![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Israëlisch-Palestijns conflict Oktober 2023 was het begin van een nieuw conflict. Hamas strijders vielen Israël binnen waarop het Israëlische leger reageerde met bombardementen. Alle discussies over dit conflict en het verdere verloop ervan, horen thuis in dit (sub)forum. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 |
Minister
|
![]() neen het is wat het is, palestina (sinds eeuwen). Israel is een kunstmatige 'staat', een uitvindsel. Hamas is een vrij recent fenomeen, een bevrijdings beweging tegen een vreemde indringer, die een beetje de onnozelaar komt uithangen met amerikaans buskruit
Laatst gewijzigd door piazzolla : 23 december 2024 om 13:38. |
![]() |
![]() |
![]() |
#142 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door piazzolla : 23 december 2024 om 13:59. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#143 |
Minister
|
![]() aha, nu herinner ik mij het weer, u bent noch amerikaan, noch jood, ... u bent diee pbe keyboard warrior ! ...
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#144 | |
Minister
|
![]() Citaat:
... en kom niet lullen met boekskes van 2000+ jaar geleden, zelf geproclammeerde 'staat' israel bestaat nog geen 100 jaar Laatst gewijzigd door piazzolla : 23 december 2024 om 14:32. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#145 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Heeft het verleden een vervaldatum bij u, zoals bij Atmosphere?
Dat gebied, onder de Byzantijnen, was een deel van Judea. Onder de Ottomanen was het voornamelijk een deel van SandSchak Küdüs-I Sherif. En ik moet toegeven, het Ottomaanse rijk is pas gesneuveld onder het kapmes van de Geällieerden en het ijzersterke staatsmanschap van Attaturk. Zo rond 1922 Citaat:
Citaat:
En dat VS buskruit, dat kwam er pas, nadat de Sovjets de omgeving overspoelde met buskruit, wapens, adviseurs -zowel politiek als militair. Daarvoor mochten de Israêlies het doen met duur betaald WO II overschot, of gekocht materiaal dat ze moesten gaan stelen omdat de leverancier het "het bureaucratisch vastbond".
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen. Laatst gewijzigd door maddox : 23 december 2024 om 17:37. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#146 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat vertaald zich in het recht van de sterkste, en zo gaat het conflict daar ook beslecht worden. 1 partij gaat er de sterkste blijken.
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen. Laatst gewijzigd door maddox : 23 december 2024 om 17:38. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#147 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() recht van de sterkste ... jaja het amerikaantje ... ![]() trouwens word israels eerste niet gezocht wegens oorlogsmisdaden in het overgrote deel van de wereld ? Laatst gewijzigd door piazzolla : 23 december 2024 om 18:56. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#148 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#149 |
Minister
|
![]() Elk land in het MO bestaat omwille van zijn autochtone bevolking en cultuur, ... enkel israel bestaat uit MO vreemden ... just saying
Laatst gewijzigd door piazzolla : 23 december 2024 om 19:11. |
![]() |
![]() |
![]() |
#150 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar oorlogsmisdaden zijn pas van toepassing nadat een partij gewonnen heeft. Daarvoor is het gewoon gezeik naast de pot.
![]() |
![]() |
#151 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Kan netanyahu een uitstapje maken in London, Brussel, Parijs ... ![]() Laatst gewijzigd door piazzolla : 23 december 2024 om 19:42. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#152 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#153 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door piazzolla : 23 december 2024 om 19:37. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#154 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Laatst gewijzigd door piazzolla : 23 december 2024 om 19:41. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#155 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je kan met die handdoek je gezeik opdweilen.
![]() |
#156 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#157 |
Minister
|
![]() "alles wat ge zegt zijt ge zelf" ...
![]() Laatst gewijzigd door piazzolla : 23 december 2024 om 19:46. |
![]() |
![]() |
![]() |
#158 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En dat was het laatste woord van mij in uw richting.
![]() |
![]() |
#159 |
Minister
|
![]() .
Laatst gewijzigd door piazzolla : 23 december 2024 om 20:06. |
![]() |
![]() |
![]() |
#160 |
Minister
|
![]() ok mijn vraag blijft:
Noem mij 1 reden waarom de artificiele staat israel recht heeft op palestijnse grond ! Mijn these is : israel heeft geen enkel bestaansrecht op palestijnse grond en met palestijnse grond bedoel ik : ![]() bron : https://www.jewishvirtuallibrary.org/about-aice? Laatst gewijzigd door piazzolla : 23 december 2024 om 20:29. |
![]() |
![]() |