![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#181 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#182 |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Doorstart van failliet lunch garden door Marc Van Hool ( ge weet wel de autobusbouwer ) Afwachten wat dit gaat worden.
|
|
|
|
|
|
#183 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#184 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Lunch Garden, zelf ben ik er nooit geweest, maar ik heb altijd een wegrestaurant gevoel als ik daar passeer. Met je plateau staan aanschuiven om dan ergens een niet te vreten portie drek binnen te spelen. Ik begrijp eerlijk gezegd niet dat ze het zo lang volgehouden hebben.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
|
|
|
|
|
#185 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
#186 | |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
Het zit er altijd vol bejaarden en na 18:30 hebben ze bijna geen eten meer want dan gaan de oudjes al een dutje doen. En ze vragen zich af waarom ze failliet gaan. |
|
|
|
|
|
|
#187 |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Er mogen 42 restaurants open blijven... met 70 % personeel .
Binnenkort moet de klant een verpakte menu nemen, in de microgolfoven steken en daar opeten. ( Dit door gebrek aan personeel ) Dit betekent nog meer rommel op het bord. Men zou beter het aanbod verminderen en de kwaliteit wat verhogen. |
|
|
|
|
|
#188 |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
1 keer in de Lunch Garden geweest, ik kwam laat van een vergadering en was moe en had geen zin meer om te koken.
Ik had beter een pak frieten gekocht.
|
|
|
#189 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Laatst gewijzigd door fred vanhove : 21 januari 2025 om 10:57. |
|
|
|
|
|
|
#190 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Het vroegere Sarma, dat ook opgegaan was in Lunch Garden, was veel beter van kwaliteit. Na de overname door de Nederlanders ging de kwaliteit razendsnel naar onder. Ik kwam daar nogal eens in opdracht van Coca Cola (automaat) en meestal mochten wij daar iets eten van de uitbater, hierdoor zag en proefde ik de achteruitgang. Laatst gewijzigd door reservespeler : 21 januari 2025 om 10:52. |
|
|
|
|
|
|
#191 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Het gevangeniseten niet beledigen hé.
Dat is best lekker. Wij hebben ooit gewerkt in de gevangenis, wij mochten toen aanschuiven bij het eten (personeel) en dat was best lekker. Volgens het personeel kregen de gevangenen hetzelfde eten. Dit is wel 30 jaar geleden. |
|
|
|
|
|
#192 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#193 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Uiteraard is het 'gewone' kost maar meer hoef ik (en vele vele anderen) niet. Wij praten daar rustig bij en dit tot sluitingstijd 21 uur. Je wordt er niet buitengekeken zoals in veel andere sowieso duurdere zaken. Maar ja nu betalen de mensen blijkbaar graag 3x meer in een trendy bistrot vol design meubelen en speciale lichtjes wat debiele muziek en de bekende arrogante bediening. Die zaakjes hebben dan wel eens de naam.....op grootmoeders wijze Laatst gewijzigd door fred vanhove : 21 januari 2025 om 10:56. |
|
|
|
|
|
|
#194 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#195 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#196 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#197 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Zout dat is zoiets als ketchup bij de Amerikanen. https://www.demorgen.be/nieuws/nieuw...heid~b06dfbd1/
|
|
|
|
#198 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Het valt mee.
|
|
|
|
#199 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
die mogen koken voor hun eigen he, als ge het dus verkloot zit ge de volgende dag met een dik probleem. Zeker als uw bakgenoten weten dat gij achter het vuur hebt gestaan.
|
|
|
|
|
|
#200 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Hilarisch. Sssst. Geen slapen honden wakker maken.
|
|