![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#401 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het vergeefse zaad...vervolg
hoeveel zaad heb ik wel niet verspild in de gleuf en uit de vrije hand? het waren er biljoenen om God en mens te verzoenen maar het heeft nooit mogen willen door des duivels grillen goede aarde te vinden een eicel in het heilige land maar in mijn zakdoek uit te drogen vermoord zonder mededogen of te vallen in het zand of zijn einde te vinden in een plastiek jasje zonder broek of dasje of te sterven aan de pil waar het ook niet wil of niet juist op tijd te komen dan slechts in de hete dromen om te trekken aan de bel wreed is het wel voor al die ontelbare microgoden zingende als rapsoden die toch zo hun best hebben gedaan de jonge heer stijf te laten staan en te zwemmen om de eerste te zijn maar nooit heeft er ook maar een gewonnen dan zich te offeren aan mijn genot van het neuken of mijn fantasie de grootste zonde der onanie moge God mij vergeven voor de moord op zoveel leven genoeg om de gehele aarde voor 100 x de gehele bevolking van mijn nageslacht te voorzien of heeft God het zelf niet helemaal goed georganiseerd misschien? en is het niet mij maar hem uit de hand gelopen? de hoogste tijd voor Hem zich op te knopen
![]() |
#402 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bevriezen.
maar nu ben ik oud en mijn zaad is koud en ook de laatste lust is uitgeblust mocht er toch nog een zaadje zijn dan is het er een met chagrijn goed voor een mongool stront onder mijn zool Trump in het kapitool had ik dat beseft ik had mijn kwakkies niet laten rotten maar laten vriezen in mooie bakkies en geglazuurde potten als ik mocht kiezen als voor over 2000 jaren netjes te bewaren zodat er een wedergeboren harriechristus zal zijn als mijn zonen en de dochters zo rein goed voor miljarden heilige exemplaren als niet te evenaren uit evenzovele vrouwen die mij beminnen zo heerlijk weer opnieuw te kunnen beginnen wat een feest zal het zijn de aarde en het heelal zijn mijn
![]() |
#403 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mijn heilig nageslacht.
helaas heb ik zo niet gedaan mijn zaad op te sparen en voor later te bewaren wie is er dan nog met mijn begaan een goede ziel iemand die ik beviel voor de wereld mij te eren de wetenschap haar kont te keren en mij nog tijdens mijn leven het voordeel van de twijfel te geven en te klonen tot vele heilige bonen uit 100 biljoen cellen heel wat om te tellen en de rest van de mensheid overbodig is niet bereid tot de heilige ontvangenis
![]() |
#404 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Paulus.
...en aangezien de wetenschap zo vreselijk dom is valt daar niets van te verwachten gaat ook dat klonen naar de kloten mij zo te verachten gewis blijft mij slechts over een ware Zoon naar de Geest zo een als Paulus een Beest in de heilige kracht uit gods absolute macht mijn atoomtheorie te verspreiden de nieuwe leer te belijden tot de hemel en het eeuwige leven innerlijk te sterven en zich over te geven en als kinderen der goden in heilige geboden ook zelf god te zijn zalig en rein zal hij reizen de wereld rond te doen allen kond' op radio en teevee krant en cafee gesproken woord en mobiel voor elke debiel de gewone en de geleerde die zich eerst zo weerde zingen allen nu mee in een ogenblik in grote schrik als een maagdenprik van heilige genade het laat zich raden wereldberoemd te zijn in bloed en wijn dan zal ik daar zijn op de wolken voor alle volken en zeer tevree neder zien op ome Willem en tante Mien... tot de wereld macht van een nieuwe kerk het is al Gods Werk. wat mij helaas als zachtaardige introverte denker nooit was gegeven Paulus, Hij zal het nog beleven.
Lees de Nieuwe Bijbel over Gods Rijk in de microkosmos. En bezie ook Twitter en facebook. Laatst gewijzigd door harriechristus : 18 januari 2025 om 10:26. |
![]() |
![]() |
![]() |
#405 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Banaan.
Nochtans zal Paulus niet zijn zonder Judas dat chaggerijn om mij aan het kruis te verkopen en zichzelf op te knopen het kruis dat de wereld heet dat met de schijn genoegen neemt want voor de massa geldt slechts de kassa wat gratis is waardeloos is maar voor een banaan van een halve gare vastgeplakt met ducttape tegen de muur dat is zo vreselijk duur alsof het Jezus ware van Maurizio Cattelan hij kan er wat van Comedian geheten om vrolijk op te eten voor de moderne kunst spendeert de wereld kapitalen om haar eigen hel binnen te halen deze voor slechts 6,2 miljoen daar kunnen wij het voorlopig wel mee doen als het begin van een almachtige kerk het is alles Gods werk
![]() |
#406 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() maar Judas noch Paulus
zijn mijn ware zoon nog niet dat doet mij groot verdriet ik zal helaas nog eens 2000 jaar moeten wachten dan komt de ware zoon mijner gedachten die zal voor het eerst contact met de microgoden maken en de domme mensheid in hun lege schedels raken het bestaan van de microgoden duidelijk te bewijzen om boven hun uit te rijzen als de ware Zoon des Vaders die zij niet wilden geloven komen zij Mij dan eindelijk nader om Mij te loven want nog steeds zal ik zijn daar boven en Mij te smeken om genade je kunt wel raden wat ik zal doen ik Mij samen met Mijn Zoon Mij met de mensheid eindelijk verzoen... ![]() ![]() ![]()