Dus een mondmasker dragen vind je beter dan gewoon thuis blijven?

Aziaten gebruiken het mondmasker als schaamlapje om toch te blijven werken als ze ziek zijn, Japanners staan er om bekend om nooit ziektedagen op te nemen.

Goe bezig
Daar voor dienen die mondmaskers die chirurgen dragen, tenzij ze zich moeten beschermen dan dragen ze FP2.
Zijt ge nu een blijf in uw kot aanhanger geworden ?
jogo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 december 2024, 23:09   #10
Hoofdstraat
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jogo Bekijk bericht
Daar voor dienen die mondmaskers die chirurgen dragen, tenzij ze zich moeten beschermen dan dragen ze FP2.
Zijt ge nu een blijf in uw kot aanhanger geworden ?
Alleen als je echt ziek bent, maar ik vind het altijd grappig dat ze de Aziatische maskerdragers als voorbeeld gebruiken, het is net het omgekeerde.
Oud 9 december 2024, 13:02   #11
Oma
Europees Commissaris

Oma's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik begrijp dat toch wel? Mensen gaan dwingen en ruzie maken is ongehoord gedrag en is in beide richtingen (zowel van iemand met mondmasker die iemand zonder bedreigd als andersom) kinderachtig en infantiel gedrag, maar simpelweg het feit dat mensen dat opzetten omdat ze bang zijn en u voor de rest gerust laten, daar zie ik het probleem niet van in. Tenzij je dat "passief agressief" vindt maar dat is eerlijk gezegd heel "woke" om zo te denken.

Je mag dat gerust nutteloos vinden en mensen bangerikken noemen, zolang je dat voor jezelf houdt en beleefd blijft en respect toont naar anderen zie ik het probleem niet. Je mag (gelukkig) denken en vinden wat je wil.
Het waren telkens de bangeriken met mondmasker die op social media in filmpjes hysterisch werden en mensen zonder mondmasker bedreigden en aanvielen uit angst om besmet te worden...en neen, in het "nieuwe normaal" mag je niet meer denken en vinden wat je wil of je wordt gecanceld....de leugenmedia vertelt je nu wat je nog mag denken en vinden.
Citaat:
We zijn ondertussen al een jaar en 7 maanden na het einde van de pandemie, dus misschien tijd dat we allemaal terug normaal gaan doen.
Er was nooit een pandemie, wel een who plandemie.
En dat "normaal" is dan ZONDER mondmaskers want die hebben we NOOIT of te nimmer gedragen.
Citaat:
Als je je ziek voelt, lig je in bed en blijf je thuis.
Dat is nu zelfs de eerste aanbeveling bij "Codes groen en geel":
Ben je ziek? Blijf dan thuis

Die aziatische methode dient niet om besmettingen te voorkomen maar worden heel het jaar door gedragen tegen de luchtvervuiling en occasioneel door zieke werknemers met de absurde, japanse werkethiek dat hen verplicht om toch 6 van de 7 dagen te werken ook als ze ziek zijn.

Je kromme vergelijking met het verkeer raakt kant noch wal.
Oud 9 december 2024, 14:38   #12
jogo
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hoofdstraat Bekijk bericht
Alleen als je echt ziek bent, maar ik vind het altijd grappig dat ze de Aziatische maskerdragers als voorbeeld gebruiken, het is net het omgekeerde.
Daar zijn de masker het effectiefst in om de vector vanuit de drager af te remmen (aerosolen te absorberen), en niet om de drager te beschermen.
Dus als ge een drager ziet, hij doet dat voor u.
Oud 9 december 2024, 15:40   #13
Hoofdstraat
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Daar zijn de masker het effectiefst in om de vector vanuit de drager af te remmen (aerosolen te absorberen), en niet om de drager te beschermen.
Hij kan ook gewoon thuis blijven tot hij uitgeziekt is. Hij doet dat dus voor zichzelf omdat hij niet thuis wil blijven.

Maar OK, ik zou hetzelfde doen maar dan zonder mondmasker, in een metro vol gaat dat echt geen verschil uitmaken, het is een schaamlapje.

Oud 10 december 2024, 12:18   #14
Oma
Europees Commissaris

Oma's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Wat een onzin kraam jij uit, gij spreekt jezelf tegen.
Met het masker de "vector vanuit de drager af te remmen" is hetzelfde als "vermijden om aerosolen te absorberen" en is dus om de drager te beschermen tegen het absorberen van aerosolen.....
En dus doet de drager van een mondmasker dat niet voor anderen maar voor zichzelf.
Oud 10 december 2024, 13:25   #15
jogo
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Wat een onzin kraam jij uit, gij spreekt jezelf tegen.
Met het masker de "vector vanuit de drager af te remmen" is hetzelfde als "vermijden om aerosolen te absorberen" en is dus om de drager te beschermen tegen het absorberen van aerosolen.....
En dus doet de drager van een mondmasker dat niet voor anderen maar voor zichzelf.
Vergelijk het met de chirurg met een druipneus draagt een mondmasker om de open wonde van zijn patiënt niet te besmetten. (aerosolen van de chirurg worden door het masker geabsorbeerd,de besmettingsvector gestopt)
Nog onduidelijkheden?
Oud 10 december 2024, 13:30   #16
Hoofdstraat
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Vergelijk het met de chirurg met een druipneus draagt een mondmasker om de open wonde van zijn patiënt niet te besmetten. (aerosolen van de chirurg worden door het masker geabsorbeerd,de besmettingsvector gestopt)
Nog onduidelijkheden?
Dan zou hij geen lucht meer binnenkrijgen, je moet ademen dus komen er aerosolen vrij.

Maatregelen hebben echter wel de besmettingen iets kunnen tegenhouden, dat blijkt waar te zijn. In reactie is het virus gewoon besmettelijker geworden, je kunt dergelijk virus niet tegenhouden.
Oud 11 december 2024, 17:36   #17
StV
Provinciaal Gedeputeerde

Standaard

Citaat:
Nog onduidelijkheden?
Vraagje, houdt een mondmasker rook tegen ?
StV is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 december 2024, 18:52   #18
jogo
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door StV Bekijk bericht
Vraagje, houdt een mondmasker rook tegen ?
Goede opmerking.
Absoluut, roken met mondmasker lukt niet , de mondmasker drager beschermd zo de medemens tegen passief roken.
Oud 11 december 2024, 19:05   #19
Micele
Secretaris-Generaal VN

Micele's schermafbeelding

Standaard

Elk soort maker heeft zijn nuttige effectiviteit:

Citaat:
https://www.igj.nl/onderwerpen/mondm...llende-soorten

Mondneusmaskers of -kapjes: verschillende soorten

Mondneusmaskers zijn er in verschillende soorten. Wat is het verschil tussen de verschillende soorten maskers? Waar bieden ze bescherming tegen en hoe herken je ze? En wie houdt er toezicht op?
(...)
In Duitsland was toen een FFP2 masker verplicht op het openbaar vervoer. Eigen ervaring. In andere landen zal dat ook wel geweest zijn.
Citaat:
https://www.bundesregierung.de/breg-...en-aus-2182106
Corona-Schutzmaßnahmen laufen aus

Zum 7. April läuft der rechtliche Rahmen für die Corona-Schutzmaßnahmen aus. Das heißt: Die letzten noch verbliebenen Pflichten fallen weg – wie das Tragen einer FFP2-Maske beim Besuch eines Krankenhauses oder Pflegeheimes. Auch in anderen Fällen gibt es keine Auflagen mehr.

Donnerstag, 30. März 2023

Nun laufen zum 7. April die letzten noch geltenden Regelungen aus.

Das bedeutet: Ab dem folgenden Tag, 8. April, entfällt der Rechtsrahmen für die Corona-Schutzmaßnahmen nach Infektionsschutzgesetz § 28b. Damit müssen keine FFP2-Masken mehr beim Besuch einer Arztpraxis, eines Krankenhauses oder Pflegeheimes getragen werden.

Auch die Coronavirus-Einreise-Verordnung läuft aus

Schon zum 2. Februar wurde die Maskenpflicht im Personenfernverkehr aufgehoben. Seit dem 1. März sind Beschäftigte sowie Bewohnerinnen und Bewohner in Gesundheits- und Pflegeeinrichtungen von der Test- und Maskenpflicht befreit.

Es entfällt damit auch die Rechtsgrundlage für die Länder, abhängig von der pandemischen Lage eigene Coronavirus-Schutzmaßnahmen zu beschließen. Zudem läuft die Coronavirus-Einreise-Verordnung aus. Damit gibt es aufgrund von Corona keine Auflagen mehr für Reisende.
Passief roken is bewezen het tweede gezondheidsschadelijke na roetdeeltjes (fijnstof), uitgedrukt in DALYs.

Laatst gewijzigd door Micele : 11 december 2024 om 19:20.
Micele is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 december 2024, 19:23   #20
Oma
Europees Commissaris

Oma's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Nog onduidelijkheden?
Een verkouden chirurg met een druipneus zal niet opereren, die heeft hopelijk meer gezond verstand en die blijft thuis zoals ook de FOD aanbeveelt....
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:46.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be