![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#721 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Elon moet rapporteren aan Susie Wiles.
Dat gaat nog wat geven.
|
|
|
#722 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Als ik dat filmpje met/van Musk bekijk, biedt vooral dat laatste - de gelaatsuitdrukking, dus - me ‘stof tot nadenken’: ik word dan eigenlijk liever helemaal niet ‘bedankt’.
-> "Those who would give up essential Liberty, to purchase a little temporary Safety, deserve neither Liberty nor Safety" (Benjamin Franklin) -> “Power tends to corrupt and absolute power corrupts absolutely” (Lord Acton) -> "NUTS!" (General McAuliffe) -> "Fight The Power!" (Public Enemy) -> "Facts don't care about your feelings" (Ben Shapiro) |
|
|
|
|
|
|
#723 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
Dan de stelling hanteren en objectief concluderen dat de beweging van zijn arm naar vorm EN intentie een hitlergroet was, is gewoon debiel.
Niemand is mijn koning en niemand is mijn slaaf Laatst gewijzigd door gunter5148 : 27 januari 2025 om 14:01. |
|
|
|
|
|
|
#724 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Heeft hetgeen u van Gustave Le Bon las/leerde uw oordeel over “MAGA” & “Dark Gothic MAGA” uw oordeel beïnvloed en zo ja, op welke manier precies?
-> "Those who would give up essential Liberty, to purchase a little temporary Safety, deserve neither Liberty nor Safety" (Benjamin Franklin) -> “Power tends to corrupt and absolute power corrupts absolutely” (Lord Acton) -> "NUTS!" (General McAuliffe) -> "Fight The Power!" (Public Enemy) -> "Facts don't care about your feelings" (Ben Shapiro) |
|
|
|
|
|
|
#725 |
|
|
wat bedoel je met "dark gothic maga?"
|
|
|
#726 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
Eigenlijk zeg je dat iedereen die banden heeft met migratie-kritische mensen een nazi is. Dat is panda speak, een zwakke poging iedereen over dezelfde kam te scheren.
|
|
|
|
#727 |
|
|
Is "dark gothic maga" een afkooksel van "dark brandon?"
deze?
|
|
|
#728 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
Als je denkt een eend-geluid te hebben gehoord en er vliegt net een eend voorbij, dan lijkt het logisch te concluderen dat die eend waarschijnlijk net een eend-geluid maakte.
|
|
|
|
#729 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Wat u hier de context noemt is uw door angst aangedreven verbeelding. Edit: op uw vraag laat ik u weten dat ik het nog altijd grappig vind, Voltian.
Thank you for your attention to this matter. Laatst gewijzigd door E. Gidius : 27 januari 2025 om 16:07. |
|
|
|
|
|
|
#730 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
Ben blij voor je
|
|
|
|
#731 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
The king of woke fascists zal ook eens zijn mening geven. Geeuw...
|
|
|
#732 | |
|
|
Citaat:
Musk kwaakte zelfs niet. In hun haat horen ze overal kwaakgeluiden, en ze roepen, overtuigd als ze zijn, "OVERAL EENDEN!" Het is eigenlijk te belachelijk voor woorden, en als je louter logisch redeneert, dan kom daar ook bij uit. Ze gaan waarschijnlijk nog even spartelen, geven het dan op, omdat ze binnenkort iemand anders van een ander vermeend kwaakgeluid zullen willen beschuldigen. ALTIJD hetzelfde stramien, en ALTIJD verwachten ze de volgende keer een andere uitkomst, die nooit komt, en die nooit meer ZAL komen. Het is immers de reden dat Trump herkozen werd. De bevolking ziet (eindelijk) doorheen hun woke-gedachten, en met elke passerende dag dient links extremere en extremere ideën aan te nemen, zoals we in dit voorbeeld GOED kunnen zien, om hun narratief TOCH maar te kunnen opdringen. Er is geen enkel empirisch en objectief bewijs dat Musk de intentie had om een hitlergroet te brengen. En gezien het gehele filmpje intussen tijdens en na de feiten bewaard is gebleven, kan iedereen dat met eigen ogen zien en horen. Dus moest links verder opschuiven. De "beweging" kunnen ze niet meer doen plakken, om hun dwanggedachte op te leggen dat Musk een hitlergroet bracht, dus nu is gewoon de externe beoordeling, dat omdat Musk in hun ogen van redder des wereld (zie beginjaren van Tesla) naar grootste smeerlap naast Trump is gegaan "voldoende" om te bewijzen dat Musk een hitlergroet bracht. "wij vinden dat Musk ne slechte is, en DAT is de reden wij objectief kunnen bewijzen dat Musk een hitlergroet bracht." Daar komt het zowat op neer....
|
|
|
|
#733 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#734 |
|
|
Dat zijn de ergste.
Ze willen de wet misbruiken, en vrijspraak verbieden, om hun dwanggedachte, 1 van de zovele, dat als een man zijn lid amputeert, dat hij dan een vrouw wordt, op te leggen. Een fascist die wil legisleren dat je kernenergie MOET gebruiken, of een fascist die wil legisleren dat aarde rond de zon MOET draaien, zijn ook fascisten, maar ze hebben tenminste nog gelijk.
|
|
|
#735 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Allez, we zitten weer bij de discussie over transseksualiteit.
In dat kader heeft den oranje man een besluit getekend dat erop neerkomt dat elke Amerikaan van het vrouwelijk geslacht is. Mooie oplossing, heel helder ook
|
|
|
#736 |
|
|
Ge zit echt wel diep in de maga-rabbithole eh egidius
Those who would give up essential Liberty, to purchase a little temporary Safety, deserve neither Liberty nor Safety. - Ben Franklin “Climate change will manifest as a series of disasters viewed through phones with footage that gets closer and closer to where you live until you're the one filming it.” |
|
|
|
|
|
#737 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Niet 'wat', maar 'wie':
< Elon Musk at Trump rally says, 'I'm dark, gothic MAGA' | REUTERS > https://www.youtube.com/watch?v=AqcE0yI2h_k Bij mij werkt het zo: hoe luider/méér iemand iets belooft, hoe grondiger ik die iemand wantrouw. Dat doe ik op basis van dingen die ik al meegemaakt heb, maar ook een beetje op basis van dingen die ik las. (en néén, ik verplicht niemand ertoe ook zo te reageren)
|
|
|
|
|
#738 | |
|
|
Citaat:
https://www.zerohedge.com/geopolitic...campaign-rally Nu moet ik zeggen dat hij wel héél erg vaak zijnen teut aan het open trekken is, hoewel ik niet meteen kan zeggen waarin hij pertinent ongelijk heeft. Mocht ik van hem zijn, ik zou toch niet TE veel schaduw werpen op de oranje man.... a Propos; de kuddegeest die Le Bon zo helder uitlegt, werkt langs 2 kanten. Er zijn er zéker velen zijn, die als Trump effectief fouten begint te maken, die hem TOCH zullen blijven volgen. Net zoals Biden zo dement was als een kieken tijdens zo goed als zijn hele termijn, maar zijn adepten "zagen dat niet." Ik blijf dus waakzaam, een positie die ik hier al erg lang inneem.
Niemand is mijn koning en niemand is mijn slaaf Laatst gewijzigd door gunter5148 : 27 januari 2025 om 18:17. |
|
|
|
|
|
|
#739 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Ja, dat lijkt me een goede zaak.
|
|
|
|
#740 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Bovendien kunnen ze alles relativeren, op de eerste plaats hun eigen overtuigingen.
|
|