![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
| Bekijk resultaten enquête: Komt er een Arizona-coalitie? | |||
| Ja |
|
22 | 61,11% |
| Neen |
|
14 | 38,89% |
| Aantal stemmers: 36. Je mag niet stemmen in deze enquête | |||
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#6081 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
En ik pleit helemaal niet voor het vervroegd pensioen op 55 dat velen de ogen uitsteekt die wel niet de uren willen doen of met de stress om kunnen. Men is dat veel te veel te laat beginnen afschaffen en voor mensen zoals ik met een gemengde loopbaan bestond het sowieso al niet en is er ook geen regeling op z'n Nederlands naar het einde toe. Over de pensioenregeling van mijn vorig werk, op 57 na 20 jaar vaste nacht in hetzelfde bedrijf lees ik trouwens nergens iets. Noch over de pensioenstelsels van de journalisten, ... . De lonen voor beginnende machinisten zijn inderdaad al enkele keren gestegen omdat ze anders niemand vinden maar diegenen die nu voor hun pensioen staan zijn begonnen aan hongerlonen. En dan nog gaan veel jonge machinisten na een tijd lopen omdat ze in de privé zoveel meer kunnen verdienen, tientallen dagen minder hoeven te werken en met recht en rede niet geloven dat ze vroeger op pensioen kunnen. Je weet niet waarover je het hebt, net als Bart De Wever.
Islam is islamisme in rust, islamisme is islam in actie. (Wim Van Rooy) Boycot BYD, MG, RAM, Dodge! Breng het kolenwoud terug. Laatst gewijzigd door Vlad : 24 januari 2025 om 09:55. |
|
|
|
|
|
|
#6082 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Dat zegt genoeg ! Over & Out ! |
|
|
|
|
|
|
#6083 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#6084 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#6085 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Spijtig voor ons ,maar de waarheid zal een ernstige teleurstelling zijn voor de meeste N-VA leden. Gelukkig zal er van al die plannen niets in huis komen omdat ergeen nieuwe federale regering zal zijn op 31 januari. Laatst gewijzigd door Witte Kaproen : 24 januari 2025 om 10:01. |
|
|
|
|
|
|
#6086 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#6087 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Een dag is voor de meeste mensen niet erg hoor. Het zijn enkelingen die na de opleiding maar enkele dagen rijden voor ze onder de stress onderuit gaan. Het zijn de jaren die in het lijf kruipen van diegenen die het wel aankunnen. Ik kan op mijn twee handen en voeten niet tellen diegenen die na mij zijn begonnen en al uitgerangeerd zijn. Er zitten misschien lijntrekkers tussen maar zeker niet allemaal.
Islam is islamisme in rust, islamisme is islam in actie. (Wim Van Rooy) Boycot BYD, MG, RAM, Dodge! Breng het kolenwoud terug. Laatst gewijzigd door Vlad : 24 januari 2025 om 10:00. |
|
|
|
|
|
#6088 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Het zou mij verwonderen na deze uitlatingen. In theorie werden sommige jobs uitbesteed ,in de praktijk is daar niet veel van te zien. Laatst gewijzigd door Witte Kaproen : 24 januari 2025 om 10:03. |
|
|
|
|
|
|
#6089 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
#6090 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
De legerdienst is al dertig jaar geschorst. Misschien loop jij wel achter ?
|
|
|
#6091 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#6092 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
en die mentaliteit is nog steeds dezelfde; "De theorie is één zaak en dient als facade voor de buitenwereld en de realiteit in de kazerne of op het veld is een gans andere zaak." |
|
|
|
|
|
|
#6093 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Onze adjudant kroop regelmatig stomdronken van ‘s morgens vroeg op een veldbedje dat wat verborgen stond. Tegen de middag ging hij dan naar de kantine.
|
|
|
#6094 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Weet nu dan dat uw stem door niemand wordt aanhoord Zolang gij stamelend bidt of bedelt bij de poort. Laatst gewijzigd door quercus : 24 januari 2025 om 10:28. |
|
|
|
|
|
|
#6095 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
De federale belastingen zijn een veel groter deel van mijn aanslagbiljet dan de gewestelijke. En wat met RSZ? Dat is nog veel meer federaal. |
|
|
|
|
|
|
#6096 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#6097 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Nu kopen wij deze medicamenten in voor onze residenten, netjes verpakt per dag en per tijdstip dat ze ingenomen moeten worden. Veel goedkoper en veel minder kans op fouten (ik weet wel dat degene die de medicatie toedient nog eens extra moet controleren). |
|
|
|
|
|
|
#6098 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|