![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Want we kunnen nu eenmaal niet meer rond het feit dat het enkel maar slechter wordt.
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
En men nog eens een grote partij uitsluit zodat verplichte adellijke huwelijken moeten komen Terwijl er geen liefde is
![]() |
![]() |
#43 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Ofwel bewijzen ze dat België wel werkt of ze splitsen het omdat het niet werkt. Wat we nu krijgen is dat iedere keer na 300 dagen of zo er toch een regering komt, die grotendeels vleugellam is, na nog eens 200 dagen is "de dash eruit", en slepen ze zich naar de volgende verkiezingen.
![]() |
![]() |
#44 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Ja, maar dan zou ik eerder heel véél blije en opgetogen mensen verwachten, die reikhalzend uitkijken naar het 'nieuwe' régime terwijl ze dansen op het graf van het oude en er nog een ferme lap op geven. ![]()
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() Laatst gewijzigd door djimi : 22 januari 2025 om 18:09. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ja, ik begrijp uw ongeduld wel. Maar ik herinner me uit mijn jeugd en latere jaren het enthousiasme en de gedrevenheid waarmee zo goed als iederéén vierkant z'n voeten veegde aan 'de staat' en haar 'wetten'. Wie niet voor zowat alles 'in het zwart' bezig was met 'foefelen', was eigenlijk een lachwekkende sukkel. Terwijl nu blijkbaar héél véél mensen veeleer een efficiënte overheid willen, die over een performant controle-apparaat kan & mag beschikken. ![]()
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() Laatst gewijzigd door djimi : 22 januari 2025 om 18:20. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Daarom zal het einde dus niet blij en opgetogen zijn, maar vrees ik voor een donkere, chaotische overgang.
![]() |
![]() |
#47 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Ik denk niet dat de foefelaars dezelfde zijn als zij die een efficiënte overheid willen. We spreken overigens niet eens over een efficiënte overheid, maar een overheid tout court. Een regering in lopende zaken heeft een hoog bloempotgehalte.
![]() |
![]() |
#48 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik denk dat evenmin. Waarschijnlijk zijn de (generaties van) foefelaars nu wegens ouderdom & sterfte een pak minder dominant en zijn er veel nieuwe mensen bij gekomen die de negatieve gevolgen van al het gefoefel niet meer willen ondergaan. ![]()
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Voor een groot deel juist maar toevallig is nu een groot lobbywerk in de EU aan het licht gekomen...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat vroeger gefoefel was heeft nu een legaal kader. Zelfs prostitutie kan nu in het wit. Nog nooit hebben de Belgische overheden zoveel geldsmijterij gedaan als anno 2025.
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. Laatst gewijzigd door ViveLaBelgique : 26 januari 2025 om 09:26. |
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Over & Out !
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wetstraat: welkom in Sesamstraat !!
Verkiezingen: De winnaar is .... uitslag niet naar de goesting van de niet-winnaars of niet-verkozenen , "democratisch" wordt er dan toch een regering gevormd !!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In de omgeving v.d. formateur: we zien nog geen basis voor een akkoord. Later in de week: onderhandelingsmarathons met een stille (?) Bouchez... Vooruit, CD&V en Les Engagés blijven zich verzetten tegen gemorrel aan de Index. Nieuwe verkiezingen: een horrorscenario ! Wanneer die er komen is dat opnieuw winst voor het VB !!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De Vlonders zal als koploper van een vernieuwde tweetaligheid en spelling haar volk opnieuw leren leven, of is't lezen? ![]()
...que quand les soirs d'orage des chinois cultivés me demandent d'où je suis, je réponds fatigué et les larmes aux dents: "Ik ben van Luxembourg". Laatst gewijzigd door Jay-P. : 28 januari 2025 om 03:17. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#57 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik geloof niet in nieuwe verkiezingen maar ik geloofde ook niet in Trumps herverkiezing. Ik lees teveel msm.
![]() |
#58 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
Minister-President
|
![]() Klopt, indien vervroegde verkiezingen zal de wisselende kiezer afhaken van NVA en op VB stemmen.
![]() |
#60 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Ook dat voel ik zo niet aan.
7 OKTOBER WAS DE RODE LIJN! Laatst gewijzigd door Vlad : 28 januari 2025 om 13:23. |
||
![]() |
![]() |