![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#421 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#422 |
Minister-President
|
![]() Men zou durven vermoeden dat mensen zich aangesproken zouden voelen. Maar, niet zeker natuurlijk.
![]() |
#423 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Syria after 13 years of U.S. state terrorism… what do you expect?
Finian Cunningham- The destruction of Syria is another vast crime by the U.S.-led imperialist West. Citaat:
Laatst gewijzigd door Bach : 13 december 2024 om 14:21. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#424 |
|
![]() Alsof dat niet de bedoeling was. Ik zou het hebben jaren passeren moest het geen leugen zijn.
Laatst gewijzigd door Bach : 13 december 2024 om 14:26. |
![]() |
![]() |
![]() |
#425 |
|
![]() “Moderate Jihad”: Syrians ‘Excited’ Over Public Executions
Paul Joseph Watson 12th December 2024 “They don’t just want justice to be done, they want to see it being done.” Lynchpartijen zou ik nu niet direct 'justice' noemen. Laatst gewijzigd door Bach : 13 december 2024 om 15:09. |
![]() |
![]() |
![]() |
#426 |
|
![]() Ah, iemand anders zei dat er enkel Assadisten en niet-Assadisten zijn.
En dat het een goed ding is dat Assadisten nu door de niet-Assadisten geterroriseerd worden.
![]() |
#427 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#428 |
|
![]() "Zolang de dollar gratis kan bijgedrukt worden heeft Amerika een kreupel makend wapen in handen."
Er zijn te weinig mensen die dit beseffen. Allez, te weinig jannekes en miekes. En het woord "zolang" is daarin ERG belangrijk. Er zijn genoeg tekenen aan de wand dat de US-dollar-schuldeisers karrevrachten verzekeringen hebben gekocht, om amerikaans schuldpapier te dumpen. DAT is de "zolang" in uw bovenstaande zin. Langs de andere kant, en ik herhaal het maar even, als de niet-US-navo landen hun 2% niet gaan betalen (met wélk geld overigens) dan dreigde Trump er al mee de US uit de navo te halen. De printing-press van de niet-US-navo landen zal dan ook op volle toeren moeten gaan draaien, om het europees vasteland te beschermen van de oost-europese "dreiging."
Niemand is mijn koning en niemand is mijn slaaf Laatst gewijzigd door gunter5148 : 13 december 2024 om 16:57. |
![]() |
![]() |
![]() |
#429 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
"zolang"Zonder daar een tekening bijmoet, dat ziet er niet goed uit voor Europa. De Europese vazallen zitten gevangen. Ze moeten betalen voor een fictieve dreiging, die de hegemon zelf creëert om zijn tanende hegemonie te bewaren.
Doorzoek forum.politics.be (aangepaste zoekmachine) Laatst gewijzigd door Nr.10 : 13 december 2024 om 17:41. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#430 | |
|
![]() Citaat:
En de EU-leiders weten gewoon niet hoe daar mee om te gaan. Idioten.
Niemand is mijn koning en niemand is mijn slaaf Laatst gewijzigd door gunter5148 : 13 december 2024 om 17:40. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#431 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De EU-leiders worden door de Amerikanen als kleuters behandeld. De EU-landen worden afgesneden van al hun bronnen van welvaart en worden straks mogelijk verplicht ingezet als kanonnenvlees.
Doorzoek forum.politics.be (aangepaste zoekmachine) Laatst gewijzigd door Nr.10 : 13 december 2024 om 17:43. |
![]() |
![]() |
![]() |
#432 |
|
![]() Nordstream iemand?
Niemand is mijn koning en niemand is mijn slaaf Laatst gewijzigd door gunter5148 : 13 december 2024 om 18:29. |
![]() |
![]() |
![]() |
#433 |
Minister-President
|
![]() Elke discussie leidt tot dezelfde finaliteit. Elke keer weer. Verarming van de discussie. En intellectueel lui.
![]() |
#434 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Is het algoritme in Olgino nog wel volledig functioneel ? ![]() Alles is volgens jullie Wodka infused trololo fabriek een hoax ? En wie is de Messias die al dat onrecht gaat rechtzetten ? Nonkel Poetin ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#435 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het wordt minder en minder uitdagend aan dit forum deel te nemen. Enerzijds een drietal trollen van de Russische trollen fabriek. Anderzijds enkele deelnemers die het niveau halen van een zatlappen café.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#436 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Net zoals deze onzin van een Russische fascist:
![]() |
#437 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#438 | ||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Begin 2023 Daar staat een wisselkoers van 5000 Syrische pounds = 1 US dollar. Citaat:
150000/5000=30 US dollar per maand. Een "officer": Citaat:
https://www.middleeastmonitor.com/20...ight-in-syria/ Citaat:
Citaat:
Sterke ontwaarding van hun pond / koopkrachtsverlies, behalve voor Assad & co. Citaat:
Dus die instorting van Assads leger, lijkt me inderdaad te komen door onderbetaald, ondergeleid, met als primaire oorzaak VS regime, dat eigenlijk een dubbele rol speelde: enerzijds mee helpen dat amalgaam groeperingen onder de knoet te houden, anderzijds de Syrische economie ondermijnen zodat Assad weinig budget heeft om vechtvolk te betalen en zo te motiveren.
SECRET SERVICE TEAM HERCULES ![]() 20yo THOMAS MATTHEW CROOKS ![]() Het Westbloks bedrog en verraad tegenover Gorbachev en het volk van het Vrije Westen: https://forum.politics.be/showthread.php?t=269743 Overheid: de bende deserteurs uit de economie. Lees dit en besef: http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf Atlas Shrugged, by Ayn Rand |
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#439 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |