![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Daar overleeft geen enkel virus op, die worden tot 30 (dertig!) keer gespoten voor ze geplukt zijn.
Hope is nothing more than a postponed disappointment Laatst gewijzigd door Skobelev : 19 januari 2025 om 10:30. |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dames wassen altijd hun handen (op een uitzondering na en dat is echt smerig)! ps: mijn schoonbroer baat een café uit en volgens hem wassen de meeste mannen hun handen niet na een plasbeurt. Hij heeft onlangs in de mannentoiletten een bordje opgehangen: "handen wassen verplicht". In de damestoiletten niet. Dat zegt veel toch? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Of kunnen we de oorzaak daar van vinden in het eigenaardige feit dat bij restaurantbezoek, de vrouwen nooit alleen naar het toilet gaan? Citaat:
![]() |
![]() |
#45 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het valt mij op, ook bij mij thuis wanneer er nonkel x of buurman Y langskomt. Ik wijs hen dan altijd wanneer ze moeten plassen op de lavabo. Al vaak meegemaakt dat ze het "raar" vinden. - Aha NN, dus wilt ge dat ik mijn handen was? Tja....thuis doe ik da ni hoor". Laatst gewijzigd door NieuwNoors : 19 januari 2025 om 11:17. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nu komt eindelijk die groene container-dingens van pas, hij heet hij ook alweer?
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Eentje ervan vind de oorsprong in het gelijkvloers vrouwentoilet van een redelijk prestigieus kantoorcomplex in Diegem. maar dat heeft niks meer te maken met blauwe bessen, wel met een waarschuwing dat een inenting tegen tetanus en hepatitis geen overbodige luxe zijn voor mensen die technische jobs uitvoeren.
![]() |
![]() |
#49 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Op gebied van hygiëne stinken er ook evenveel vrouwen als mannen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Er zijn in BE zelfs mensen die niet weten waarom een bidet (die je bv wel ziet in Spanje en Frankrijk) dient....niet zelden denken ze dat dat dient om hun voeten te wassen. Dat al dan niet wassen van de handen verandert niet veel aan ons algemeen gedrag inzake intieme hygiene..... Ik heb allesbehalve een hoge pet op van de hygiene alhier. Wie al wat gereisd heeft naar het Oosten zal me wel begrijpen. Laatst gewijzigd door fred vanhove : 19 januari 2025 om 15:30. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
winkelkar als ik er al ene gebruik twee Kleenex zakdoeken. over het laatste weet ik niet, geen ervaring ermee, ik blijf altijd op een veilige afstand, wat ik wel erg vind is de goedkope parfum die stinkt uren in de wind van alle twee de sexten. Handen wassen doe ik verschillende x op een dag. openbaar zwembad altijd vies van geweest, en al zeker van de zee ????. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Neem een bus in Japan Korea of Thailand en je ruikt helemaal niks terwijl het daar dikwijls een pak heter is als in BE. Mensen zijn daar een pak properder op hun eigen ![]() China weet ik niet misschien jij wel ? Over HK weet JP ons misschien meer te vertellen ? Laatst gewijzigd door fred vanhove : 19 januari 2025 om 15:35. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In HK waar ik nu minder ga zie ik soms kinderen met hun schooluniform, kraakwit hemd, marine broekje of rokje gestreken precies of ze uit de etalage komen. In de bedrijven waar ik rondloop in China gebeurt het zelden of nooit dat ik een geurtje waarneem. Dat is dag en nacht verschil met toen we hier nog veel personeel hadden. Er waren er soms die stonken om te kotsen en dat waren quasi allemaal vrouwen. Maar hier pakweg in de Lidl zijn er soms die een wolk van stank maken, als ze dan net voor of achter u aan de kassa staan hebt ge goesting om uw kar te laten staan. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#55 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik heb ooit een leraar Duits gehad, die betoogde dat mannen hun handen moesten plassen voordat ze gingen plassen. En de redenering klopte wel, je handen zijn vaak nog vuiler dan je piemel/mannelijk lid/lul etc.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Op de sky train in Bangkok ruik je niks ....zelfs al heerst er buiten een tropische hitte van +40 .... Japanners en hun drang naar hygiene is legendarisch. Ook in Osaka en Tokyo iedereen en alles heel netjes. Openbare toiletten zijn daar properder als vele restaurants in het Westen. Zelfs in de toiletten ruik je niks. Hoe ze het doen weet ik niet maar in BE zijn er toiletten waar een wc madam zit en je nog eens bijna 1 euro moet betalen waar het stinkt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |