![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#541 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#542 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Mezelf van 06.08.2024 even citeren: Geen enkel XY persoon met primaire vrouwelijke geslachtskenmerken ontwikkeld zonder medische hulp secundaire geslachtskenmerken en is ook niet vruchtbaar. XY persoon kennen geen vrouwelijke puberteit van natura uit. XY personen hebben teelballen, die niet altijd ingezakte zijnen werkzaam als testosteronklieren. Zonder medische ingrepen doorlopen vrouwelijke XY personen geen vrouwelijke puberteit wat hen fysiologisch voordeel biedt in onder meer sportcompetitie. Kortom XY personen met een vagina en XX personen met een (micro-)penis hebben een niet binair geslacht. Op Instagram geeft Elisabeth Lucie Baeten af op JK Rowling zonder de vraag te stellen of de persoon in kwestie menstrueert. Waar ligt de grens ? Een XY persoon die mannelijke puberteit heeft ondergaan en als zelfverklaard feminist nog wat extra testosteron neemt laten meedoen in vrouwencompetitie ? Wat mij enorm stoort is dat de mediafiguren oplopen met hun lettersoepideologie en geen begrip hebben van biologisch niet-binaire mensen.
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#543 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#544 |
|
![]() Bovenstaande wordt ook hier bevestigt.
Het komt er op neer dat het IOC het licht van de zon ontkent, en aldus geen bestaansreden meer heeft. https://reduxx.info/algerian-boxer-i...report-admits/ Wat een absolute schande.
![]() |
#545 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#546 | |
|
![]() Citaat:
Dat is niet erg. Het vijnzen een vrouw te zijn is onvergeeflijk. En het is even onvergeeflijk daarin mee te gaan, als IOC zijnde. Dus het IOC heeft geen bestaansreden meer. Opdoeken die handel.
Niemand is mijn koning en niemand is mijn slaaf Laatst gewijzigd door gunter5148 : 18 november 2024 om 13:38. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#547 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2024/09...-imane-khelif/
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. Laatst gewijzigd door ViveLaBelgique : 18 november 2024 om 13:58. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#548 | |
|
![]() Citaat:
![]()
Democratieën sterven niet meer door een plotse coup. Maar wel trager, door democratisch gekozen leiders die het systeem perverteren om aan de macht te blijven. Robert Lieberman Laatst gewijzigd door DewareJakob : 18 november 2024 om 15:44. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#549 | |
|
![]() Citaat:
Een biologische man wint de gouden medaille bij het vrouwenboksen. Zelfs dat gewoon nog eens opschrijven, doet mij compleet walgen van dat collectivistisch dwangdenken. Het IOC is daarmee AL zijn standing in de wereld verloren, net zoals pakweg conner rousseau, de zatte racist.
![]() |
![]() |
#550 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Die boomers zwichtten lang voor corona. Ze dachten alles beter te weten dan die mensen voor hen en klootte iedereen daarna voorgoed. En als ge de kar ni wilt/kunt trekken zijde ne profiteur terwijl hun afgoden zichzelf bedienen met premies van honderdtal K euro.
![]() |
![]() |
#551 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() https://www.whitehouse.gov/president...al-government/ * PA-TAT * Gedaan met geld afgepakt van productieven naar zulke praktijken te dirigeren. Gedaan met de praktijken als excuus te gebruiken om te krijgen wat niet werd verdiend en te mogen wat niet mocht. Met de groeten van Donald John Trump. Van BLABLA naar BOEMBOEM. Ne klein schokske in het kampfement van deze rampetampende minderheidskliek. ![]()
SECRET SERVICE TEAM HERCULES ![]() 20yo THOMAS MATTHEW CROOKS ![]() Het Westbloks bedrog en verraad tegenover Gorbachev en het volk van het Vrije Westen: https://forum.politics.be/showthread.php?t=269743 Overheid: de bende deserteurs uit de economie. Lees dit en besef: http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf Atlas Shrugged, by Ayn Rand Laatst gewijzigd door Erw : 22 januari 2025 om 09:49. |
![]() |
![]() |
![]() |
#552 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ook bij petanque en curling overheersen mannen, zelfs bij schaken moeten ze aparte vrouwen competities houden. Het is gewoon iets in de sport waar je rekening mee moet houden om het fair te houden, er is geen plaats voor woke shit als je vrouwenrechten wil behouden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#553 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() https://nos.nl/artikel/2555561-discu...eschuldigingen
Boksster Imane Khelif heeft gereageerd op de "valse en beledigende" beschuldigingen van de internationale boksbond IBA. De 25-jarige Algerijnse werd onlangs uitgesloten van deelname aan de wereldkampioenschappen in Servië (8-16 maart). "Ik ben al zo vaak tegen de grond geslagen, maar ik ben nooit blijven liggen", zei Khelif via Instagram. "Ik zal alle juridische stappen ondernemen die mijn rechten en de principes van een eerlijk gevecht waarborgen." De olympisch kampioene in de klasse tot 66 kilogram komt volgens de IBA niet in aanmerking voor het WK, omdat ze "niet voldoet aan de toelatingscriteria". Het is niet de eerste keer dat Khelif van de WK wordt geweerd. IBA diskwalificeerde Khelif en de Taiwanese Lin Yu-ting voor de WK in 2023 omdat ze niet door een niet nader gespecificeerde test kwamen. Die test zou volgens het IBA, de organisatie die niet door het internationaal olympische comité wordt erkend, moeten aantonen dat beiden aan de criteria van hun vrouwencompetitie voldeden. Over de test van de IBA is weinig bekend. Het door Rusland geleide IBA maakte op zijn beurt bekend juridische stappen tegen het IOC te willen nemen, omdat het IOC Khelif en Lin permissie gaf om aan de Olympische Spelen van Parijs in 2024 deel te laten nemen. Khelif en Lin wonnen toen goud. Het olympisch bokstoernooi werd afgelopen zomer geleid door het IOC. Khelif werd toen even wereldnieuws, nadat ze in de achtste finales haar tegenstandster Angela Carini binnen 46 seconden had verslagen. De Italiaanse sprak toen van "een oneerlijk gevecht" tegen de Algerijnse. Khelif en Lin deden in 2021 ook al mee aan het bokstoernooi, maar wonnen toen geen medaille. Decreet Trump De Amerikaanse president Trump verwees onlangs naar Khelif toen hij een decreet ondertekende waarmee hij het onmogelijk wil maken voor transgender vrouwen om deel te nemen aan vrouwencompetities. Volgens Trump heeft tijdens de Spelen in Parijs "een mannelijke bokser de gouden medaille bij de vrouwen gestolen, nadat hij zijn vrouwelijke tegenstander zo wreed had toegetakeld dat ze na 46 seconden moest opgeven". Khelif is overigens geboren als vrouw en staat ook zo in haar paspoort vermeld. https://nos.nl/artikel/2555561-discu...eschuldigingen ![]() ![]() Iet of wat journalist heeft het medisch rapport van IBA gelezen. Bij de NOS zijn er blijkbaar geen journalisten meer werkzaam. Uit het rapport blijkt duidelijk dat Donald J Trump gelijk heeft wat Khelif betreft.
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. Laatst gewijzigd door ViveLaBelgique : 12 februari 2025 om 17:18. |
![]() |
![]() |
![]() |
#554 | |
|
![]() Citaat:
puur en simpel.
![]() |
![]() |
#555 | |
|
![]() Citaat:
In dit specifiek geval; dat hij voor de spiegel een vrouw ziet staan is zijn psychologische afwijking, maar niet de mijne.
![]() |
![]() |
#556 | ||
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#557 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het was onvermijdelijk, zelfs sterke vrouwen willen geen klop van een man in de boks competitie. Elke vrouw boven de 18 moet nu een genetische gender test doen voordat ze mogen meedoen in de vrouwen competitie boksen, ook voor de Olympische Spelen. De Algerijnse boks federatie moet wel zelf de test uitvoeren.
Eindelijk wat gezond verstand. https://www.aljazeera.com/news/2025/...tinue-fighting “Imane Khelif may not participate in the female category at … any World Boxing event until Imane Khelif undergoes genetic sex screening in accordance with World Boxing’s rules and testing procedures,” the organisation said in a statement. “World Boxing has written to the Algerian Boxing Federation to inform it that Imane Khelif will not be allowed to participate in the female category at the Eindhoven Box Cup or any World Boxing event until Imane Khelif undergoes sex testing,” it added. World Boxing is responsible for organising bouts at the 2028 Los Angeles Olympics, after being granted provisional recognition by the International Olympic Committee. |
![]() |
![]() |