![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#241 | |||
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
Wat zou er niet waar zijn? Ik begrijp natuurlijk het leedvermaak. Het is onzin natuurlijk, maar het is u van harte gegund. Citaat:
Dat is de mate van kritisch denken tegenwoordig aan de rechterzijde. Iemand zei dat, wat die zegt staat mij aan, ik geloof het. Is het ooit in u opgekomen om eens precies uit te zoeken wat Open Society Foundation effectief doet? Merk ook de ironie op dat mensen aan de (extreem) rechterzijde, een organisatie wiens doel het is op open samenlevingen te versterken, gezien wordt als de vijand van... open samenlevingen. Ik zou denken dat dat zou aanzetten tot kritische zelfreflectie... Citaat:
Wat betreft uw uitspraak over universiteiten, ook hier zou je even een stapje achteruit mogen zetten en vaststellen dat dergelijke aanvallen een rode vlag zijn. Uitspraken als "Activistische rechters", "activistische proffen",... Ziet ge daar het risico niet van in?... Geniet van het koekjesbakken, voor zolang het duurt...
|
|
|
|
#242 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
President Musk krijgt een eigen office in het White House.
Waar zijn de Deep State complotisten nu? USA is nu ook officieel een oligarchie. https://www.independent.co.uk/news/w...-b2679378.html
Annick De Ridder: - “Lang gedacht dat hij zijn pillekes niet pakte, maar dit lijkt mij stilaan een teveel aan een bepaalde substantie.” Laatst gewijzigd door Dadeemelee : 17 januari 2025 om 10:00. |
|
|
|
|
|
#243 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
Oh en dt trollen gaan het ook zeer moeilijk krijgen, dus uw leven omgooien zal meer dan nodig zijn. Terug mens worden onder de mensen. |
|
|
|
|
|
|
#244 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Wat een kleuter. https://www.forbes.com/sites/danidip...eud-explained/ Citaat:
|
|
|
|
#245 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#246 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
They're eating the doooooogs.
|
|
|
#247 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Neeneen, sinds Trump en Musk president elect zijn is dat gestopt!
Weer een mirakel van de Heilige Tweevuldigheid!
|
|
|
#248 |
|
Europees Commissaris
|
Leedvermaak als een objectief; onderweg sneuvelen vrijheden, maar dat is van onderschikt belang...
|
|
|
#249 | |||||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Kijk er wordt Soros veel aangewreven wat niet klopt, er doen een pak leugens de ronde zoals de debetkaarthoax, het feit dat hij zoals Poetin karavanen vluchtelingen zou organiseren, ... . Maar soms klopt het wel wat men schrijft. Ik heb enkele boeken gelezen van Soros. Ik ben zijn OSF honderden keren tegengekomen in artikels of op sites van NGO's over hun inkomsten; er zijn amper 'linkse' NGO's te vinden die er niet rechtstreeks of onrechtstreeks door ondersteunt worden. Sommigen leveren normaal werk maar velen zijn open grenzen extremisten en ondersteunen illegaliteit. Dat is gewoon een feit. En massa-immigratie ondergraaft de open samenleving. Citaat:
Citaat:
Activistische rechters die naar de letter van verouderde wetten beginnen oordelen ipv hoe ze bedoeld waren en geen rekening houden met de veranderende omstandigheden ondergraven de samenleving. Hoeveel duizenden Europeanen zijn al niet gesneuveld onder de aanslagen en messen van de kolonisten. Waar zijn die mensen hun mensenrechten ? Als de meeste mensen in delen van de wereld leven waar de mensenrechten slecht of niet worden gerespecteerd is het niet aan rechters in dat kleine deeltje van de wereld waar dat wel gebeurd om al die mensen daarin toe te laten. Dat gaat niet. Oorlogsvluchtelingen moeten in buurlanden worden opgenomen, niet van over de hele wereld in West-Europa worden toegelaten omdat dit moet van activistische rechters. Ook de hele lgbtqa2sp++ gemeenschap van de hele wereld moet niet het recht krijgen om naar hier te komen. Dat laatste ondergraaft trouwens Soros inspanningen in de rest van de wereld.
|
|
|
|
#250 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Overal in Europa en de VS kotst de bevolking het "Woke-gedoe" en ongecontroleerde massa-migratie uit. Wat in de VS nu gebeurt is volledig voor de rekening van de Dem's.
|
|
|
#251 |
|
Europees Commissaris
|
|
|
|
|
|
|
#252 | ||
|
Europees Commissaris
|
Allee, de europese dictators gaan zich nog eens over het vrije woord uitspreken en proberen te verbieden, de Woke schaapjes gaan in hun handjes klappen van plezier.
Citaat:
Citaat:
|
||
|
|
|
|
|
#253 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
MAGA oorlog tegen Musk.
https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20250116_96165759 Citaat:
![]()
|
|
|
|
#254 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Citaat:
Niets bijzonders want er staan meerdere Europese landen te springen om Tesla opslagparken te zetten: Frankrijk: https://www.smart-energy.com/industr...-largest-bess/ Nederland: https://www.s4-energy.com/blog-posts...torage-project enz...
De vuile waarheid over ICE, Nederlandse versie: https://www.youtube.com/watch?v=kekJgcSdN38 Laatst gewijzigd door Micele : 19 januari 2025 om 10:19. |
||
|
|
|
|
|
#255 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
We hebben een halve eeuw onder het linkse woke beleid geleefd. Laat ons even genieten van het zicht op de kerende tanker.
Citaat:
|
|
|
|
#256 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
#257 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Hetzelfde als de linksen vonden toen het omgekeerde gold (transgender goed, Trump/Musk slecht), nl. dit is dik OK.
|
|
|
#258 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Verwacht niet dat niet-linksen zich als pastoors over uw welzijn gaan bekommeren.
|
|
|
|
#259 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Die leugen, én de achterbakse manier van werken, is onuitstaanbaar. Musk doet het tenminste open en bloot terwijl Soros zichzelf buiten schot houdt.
|
|
|
|
#260 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
verander "woke" door "neoliberaal" en ge hebt eenzelfde niet-zeggende uitspraak. Dus, wat bedoelt ge precies? Het meest recente voorbeeld: Boosting AfD en shadowbanning andere partijen op Twitter. m.a.w. Twitter als de nieuwe "openbare omroep" maar dan onder volledige controle van de executieve. Da's niet gezond he. Persvrijheid onder druk. Verder is ook wel duidelijk dat moslims zich best steeds meer gedeisd houden. Vrijheid van religie onder druk Mijn indruk is dat je 10-15j geleden evengoed scherpe tegenstellingen had tussen links en rechts maar dat er nog een absolute "common ground" was waar iedereen het over eens was, namelijk: democratie is goed, vrijheid is goed, mensen zijn gelijk,... Dat lijkt nu toch een wat minder, met dan vooral extreem rechts (maar ook extreem links!) die dat niet meer onderschrijven. En de rechtsen trekken zich daar niks van aan, want die kunnen nu eindelijk eens lachen met de linksen omdat ze zogezegd voor het eerst in een halve eeuq terug aan de macht zijn. Of zoiets. Ik beschouw mijzelf als gematigd rechts; wat ik nu zie gebeuren is kind met badwater weggooien.
|
|