![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
Ga maar na. De regering De Wever is een voortzetting van de regering Di Rupo. Er wordt op dezelfde plaatsen bespaard en gesmost. We zijn gestrikt. In de meltingpot gaat alles kapot. Fietsers en voetgangers zijn sterke weggebruikers. Autodebielisten zijn zwakke weggebruikers. Ze kunnen zichzelf niet voortbewegen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Deze middag kwam ik een compleet van god los geslagen vrouw tegen die me deed denken aan de zware yabaverslaafden in Laos die me deden denken aan de opeengestapelde lijken uit de concentratiekampen.
Daarnet een zwarte straatprostitué met haar poema-onesie tot op haar middel (tetten bloot) een klant zien pijpen op straat. De werkelijkheid overtreft tegenwoordig de fictie. Schoofzak zal wel weer denken dat ik zit te liegen. In de nachtwinkel wilde enkele klanten me per se voorlaten. Toen ik buiten nieuwsgierig en langzaam mijn lichtjes op m'n fiets terugzette en het slot losmaakte zag ik waarom. Er werd gedeald. Het koppel voor me aan de kassa kwam zo uit een youtubestreetsofphiladelphiafilmpje. ftw Ondertussen is burgemeester premier De Wever vervangen door de bevallen Els van Doesburg die vervangen is door de op vakantie zijnde Koen Kennis die vervangen is door ik weet niet wie ...
Ga maar na. De regering De Wever is een voortzetting van de regering Di Rupo. Er wordt op dezelfde plaatsen bespaard en gesmost. We zijn gestrikt. In de meltingpot gaat alles kapot. Fietsers en voetgangers zijn sterke weggebruikers. Autodebielisten zijn zwakke weggebruikers. Ze kunnen zichzelf niet voortbewegen. Laatst gewijzigd door Vlad : 26 juli 2025 om 00:03. |
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#65 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vraagt die man achter de toog, wil je hasj? Ja, zegt dat kereltje, hij geeft de man geld en krijgt zijn stukje hasj. En voor meneer, vraagt de man aan mij. Twee courgetten, zei ik.
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen. Laatst gewijzigd door maddox : 26 juli 2025 om 12:43. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
|
![]() Het is ook mogelijk dat ge met een blik op Hamc/Xeno te werpen, duidelijk ziet dat die man crimineel is.
Heeft U ook SCHIJT aan de DIVERSITEIT? Laatst gewijzigd door Karel Martel B : 26 juli 2025 om 14:13. |
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ah, die komt ook een zakje wit ego halen. Of zo iets?
![]() |
#70 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Lang geleden.
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
|
![]() Blij dat ge uw leven gebeterd hebt.
Lukas 15:7